Stránka 67 z 125
FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 10:56
od TripleJay
...a hadam aj cenovo pristupna

Sak preto ju aj uprednostnili pred Brembom.
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 11:01
od vcedula
jj, ved preto som to aj pisal, ze to zhanam, lebo by to bolo riesenie ala Team RS, tzn vela muziky za malo penazi. Ked to funguje na RS, musi to fungovat aj na nasich masinach. Len keby to bolo take easy, zobrat, namontovat a finito. Urcite tam budu zadrhely (upevnenie, mozno iny posilovac brzd s vyssim tlakom, tie kolesa, to je dalsia vec a pod)
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 11:10
od TripleJay
njn, treba nejakeho pioniera co na to hodi ocko

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 11:14
od MK2
vcedula: A nestačili by ti brzdy z STčka?
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 11:23
od vcedula
ked brzdy, tak poriadne

Co ja viem, tak brzdy s STcka su dost tazke, Brembo su dost lahsie. Otazne je, ake takze su brzdy z toho Vovla, ale kedze ich dali na RS tak to bude celkom fajn vaha.
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 16:13
od MK2
Můžete zahlasovat, který design se vám najvíc líbí
http://www.newfordfocusrs.ch/
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=9f8T1Ekp02U[/youtube]
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 21:03
od Bob Wolf
TripleJay píše:tie lichobezniky sa tam nepacia ani mne, ale myslim ze su tam kvoli funkcnosti = usmernuju vzduch na brzdy
Zdar, Fofíci
jen pro Vaše info - lichoběžníky po obou stranách spodního grilu u RSka jsou plně funkční součástí spojleru - dají se z vnitřní strany "vylomit" a následně vytvořené otvory se využívají pro zvýšení množství vzduchu, proudícího k intercooleru, a to zejména při "nadstandardní" zátěži - např. při ježdění po okruhu.
Pokud intercooler u RSka nedostane "své" dostatečné množství náporového vzduchu, jeho funkčnost je snížená, neuchladí procházející plyny od turba na tepelné hodnoty, na které je systém nastaven - a to v konečném důsledku způsobí snížení kroutícího momentu a z toho odvozeného výkonu motoru.
Já řeším u svého upraveného STčka aktuálně právě tento problém - i když mám intercooler ještě větší než RSko, díky menšímu grilu mám např. na standardní brzdě, kde jsou jen kruhové ventilátory, problém dostat na IC dostatečné množství směrovaného vzduchu tak, aby chladil tak, jak má..... takže musím na jinou brzdu, která má výkonné spodní fukary mířící přímo na IC....
Grafy pro srovnání dám na fórum, protože je to zajímavé téma a obecně silné benzínové motory s přeplňováním jsou tak trošku alchymie oproti atmosférám pokud jde o dosažení a udržení požadovaného krouťáku.
Bob Wolf
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 21:59
od misoo
mne sa najviac lubi ten co je na 0:32
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 08.10.2009 08:40
od TripleJay
Skvele info Bob... Ale k tej brzde co ti bude zospodu fukat na IC; namerias urco viac, ale v reali ti kedy fuka do IC spod auta? Vzdy ti to ide len spredu cez gril, nie? Teda aspon 90% urcite...
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 08.10.2009 08:55
od madbugie
tripleJ on to mysli tak ze tym fukarom simuluje realne podmienky... predsa ked ti auto stojí a pár krát mu predupnes plyn tak ti vystrelí rucicka teplomera do neba... proste chýba náporový vzduch...
a fukat odspodu mu nepomoze, a vobec nie ked tam ma kryt motora mozno to myslel obrazne nakolko auto na brzde je trosku vyvysene ze fukat "odspoda"
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 08.10.2009 11:05
od Bob Wolf
TripleJay píše:Skvele info Bob... Ale k tej brzde co ti bude zospodu fukat na IC; namerias urco viac, ale v reali ti kedy fuka do IC spod auta? Vzdy ti to ide len spredu cez gril, nie? Teda aspon 90% urcite...
Omlouvám se za nepřesnou informaci - myslel jsem to tak, že vzduch by u STčka při měření na brzdě měl jít především na IC - samozřejmě zpředu, skrz mřížku spodního "grilu", nikoliv "odspoda" - prostě rovně, přímo, tak, jako když jedeš po silnici a chytáš napřímo - náporově - vzduch do chladiče a do intercooleru pod ním...
A přímý fukar (v podstatě modrá bedna s "hubicí" přímo naproti intercooleru) má nyní např. německý systém MAHA LPS 2000 nebo LPS 3000. Je to současná evropská špička (nádherné grafy, měření výkonu zvlášť na klice u motoru a zvlášť na kolech

- viz:
http://www.maha-cz.cz/produkty4-4.php
Mrkněte třeba sem:
http://www.maha-cz.cz/refDaimler.php
tam je to hezky na těch fotkách vidět. Já tam jedu příští týden v pátek - bude to ranec ale chci to absolvovat - chci mít objektivní čísla

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 10.10.2009 13:44
od kasi
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 11.10.2009 10:39
od MK2
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 11.10.2009 11:24
od kasi
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 12.10.2009 23:15
od kasi