Stránka 1 z 1

ventilator spina brzy

Napsal: 12.08.2008 02:20
od bird
Zdravim. FoFoII 1.6 klima manual. Ventilator na chladici mi spina jiz pri cca 75 stupnich 8O . Dale provozni teplota je 85stupnu :? tj. rucicka teplomeru neni nikdy svisla. Po procteni fora nejsem moudry z toho jaka tedy teplota ma byt kdyz tady vsichni pisi ze maji rucicku na svislo a pritom ma byt termostat nastaveny pro 1.6 nekdo tady psal snad 82. - Dle deleni 60-120 na 4dily vychazi svisle na 90 stupnu. Tak nevim jestli mam podchlazeny motor ci co? Vkazdem pripade se vse deje pri vypnute vnitrni ventilaci(aut. spinani klimy a pod). Muze to delat vadny termostat nebo ovladaci jednotka vent.? Nebo radeji do toho nevrtat?
Pozn. Vuz byl patrne vyroben pro jizni staty.
Diky za odpovedi.

Re: ventilator spina brzy

Napsal: 12.08.2008 05:56
od zewl
A nemas pustenou klimu, kdyz ti ventilator sepne?
S tou rucickou, myslim, ze jsem tu kdesi cetl, ze taky kluci psali, ze se jim u FFII presne do vertikalni polohy nedostane, neco malo pred, asi to bude OK.

Re: ventilator spina brzy

Napsal: 12.08.2008 06:35
od zirafak
Uz sme to tu riesili....na Focuse 2 je rucicka chladiacej kvapaliny pri idealnom zohriati malilinko vychylena do lavej strany,takze to mas uplne ok.

Re: ventilator spina brzy

Napsal: 12.08.2008 18:33
od bird
Diky o "rucicce :D " jsem diskuzi nemohl najit-jetoho to fakt hodne;
klimu nemam zapnutou (ani ofuky ani ventilator-vrtulku).
Vrtam se vtom protoze nemuzu zjistit proc jezdim za 8,5L :x .
Ve fobii 1.4mpi mam BC a jezdim za 6,2L. Trochu nepomer - zde komb. spotreba papirove 7L
Ford papirove 6,7L a mam 8,5L. Bohuzel Fo je zprevodovany tak ze pri 130km tocim temer 4000 otacek tak se asi neni cemu divit. yy :roll:
Takže jestě jednou Vam diky.

Re: ventilator spina brzy

Napsal: 13.08.2008 08:18
od silverwolf
Kde to jezdíš? Jenom po městě? Já mám kombinovanou bez klimy 6,7. Ale to už je do spíš do vlákna "spotřeba"

Re: ventilator spina brzy

Napsal: 13.08.2008 11:24
od bird
50 % dalnice 30%okresky 20% mesto - ale mesto uz nejezdim vubec - pouzivam fobii tak uvidim jestli se to zlepsi, merim to na pumpe cca po 2000km. Jezdit usporne jsem se naucil s Fabii - neni problem jezdit za 5L - pri intenzivni uspore Kladno -Usti NL 3,8L. To co vyvadi FO se spotrebou je nahranici s poruchou a nebo chce motor jine zachazeni(asi ty ventily navic :D ).

Porad nevim co stim ventilatorem. Nejsou to typicke vysoke otacky jako u ostatnich aut co znam, kdyz zastavis po intenzivni jizde, tak slysis intezivni huceni (volvo, skoda, fiat, audi a pod. (ma FOFOII dvourychlostni ventilator?-asi nekde jsem to tu cetl) Tady u Fo je to potichu, clovek o tom nevi. Kdyz jsem jen nastartoval motor tak to nebezi, cca pri 70 stupnich se sepne ale teplota potom skokove stoupa k 85. Ale donutit ventilator k druhe rychlosti se mi zatim nepovedlo :x - ani na miste. Divne.