Auto jsem dnes projížděl, jede solidně jak na benzín, tak na lpg.
Měl jsem ho ve autorizovaném servisu Fordu na prohlídce a tam podle VIN potvrdili, že to je originální LPG od Forda. Všechny díly na LPG umí oficiálně objednat i když se tento model v ČR prý neprodával. Dokonce mi to ukazovali v jejich systému.
Auto prohlédli a krom vlhnoucího simeringu na převodovce, materiál 200,- + 1000,- kaček práce a končících zadních destiček (tam jsem se na cenu neptal, jsem schopen si je vyměnit sám), je prý vše v pořádku. Motor bez jediného průsaku, a podle technika běží hladce.
Podle Italských stránek, má model s LPG od výrobce jiná pevnější sedla ventilů, takže problém se zaklepáváním ventilových sedel je prý tímto vyřešen.
Jinak spotřebu v jednom testu udávali mezi 8,5 - 11,5 litru LPG na 100 km.
Mám zatím krátkou Fábku TDI se kterou jezdím za 5,5 litru v průměru, takže s tímto plyňákem bych se na plynu dostal vlastně na stejnou nebo dokonce malinko nižší spotřebu a to by bylo s ohledem na to, že to je větší auto moc príma.
Jinak na tom autě jsou jediné dvě kosmetické věci, volant je takový ošuntělý, holt kůže jako mám ve fábce to není. A na rádiu je na jednom tlačítku taková měkká boulička, jako by se odlepil lak na tom tlačítku. To rádio přežiji ale volant, ten budu potřebovat jiný, nejlépe kožený..
