Stránka 1 z 4

porucha motoru

Napsal: 21.05.2011 19:01
od pedro.k
zdravim mam problem sviti kontrolka motoru a motor ma divny rytmus otaček kolisaji při lehkem plynu otačky jsou normalni ale při rychlejšim sešlapnuti plynu otačky kolisaji a nejede to! co to muže byt? :bebng: diky za každou radu Petr

Re: porucha motoru

Napsal: 21.05.2011 21:38
od herizn
připojit na diagnostiku-doporučení fordovu-,ale nejspíš nějakej snímač,asi otáček.

Re: porucha motoru

Napsal: 22.05.2011 07:31
od pedro.k
jj jasne to mam v planu hned v pondeli diky :nazdravi:

Re: porucha motoru

Napsal: 23.05.2011 07:43
od foki
patrne svicky nebo civka , u svicek muzou byt zalite vodou .

Re: porucha motoru

Napsal: 25.12.2012 11:55
od RomanW
Dobrý den všem.
Včera jsem zkoušel zrychlení a při akceleraci na první a druhý stupeň ( cca 3000 otáček) mi začalo auto poškubávat v pravidelných rychlých intervalech asi 4 krát za sekundu. Při poklesu otáček jede normálně. Od té doby mi souvisle svítí varovná kontrolka motoru. Po přečtení některých témat na fóru jsem šel prohlídnout, jestli nejsou utopené svíčky, ale nebyly. Jen chladící kapalina je pod úrovní minima. Nevíte někdo, co s tím může být ? :cry:
Mám FF 1,6 Ti-VCT, r.v. 2005.
Děkuji za každou radu.

Re: porucha motoru

Napsal: 25.12.2012 18:12
od RomanW
No, teď jsem to zkoušel projet. Napoprvé startlo, pak zhasnul motor, pak už nastartovat nešlo ???????????????????????????????

Re: porucha motoru

Napsal: 25.12.2012 20:01
od V12
Nie je po dlhom stati nastartovany motor cca 2 - 3 sekundy nadmerne hlucny ? Ak ano, moze to mat na svedomi vylagrovana mechanika TiVCT - variabilne casovanie ventilov. Na druhy, maximalne treti pokus by ale natocit mal. Fakt to treba napichnut na diagnostiku, ta napovie viac. Moj tip je simac polohy klukovky a snimace polohy vackoviek.

Re: porucha motoru

Napsal: 26.12.2012 09:58
od RomanW
Díky za tip V12. Někdy, když stojí 1-2 dny, tak to při startování připomíná diesel, ale jen chvilku. Takže budu muset vyzkoušet tu diagnostiku. Pak mě ještě napadlo palivové čerpadlo nebo relé palivového čerpadla. Uvidíme.

Re: porucha motoru

Napsal: 26.12.2012 10:25
od V12
Vylagrovana TiVCT mechanika. Robi sa to spolu s rozvodom a stoji to slusnu kopku penazi. Kolko ma to auto najazdene ? Norma na rozvod je 160k km, v reale ta TiVCT mechanika odchadza aj po 100k km :twisted: Oprava je ale vzdy lacnejsia, ako liecenie zanedbaneho diesla.`
To, ze sa neda natocit bude ale asi niektorym cidlom.

Re: porucha motoru

Napsal: 26.12.2012 13:56
od RomanW
Auto má najeto cca 140000 km. Když jsem ho kupoval, tak mělo asi 135000 km a rozvody jsem nechal preventivně měnit. Kdyby to bylo tím TiVCT, je třeba dělat rozvody znovu ?

Re: porucha motoru

Napsal: 26.12.2012 14:17
od V12
Ja osobne by som to pre pokoj v dusi urobil este raz. Menili Ti aj vodnu pumpu ?
Mam ale este jednu otazku - proces rozkladu TiVCT je dost dlhodoby. Ked si to kupoval, to "dieslovanie" pri starte si nepocul ? Ak to pocut bolo, urcite by som zmenil servis. Mali riesit aj TiVCT.

Re: porucha motoru

Napsal: 27.12.2012 11:13
od RomanW
Ahoj. Když jsem auto kupoval, nebylo nic slyšet. Vodní pumpu neměnili, údajně se u toho motoru může měnit samostatně a to až když se pokazí.
Bohužel, servis funguje až od 2.1.2013.
Stejně je to divné. Ten starter jede naplno, ale motor nechytne. Pořád si myslím, že to bude něco s přísunem paliva. Zkusím se podívat na pojistku od palivového čerpadla. Je někde v prostoru dole před spolujezdcem.
No a to palivové čerpadlo taky žádná sranda, cca 9000 - 10000 Kč. :bebng:

Re: porucha motoru

Napsal: 27.12.2012 12:02
od foki
kdyz otocis klicem tak je palivove cerpadlo slyset ?

Re: porucha motoru

Napsal: 27.12.2012 16:29
od RomanW
No, když otočím klíčem, tak něco v motorovém prostoru na cca 2 sek. zasyčí (nebo jak ten zvuk nazvat).

Re: porucha motoru

Napsal: 27.12.2012 16:57
od foki
to je pumpa jak natlakuje ale melo by to byt slyset vic vzadu .
pojistka na pumpu je u ridice .
toci to s odporem nebo naprazdno ?