Stránka 1 z 2
Svolávací akce 7C153 - vadný ventilátor u 1.6 TDCI 66kW
Napsal: 03.02.2009 20:03
od strasa
jelikož jsem se zaregistroval na stránkách Fordu jako nový majitel auta (při hledání informací o autě dle VIN), tak mi před 14 dny přišlo upozornění, že na mém FoFíkovi by měla být provedena následující výměna (oprava). při schodě okolností (hodně jezdíte po silnicích, které se solí a dojde ke zkorodování součástek chlazení) může dojít až ke vznícení motoru. proto preventivní výměna ventilátoru.
domluvil jsem se ve Fordu v ČB, v Etisu dohledali, že se výměna opravdu auta týká. objednali ventilátor a bezplatně vyměnili (alespoň doufám, já to nepoznám

).
kdo jezdíte na pravidelné servisy, tak vám to udělají během servisní prohlídky.
někomu, kdo nejezdí do značkového servisu, by se mohla tahle informace hodit...
pro fajnšmekry - v příloze pak originál dopis v němčině
PS: jen pro zajímavost - máte někdo přístup do
Etisu?
Re: Svolávací akce 7C153 - vadný venitlátor u 1.6 TCDI 66kW
Napsal: 03.02.2009 20:15
od chmelko
no pozerám,že to bol fakt velký pruser, že určitu seriu su ochotní vymenit aj po zaruke, no jo sudit sa nikomu nechce...
Re: Svolávací akce 7C153 - vadný ventilátor u 1.6 TDCI 66kW
Napsal: 04.02.2009 08:23
od Komi
mne sa pacil pristup mojho domaceho Summit servisu v BA - ked som ich vlani oslovil kvoli zvolavacke,tak mi povedali ze s tym nic nemaju ze to si musim vybavit tam kde bolo auto kupene a podla VIN videli ze v Rakusku. Kedze som nezavahal a poslal mejl do Fordu v Neusiedli co mam asi 40km tak som zazil velmi prijemnu komunikaciu a nasledne urobenie tejto zvolavacky, samozrejme ze mi urobili aj druhu ktoru tam mali pre moje auto - prehratie softu pre lepsiu cinnost DPF ( toto bolo pre mna dvolezitejsie ako mozna netesnost krabicky regulacie ventilatora). Vsetko fungovalo podla vopred dohodnutych pravidiel - casy a zadarmo a auto mi pred odovzdanim umyli. Ked som potom isiel za 2 tyzdne do nasho Summitu na servisku po 100t km kde som isiel s cistym a odisiel so zaolejovanym autom s uplne inym pristupom technika, pochopil som ze tych 40km je vecsia vzdialenost ako by sa na prvy pohlad zdalo...ale zasa nasi su lacnejsi to treba uznat...
myslim si ze zvolavacky nemaju suvis so zarukou - aj mne to urobili pol roka po zaruke
Re: Svolávací akce 7C153 - vadný ventilátor u 1.6 TDCI 66kW
Napsal: 05.02.2009 19:51
od Obake
Taky myslím, mě loni měnili saharu také bez říkání, při náhodné návštěvě servisu ...

Re: Svolávací akce 7C153 - vadný ventilátor u 1.6 TDCI 66kW
Napsal: 05.02.2009 21:16
od Ahmed
Ví někdo, o které auta má jít? Skopčácky neumím

Re: Svolávací akce 7C153 - vadný ventilátor u 1.6 TDCI 66kW
Napsal: 05.02.2009 21:48
od strasa
Ahmed píše:Ví někdo, o které auta má jít? Skopčácky neumím

FoFo II, 1.6 Diesel vyrobené
od: 16.07.2004
do: 01.12.2006
viz např.
www.vosa.gov.uk
nebo
ford-forum.de
ve Fordu by ti zdarma podle VINu případně zjistili, jestli se tě to týká, nebo ne..
Re: Svolávací akce 7C153 - vadný ventilátor u 1.6 TDCI 66kW
Napsal: 05.02.2009 22:03
od jamaka
Komi - mal si ten po....Summit poslat vies kam, mali ti to tam urobit a bodka. Su oficialnym zastupenim Fordu a je jedno kde ty kupis auto. Ked bude sediet niekde na dlhodobej sluzobke vo Svedsku a auto kupene na SK, tak o mam letiet na SK aby mi to urobili? Sa uz nacisto po... v tom Summite?
A inac maly OT: znamy chcel urobit cenovu ponuku na par nahradnych dielov dopredu na Smax, tusim 5 dielov, a chlap mu povedal ze ak mu to ma urobit chce 5000,-Sk. Pytam sa znameho ze ci to ako chcel uz zalohu alebo co. On mi len povedal, ze to malo byt za vyhotovenie tej cenovej ponuky. Tak ani s nim nedohovoril a zlozil. Co dodat, nas zakaznik nasa otrava.
Re: Svolávací akce 7C153 - vadný ventilátor u 1.6 TDCI 66kW
Napsal: 06.02.2009 07:30
od strasa
no to, co tu píšete o zastoupení Fordu v BA je docela pecka.
v samotnym dopise od Fordu se píše, že si servis na výměnu můžu vybrat, že to udělají v jakémkoliv Fordu. možná by stálo za to u Forda poreferovat, jak se v Summitu k zákazníkům chovají.
Re: Svolávací akce 7C153 - vadný ventilátor u 1.6 TDCI 66kW
Napsal: 06.02.2009 10:10
od tchifla
strasa píše:Ahmed píše:Ví někdo, o které auta má jít? Skopčácky neumím

FoFo II, 1.6 Diesel vyrobené
od: 16.07.2004
do: 01.12.2006
viz např.
www.vosa.gov.uk
nebo
ford-forum.de
ve Fordu by ti zdarma podle VINu případně zjistili, jestli se tě to týká, nebo ne..
Chcem len upozornit, ze podla tych dokumentov akcia sa tyka modelov Turnier/Kombi... Asi preto ma nikto nevolal. Ale zeby davali iny modul do toho isteho motora v zavislosti ci je karoseria 5D alebo Turnier, to je trochu zvlastne...

Re: Svolávací akce 7C153 - vadný ventilátor u 1.6 TDCI 66kW
Napsal: 09.02.2009 16:23
od foki
to jamaka , kdysi jsem sel kupovat neco do citroena a ta zenska na dilech mi rekla ze chce 500kc za hodinu hledani .
Re: Svolávací akce 7C153 - vadný ventilátor u 1.6 TDCI 66kW
Napsal: 09.02.2009 16:56
od kako
Dnes som zavolal do ford KE a podla VIN mi povedal , ze vo februari 2008 bolo menene v Rakusku. Ze by uz vtedy bola ta akcia, alebo ma len odbil ?
Re: Svolávací akce 7C153 - vadný ventilátor u 1.6 TDCI 66kW
Napsal: 09.02.2009 17:07
od Lukysek
ve ctvrtek jedu na servisku tak se musim poprat diky za info proste stanky jak maji byt
Re: Svolávací akce 7C153 - vadný ventilátor u 1.6 TDCI 66kW
Napsal: 09.02.2009 17:08
od Obake
To bylo asi ono

nám to se zazou dělali také už na podzim, někdy tuším v září ...

Re: Svolávací akce 7C153 - vadný ventilátor u 1.6 TDCI 66kW
Napsal: 10.02.2009 21:50
od jao
Nerozumiem tomu, preco Ti to neurobili v Summite. Ved za to dostanu tiez zaplatene od materskej firmy. Asi sa im nechcelo vypisovat papiere.
Re: Svolávací akce 7C153 - vadný ventilátor u 1.6 TDCI 66kW
Napsal: 11.02.2009 07:44
od Komi
zjavne maju chlapci dost roboty - su jediny znackovy servis v BA tak sa nemusia starat o nejaku malu zakazku, aspon mne to tak pripada, mozno sa mylim. Citujem vetu z ich odpovede ked som sa u nich informoval na zvolavacku:
Ak sa chcete informovať okolo Vašej servisnej akcii musíte žiadať informácie od svojho predajcu vozidla.
Urobil som teda ako mi tu poradili a nelutujem, rakusaci boli prijemni a profesionalni a nastastie pomerne blizko, takze som ziskal pozitivnu skusenost - mozem lepsie zrovnavat. A samozrejme technik odpovedal na otazky okolo DPF - po 120t km sa nemeni automaticky ale az ked to vyhodnoti pocitac zrejme na zaklade meranych tlakov ked rozhodne ze uz je filter upchaty...nasi servisaci zjavne s tym nemaju skusenosti lebo na mejlovu otazku ani neodpovedali ked som v nej spomenul DPF... profici...