Stránka 1 z 1

Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Napsal: 07.06.2013 21:28
od bruno7
Ahoj,

Dneska mi začal kolísat výkon motoru, vůbec to netáhne na dvojku, vlastně při každém stupni to netáhne a kolísá, i na volnoběh.
Kontrolka motoru občas párkrát zabliká, pak zhasne, pak se rozsvítí, pak zase zhasne a pořád dokola.

Zkusil jsem podle návodu přepnout přístrojovku do diagnostického módu a vyhazuje mi to tuto chybu:

9600 PATS Ignition Key Transponder Signal Is Not Received / Damaged Key or Non-PATS Key

Dočetl jsem se, že PATS je Passive Anti-Theft System. Je možné, aby tato závada způsobila popsané chování motoru?

A stačí přeprogramovat klíče?

Přijde mi to divné, jelikož při podobných situacích jsem se tady dočetl, že to můžou být svíčky, lambdy, a kdoví co ještě.

Zítra to vezu tady mechanikovi, ale zajímalo by mně, co to může být. Za dva dny jedu na dovolenou a potřebuju to stihnout opravit.

Díky za pomoc!

David

Ford Focus Kombi 2005, 1.6 benzín

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Napsal: 07.06.2013 23:29
od foki
pokud nema IDS tak klice nepreprogramuje

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Napsal: 08.06.2013 06:21
od ZaQik
chce to vycist chyby z PCM (jednotka motoru), chyby v budikach nejsou rozhodne vsechny, ale jen jeho chyby
a ulozena chyba klicu je celkem bezna ... proste to jednou nenacetlo klic, ale rozhodne to nedela s motorem to, co popisujes

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Napsal: 08.06.2013 06:21
od ZaQik
a pozor: pokud se budes vrtat v nastaveni klicu, tak mej u sebe oba dva ... jinak to nevratis pomoci IDS do provozuschopneho stavu

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Napsal: 08.06.2013 10:07
od foki
jen upozornim jese ze musi byt original , ty nahrady co delaji ruzne klicnicke firmy s IDS nefungujou - je to odzkouseno

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Napsal: 08.06.2013 12:46
od djdekl
OT: když mám dva origo klíče, můžu si nakódovat sám třetí - třeba nějakej čínskej?

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Napsal: 08.06.2013 13:01
od bruno7
Tak, hned jak to mechanik nastartoval, zjistil, že to jede jenom na 3 válce.

Za půl hoďky volal zpátky, že je voda ve svíčkách a kabely od svíček jsou prakticky zničený, taky od vody. Prý tam muselo natéct nebo zatékat už dlouhou dobu, podle stavu kabelů. Říkal, že už to u Fordů viděl, někde pod čelním sklem to zřejmě blbě těsní a pak stačí to při dešti postavit čumákem z kopce a je to.

Každopádně vyměnil všechny svíčky a kabely, motor jede jak hodinky a bude mě to stát 2800...

Myslím, že jsem pořád dopadnul dobře, mohlo bejt hůř, nebo ne? :-)

Díky za pomoc a za rady!

David

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Napsal: 08.06.2013 13:02
od foki
tece tam pres ostriky okna

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Napsal: 08.06.2013 13:22
od bruno7
Přes ty samotný ostřikovače? Ty malý blbce na kapotě?

V tom případě bych to měl asi zespoda nějak přelepit. Mrknu na to.

Díky.

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Napsal: 08.06.2013 20:37
od foki
dej si karton na motor a nalej vodu kolem ostriku a uvidis