Stránka 1 z 1

Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW

Napsal: 27.09.2015 11:17
od luda.newman
Zdravím, chtěl bych se zeptat,jestli u Focusu 1,6 TI 85kW r.v. 2005 lze vyměnit jen vnitřek termostatu(pořizovačka 300-400Kč) a nebo se musí měnit celý "termostat"(pořizovačka cca 1500-1600Kč)? Děkuji za odpověd.

Re: Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW

Napsal: 27.09.2015 16:15
od foki
co vim tak stoji kolem 3000 a jen vnitrek rozebrat nejde

Re: Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW

Napsal: 27.09.2015 18:05
od luda.newman
Přes známého ho mám slíbený za 1550kč a na stránkách http://www.automatejcek.cz jsem našel i samostatný vnitřek,ale když jsem se poptával známých,tak mi říkali,že by to měl být jen komplet. Tak nevím...

Re: Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW

Napsal: 27.09.2015 21:30
od foki
a to asi nebude original protoze i replika v kelly stoji 2800

Re: Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW

Napsal: 13.10.2015 21:37
od Johny181
V Kelly je většinou vše podstatně dražší než jinde např. Cardo apod.

Re: Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW

Napsal: 24.10.2015 18:36
od pavliksedlak
Ahoj chlapi, nechci zakládat nové téma ta píšu sem.
Mám Focuse 2007 1.6 benzín, najeto 174000km. Ve středu jsem přijel dom z práce a když jsem vystoupil z auta, tak jsem slyšel, že vrčí ventilátor chlazení. Teplota motoru dle "debilní" rafičky byla na 90stupních. Podle diagnostiky měl ale motor 110 stupnů. Termostat byl zavřený. Koupil jsem ve Fordu nový a vyměnil ho. Motor mi ale teď nejde odvzdušnit a pořád to tlakuje do nádobky. Stačí, když ho jen něchám bubulat na volnoběh a po zahřátí to samo zažne házet vodu z nádobky ven. Víčko mám otevřené,když víčko zavřu a tůruju motor cca 3000ot. tak mi dle diagnostiky motor vaří na 110stupnů, ventilátor jde na plno a termostat neotevře. když vypnu motor a oddělám opatrně víčko, tak to valí vodu ven. Mám podezření na těsnění pod hlavou, nebo prdlou hlavu. Co vy na to? Abych nezapoměl, netopí to. Lehce to má snahu když se to zahřívá,ale po dosažení 70 stupnů to topit přestane.

Re: Termostat Ford Focus II 1,6 TI 85kW

Napsal: 28.10.2015 21:15
od pavliksedlak
Další poznatky, auto jsem zničeho nic odvzdušnil, začalo i krasně topit. Najezdil jsem s tím přes 100km bez problémů a s disgnostikou a teplota se pohybovala kolem +- 90 stupňů. 100 km nebylo najeto v jednom tahu. Bylo to v průběho tří dní. Ten třetí den mi to opět po ujetí max. 6ti km přestalo topit a začalo vařit. Po uvolnění tlaku nádobky se to vybublalo a jel jsem dál. Auto se přestalo přehřívat a začalo topit. Ujel jsem s tím dalších necelých 50km svižné jízdy a vše Fungovalo . Dnes najeto 40km a opět bez problémů. Má někdo nějaké nápady?