Stránka 1 z 1

focus mkI vs. mkII

Napsal: 20.09.2014 21:32
od Konhi
čus hoši..
Máme doma takový jedno dilema a nevim jak z toho ven, tak doufam že mi pomůžete trochu.
Jiný fórum stejný tématiky sem nějak nenašel, tak mě když tak nebijte :)
Máme doma FF1 fialovou milku ale hodně koukám po dvojce.

Na jednu stranu fialovej je už doma a mohl bych do něj nějaký korunky vrazit, na druhou stranu FF2 se mě tak strašně moc líbí!

Možnosti sou dvě. Buď zůstane jednička a dostane bremba, fl světla, udělá se podvozek a spousta dalších nesmyslů, nebo by se jedničce koupily nějaký obyč brzdy, natřel podvozek a hurá do světa. Chtěl bych za něj nějakejch 40 a za 50 koupit FF2. aby mě to pak ale nějak nevypeklo.

Nějaký argumenty pro a proti? výhody a nevýhody mkI x mkII ?

btw. určitě by to měla bejt nafta v kombíku.

Re: MkI vs mkII

Napsal: 20.09.2014 21:36
od sakalnr
ja som volil moznost A. Predal som jednicku a kupil dvojku po FL. Je to na tebe. Ja som mal benzin, uz som nechcel vrazat velke prachy do udrzby (cez 200 000 km) a hlavne som chcel nieco novsie, samozrejme udrzba bude aj tu (pneumatiky, brzdy, olej, filtre atd).

Re: MkI vs mkII

Napsal: 20.09.2014 23:25
od stano.
Dvojka za 50 tisic? To bude nejaky srot. Na nom potom budes menit tie brzdy, podvozok, spojku, rozvody atd.
Pokym mas auto motoricky v poriadku a nezere ho hrdza, nechaj si ho :palec_nahoru: Ja som si takymito vymenami presiel. Nieco mam v galerii.

Re: MkI vs mkII

Napsal: 21.09.2014 14:36
od solfan
tej cene tiez nerozumiem...tak mas jednicku pred fl a myslis, ze ju predas za 40000 a ze za 50000 kupis o x rokov mladsie auto...
jedine ze si to myslel tak, ze este dolozis tych 50 000,- tak to potom ok, to by sa nejaka 2005 v slusnom stave dala najst si myslim...

Re: MkI vs mkII

Napsal: 21.09.2014 15:19
od Cimi
mk1 se tu neustále shání 1.6 16v DNW, pokud ji máš v dobrém stavu tak bych si ji nechal, náhradní díly jsou cenově v porovnání s mk2 na úrovni felicie, navíc když už mk2 tak 1.8 flexifuel nebo 2.0 duratec he nebo naftu jak požaduješ 1.8 TDCI nebo 2.0 TDCI ty jsou k mání tak od 100 tisíc vejš ale i tak není jistota že nebudeš muset investovat dalších desetitisíce za servis (vstřiky, čerpadlo turbo...) u nás se to všechno stáčí