Stránka 1 z 1

1.6L DV6C Econetic Sub-90

Napsal: 29.10.2014 20:14
od patrik.kloucek
Dobry den,
znate nekdo tento motor s vykonem 77KW?To je nejaka seriovka nebo upraveny?
Hledam na netu neco o nem ale nikde ani zminka.Vsude jsou jen 85 nebo 70KW.Setkal jste se s tim uz nekdo? ALe nd se na to prodavaji.Je to ve focusu 2012 dovoz belgie.
diky moc

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Napsal: 29.10.2014 20:59
od Anduril
Je to seriovka. Patrne jde o nejakou verzi 1.6TDCI s emisemi CO2 pod 90g/km - konkretne 88g/km.
U nas se neprodaval, ale na nekterych trzich muze byt treba takova verze nejak financne vyhodna.

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Napsal: 29.10.2014 21:13
od bembek
Je to sériová benzínová 1,6 -ka, bez turba.

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Napsal: 29.10.2014 21:17
od Anduril
Nemas pravdu, DV6C je diesel, viz co jsem psal..
Existuje sice 1.6Ti-VCT benzin se stejnym vykonem, ale to s timo motorem nema nic spolecneho.

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Napsal: 29.10.2014 21:26
od bembek
Áno, máš pravdu, s týmto motorom som sa ešte nestretol. Videl som len 70 kW alebo 85 kW.

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Napsal: 29.10.2014 21:39
od bembek
Pozerám bazár v Nemecku. Je tam tých dieslových 77kW Focusov teda dosť. A je zaujímavé, že ani jeden som nenašiel s nájazdom väčším ako 50tkm. Asi to nebude nejaký bomba motor, keď sa ich zbavujú s tak nízkym nájazdom.

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Napsal: 29.10.2014 21:48
od Standa.64
Je to sériová výkonová verze kvůli nižším daním.Tehdá byl pro zapadní evropu i 1.8 TDDi 55kW.

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Napsal: 29.10.2014 21:54
od bembek
A si si istý, že to bolo v trojkovom Focuse? Tie sú na trhu od r 2011.

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Napsal: 29.10.2014 22:02
od Standa.64
Tehdá nebo tehdy -měl jsem na mysli dřívější odlišné výkonové verze motoru.V Čr pouze TDDI 66 kW a např. NL,D, byla k mání i verze 55kW.Psal se tehdy rok 2000.

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Napsal: 29.10.2014 22:06
od patrik.kloucek
bembek píše:A si si istý, že to bolo v trojkovom Focuse? Tie sú na trhu od r 2011.

jj je to trojkovem fokusu rv 2012.
Takze to vypada ze je to klasika 85kw zrejme softwarove ztazena uz ve vyrobe na 77kw kvuli danim ..
to jsem teda zvedavej jestli nebudu muset do prahy do fordu kvuli datum pro stk ptze tady se moc tech aut nevyskytuje...v belgii jich jezdi mraky ale tady..hmmm

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Napsal: 29.10.2014 22:14
od Standa.64
Bazaristi už je prodávají,všechno samozřejmě dovoz NL,asi předváděčky...Některé mají najeto 6tkm.

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Napsal: 29.10.2014 22:32
od bembek
patrik.kloucek píše:
bembek píše:A si si istý, že to bolo v trojkovom Focuse? Tie sú na trhu od r 2011.

jj je to trojkovem fokusu rv 2012.
Takze to vypada ze je to klasika 85kw zrejme softwarove ztazena uz ve vyrobe na 77kw kvuli danim ..
to jsem teda zvedavej jestli nebudu muset do prahy do fordu kvuli datum pro stk ptze tady se moc tech aut nevyskytuje...v belgii jich jezdi mraky ale tady..hmmm

Moja otázka smerovala na Standa.64 na TDDi motory.

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Napsal: 21.11.2014 22:43
od C4R3W
Je to klasicka ekoverze, tusim, ze to bude jeste dopraseny pneu s nizkym valivym odporem apod. Akorat nevim, jestli nese oznaceni EcoNetic ;-) Jednou me s tim vez prazskej taxikar, mel to fungl novy, ale kupoval to v Nemecku. Jinak by bylo zajimavy zjistit, jestli rozdil spociva pouze v sw a upgrade bude tak snadnej, jako bejval pred lety u TDDi z 55 na 66 kW - tatovi to delali v autorizovanym servisu :)

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Napsal: 21.11.2014 22:53
od ZaQik
podle meho 3 denniho patrani jen sw potlaceni