Stránka 1 z 2
Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 01.10.2011 18:15
od barnabas006
Zdravím Vás.. Prosím o pomoc Scan master mi píše chybu: P2263 No descrition (ISO/SAE standartní kod chyby Standardizovane DTC) ... Oblast vozidla Powertrian..... Oblast systemu vozidla: měření sání a paliva a pomocné systemy měření emisí..... Řídící jednotka 7E8 CAN-ID ECU .1 Dočetl jsem se že by to měl být problém s přeplnováním... tak nevím jestli turbo nebo nějaký čidlo..
Nevíte někdo co by to mohlo být? motor za studena a vynechává a nechce se mu jet, po zahřátí sice jede, ale az tak od tří tisíc...,po vymazání chyby se objeví znovu....
svítí mi ESP.. když ho aktivuju tak se mi rozsvítí zase...
Děkuji moc PV
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 01.10.2011 20:03
od foki
nacist na normalni diagnostice
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 01.10.2011 20:05
od xbobcz
V IDS mají tuhle chybu přeloženou jako:
P2263 Výkon systému přeplňování turbodmychadlem
Tahle chyba je většinou způsobená tím, že turbo není schopné dosáhnout
požadovaného tlaku. Takže těch příčin může být víc. Jako hodně pravděpodobné
mi přijde, že tam bude problém s natáčením lopatek VNT turba. Buď to může být přidřený,
sazema v turbu nebo je problém v elektronickým řízení naklápění - tady u těch už to natáčí
servo a má to i snímání polohy. Chce to pořádnou diagnostiku a ještě zkontrolovat všechny
hadice od turba do sání.
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 01.10.2011 20:10
od V12
Mohol by to byt snimac plniaceho tlaku - MAP sensor.
K tomu ESP - dokaze to aspon chvilku ist normalne ? Nevypisuje Ti to ESP fault ? Ak ides normalnou rychlostou, roztocis motor do vyssich otacok a potom Ti hodi tuto hlasku, pravdepodobne mas zasvineny tlakovy reulacny ventil na CR cerpadle (lepsi pripad), alebo je vadny (horsi pripad, vymena cerpadla nutna). Ako najhorsia moznost je totalna vada na ESP module - to by sa ale rozsvietilo ihned po natoceni motora a nezhaslo. Oprava je to kua draha. Kolko ma to auto najazdenych kilometrov (ale v reale) ? Kde a za kolko si to kupil ? Aky je to rocnik ? Niektore mali totiz chronicke problemy s ESP, par ludi by o tom vedelo rozpravat...
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 01.10.2011 20:21
od barnabas006
Hadice jsem kontroloval, na fordacky diagnostice to bylo taky jen si nepamatuji jak to tam bylo napsany, ale byla to taky chyba preplnovani.. myslel jsem jestli to neni treba MaFem ....
Dekuji za rady..
k tomu ESP.. kdyz nastartuju tak asi po peti vterinach se rozsviti a nezhasne, kdyz ho zkusim v pal. pocitaci zaskrtnout tak se samo vymaze je to 2008 185000 najeto to CR cerpadlo najdu kde??
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 01.10.2011 20:33
od barnabas006
je fakt ze hadice od turba moc netvrdnou, takze asi bude muset turbo ven a uvidime.. snad to bude jen tema sazema

Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 01.10.2011 21:03
od V12
Takze turbo v prdeli, jedno ako, ale v prdeli. Inymi slovami - pomsta jazdeneho diesla

Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 01.10.2011 21:08
od barnabas006
noo dekuji pekne

turbo uz jsem resil u 1.6 TDCi takze si to zopaknu...z toho fakt nemam radost..
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 01.10.2011 21:33
od barnabas006
kdyz uvidim ze je to spatny tak repase nebo koupit nejaky starsi ? s repasema nemam zrovna nejlepsi zkusenosti.... ale zase u staryho nevim jak s nim bylo jezdeno a v jakym je stavu
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 01.10.2011 21:48
od V12
Ked ma to auto 185k km, je najlepsie to opravit repasom za co najnizsiu cenu a sup s tym do vykupu. Pretoze :
- realna hodnota auta je max. 5k EUR
- vymenis turbo za nove v hodnote 1500 EUR (za predpokladu, ze sa to urobi podla oficialneho servisneho postupu - s vymenou polovice motora)
- pojazdis 10k km a zacnu sa ozyvat loziska, vymenis ich dohromady za to das 500 EUR
- po dalsich 10k km sa ozve dvojhmota - vymena aj so spojkou a loziskom cca 1500 EUR aj s robotou, ktora je dost narocna, preto treba menit spojku aj v pripade, ze by este cosi zniesla
- 10k km a prvy pad do nudzoveho rezimu s blikajucou kontrolkou zhavenia po prudkej akceleracii - vadne vstrekovace, vymena vsetkych 4 kusov za nove - cca 1500 EUR
Dalej pisat nebudem - do opravy si dal realnu cenu auta, co je totalna somarina. Oplatilo by sa to iba ak by to auto malo tak 3, maximalne 4 roky, aj to je otazne, pretoze za 11 - 12 k vies kupit nove auto plne porovnatelne s tymto olietanym crepom. Mne za 2.0TDCI Ghia 05/2007 s cca 170k km ponukaju maximalne 4k EUR, pretoze kazdy povie, ze za 6k zozenie rovnako stare alebo dokonca aj mladsie auto z bazaru s polovicnym nabehom kilometrov. Ked mu poviem, ze bude stocene z 200k, neveri, kupi a potom place nad vylagrovanym turbom, pretoze do auta strcil posledne prachy urcene aj na jedlo.
Skratka - pozri 1. riadok mojho podpisu

Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 01.10.2011 23:16
od foki
a co to hlasi na to ESP ?
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 02.10.2011 11:27
od barnabas006
kdyz odpojim MAP tak by se melo neco zmenit??? otacky nebo chod motoru? kdyz ho odpojim tak zadna zmena.. tak to snad bude ono...
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 02.10.2011 17:20
od xbobcz
Odpojení MAP na volnoběh skoro nepoznáš. Ve chvíli kdy to auto jede a MAP nedává hodnoty tak se VNT u turba odstaví na minimum,
aby to nepřefouklo motor. Prakticky to pak vůbec netáhne. Psal jsi tam nejaké údaje ze scanmasteru, tak si ho připoj a podívej se na to jaký tlak ti to ukazuje z MAPu. S vypnutým motorem by to mělo ukazovat kolem 100kPa.
Po nastartování to trochu stoupne, na volnoběh tak na 105-110 kPa. Při jízdě by na plný plyn nad 2000 otáček by tam mělo být cca 220kPa.
Mě se takhle auto chovalo když byla skřípnutá hadice mezi MAP čidlem a trubkou sání. Stačilo tohle opravit a jezdilo to normálně.
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 02.10.2011 18:35
od barnabas006
Asolutní tlak vzduchhu v sacim potrubi... bez motoru 98kpa, na volnobeh 98kpa pri ctyrech tisicich 117kpa...
muzu poslat report jestli by mi na to nekdo chytrejsi kouknul....
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Napsal: 02.10.2011 19:27
od xbobcz
Tech 117kPa pri 4000 bylo kdyz to auto stoji nebo za jizdy? Pokud to bylo na místě tak ta hodnota může být v pořádku. Je to nastavený tak, že bez zátěže se to stejně plný tlak nedá. Ale vypadá to, že MAPem to nebude, ty hodnoty docela odpovídaj. Můj předpoklad je stále ta elektronická regulace toho VNT u turba. U starých 1.8 kde to bylo ovládané podtlakem bylo vidět jestli se to hýbe a dalo se zkusit za to řízení zatahat jestli chodí volně. U těhle s elektronickým řízením už myslím nic vidět není a je to součást turba, i když by to byl jen tenhle problém tak ve fordu vymění celé turbo.