Stránka 1 z 1
Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Napsal: 26.07.2011 17:30
od lucky.jack
Neřešil jste někdy zda je možné dát do 66kw vstřikovače z 80kw. Mám možnost koupit tyhle vstřiky za dobrou cenu, ale nevím co by na to focus říkal...Díky za reakce.
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Napsal: 26.07.2011 21:19
od foki
finisove jsou jine a mozna i kdvuli tomu ze muzou mit jinou trysku kvuli DPF
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Napsal: 27.07.2011 08:30
od lucky.jack
Jj vím, že finisy nejsou stejný a s tím DPF mě to napadlo taky. Jsou to 4 vstřiky za 8500 vč testu a záruky na funkčnost, ale na 80kw

. Asi je vezmu na zkoušku a kdyžtak je prodám dál

Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Napsal: 29.07.2011 21:19
od marosnet55
4 vstřiky za 8500 tak tomu hovorím dobrá cena.
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Napsal: 30.07.2011 09:10
od V12
Ja som na moj 2.0TDCI zohnal za 330 EUR, su z buracky po 60k km.
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Napsal: 30.07.2011 09:46
od lucky.jack
No ještě mám v záloze jedny za 8000,- na 66kw, ale je to bez záruky KM, mají mít 55tkm, ale s týdenní garancí na vyzkoušení funkčnosti.
Počítám, že 80kw budou dávat trochu víc nafty, ale to by snad tak vadit nemělo. Jen netuším, jestli půjdou naprogramovat na 66kw verzi.
EDIT: Jak na to koukám, tak ECU je pro 66kw i 80kw stejná v rozmezí 2005-2008. Do 2005 byla jiná, ale to se mě netýká. Takže rozpoznání vstřiku by mělo jít. Akorát co by mohlo dělat problém je, jestli má 80kw větší trysku a jednotka by měla uložené 66kw tak by stejně dávala míň nafty...Nebo ne...?? Doprčič to musím všechno zjišťovat jako první

Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Napsal: 30.07.2011 20:23
od foki
a nemuze se stat kdyz tam pujde vic nafty ze se bude redit olej nebo ze by se mohl propalit pist jako u kapajiciho stŕiku ?
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Napsal: 31.07.2011 12:12
od V12
Ked bude mat vstrekovac vacsie otvory, viac nafty nevadi, pretoze vstrek bude trvat rovnako dlho. Prepalenie piestu moze nastat pri neskorom, resp. dlho trvajucom vstreku, ked nafta hori az v dne piestu. Prave preto sa pri chipovani musi zvacsena davka paliva riesit komplexne, nestaci zdvihnut plniaci tlak turba, treba zdvihnut tlak v raile a nastavit mierne skorsi vstrek. Nesmie sa pohnut s okamihom ukoncenia vstreku, z toho potom hrozi vyssiespomenuty pruser.
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Napsal: 31.07.2011 20:33
od lucky.jack
V12: Myslíš teda, že vyšší dávka paliva se musí dolaďovat ještě vyšším tlakem turba, aby se stačil proplachovat válec + ty další věci kolem...? To se mi to nějak komplikuje...

Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Napsal: 01.08.2011 12:59
od V12
Nie, ja som pisal o chipovani.
Ked das do 66 kW motora vstreky z 80kW a RJ ich spozna, nemal by byt ziadny problem. RJ urcuje davku paliva a vacsie otvory v tryske vykompenzuje kratsim otvorenim vstrekovaca.
Zakladnym predpokladom je ale fakt, ci RJ tie vstreky z 80kW motora spozna. Na toto odpovedat neviem

treba to vyskusat.