Přenos hluku motoru do kabiny Duratec-HE 1.8 I
Napsal: 29.04.2017 14:04
Předem se omlouvám, zda-li zakládám zbytečné téma, a není zde již podobné.
Mám Focuse hatchback, 2008, už po faceliftu 1.8 I 92 Kw, Duratec-HE (výbava Trend) v kabině se mi motor zdá hlučnější, při vyšších otáčkách vůbec, je to asi obecně normální, můj dotaz směřuje spíše na vhodné odhlučnění. Zkoušel jsem z obchodu Ahifi, co jsem pořídil, aplikovat na spodek kapoty tlumící materiály, dvě vrsvy, a tlumící pěnu, tepluvzdornou na spodek plastového vrchního krytu motoru, nicméně hluk je stejný, a když se zaposlouchám ve vozidle, zespodu od podlahy to slyšet není, ale jakoby z ventilace pod čelním sklem, když se nakloním dopředu - obecně z vrchu. Tlumící vrstva za motorem je, není ještě vyloženě špatná, ale dá se tohle nějak řešit, nebo nemá někdo podobný problém ?
Hluk je konstantní, prostě s charakteristickým projevem motoru, nikde nic neklepe, není součástí zvuku, nějakou závadu jsem tedy vyloučil(silent bloky na motoru a pod..), prostě jen je hlasitější při vytáčení.
Předem děkuji.
Mám Focuse hatchback, 2008, už po faceliftu 1.8 I 92 Kw, Duratec-HE (výbava Trend) v kabině se mi motor zdá hlučnější, při vyšších otáčkách vůbec, je to asi obecně normální, můj dotaz směřuje spíše na vhodné odhlučnění. Zkoušel jsem z obchodu Ahifi, co jsem pořídil, aplikovat na spodek kapoty tlumící materiály, dvě vrsvy, a tlumící pěnu, tepluvzdornou na spodek plastového vrchního krytu motoru, nicméně hluk je stejný, a když se zaposlouchám ve vozidle, zespodu od podlahy to slyšet není, ale jakoby z ventilace pod čelním sklem, když se nakloním dopředu - obecně z vrchu. Tlumící vrstva za motorem je, není ještě vyloženě špatná, ale dá se tohle nějak řešit, nebo nemá někdo podobný problém ?
Hluk je konstantní, prostě s charakteristickým projevem motoru, nikde nic neklepe, není součástí zvuku, nějakou závadu jsem tedy vyloučil(silent bloky na motoru a pod..), prostě jen je hlasitější při vytáčení.
Předem děkuji.