Stránka 66 z 125
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 06.10.2009 23:23
od Anndy
misoo - no preto som to sem dal
ostatni. Sorry, za duplikat.
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 07:51
od TripleJay
misoo píše:Anndy píše:inac trochu nechapem aky mohol byt problem "vyvinut" nove uchytenie pedalov. ved na trhu je tolko aut s plynom co ma klb dolu, nejde o nieco co treba vyvijat...

stacilo by spravit zopar novych dielov a hotovo...

to je pravda, v poslednych rokoch uz aj predokolky mali stojaci a vysiaci plyn. Inak sranda, vsimli ste si ze predtym mali stojaci plyn len sportiaky a auta so zadnym pohonom? Nechapem preco, sak je to len pedal a nejaky technicky dovod tam snad byt nemoze...
Ale na tie pedale v podstate v clanku tiez odpovedal, ze z bezpecnostneho hladiska nevyvijali nove, bo drobnost k drobnosti a stalo by to 1.5miliona
Ale s takto usporiadanymi pedalmi medziplyn nehrozi, mozno ten to dokaze co ma nohu 12ku

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 08:12
od misoo
jj urcite to nespravili hlavne koli nakladom. babka k babce...

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 08:20
od killerhammer
nespravili to preto, lebo cele auto je klasicky focus. je to v tom rozhovore jasne napisane.
hrali sa len s 2.5Tckom, najprv ho pretlakovali co to dalo, zistili ze nezataca, pridali samosvor, potom zistili, ze neudrzia krutiak na ceste, vyvinuli preto novu prednu napravu

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 08:22
od TripleJay
no sak spravne, tak sa to ma vyvijat. Nie ako Astra OPC. Nadrbali max. vybudeny motor a o ostatne sa nestarali. A pravotocivu zakrutu vyberies len na spiatocke

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 08:32
od killerhammer
urcite to bolo tak aj s tymto focusom, esteze ti inzinieri na tom potom trochu popracovali, samozrejme v ramci nizkeho budgetu

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 08:36
od vcedula
Fordaci jednoducho spravili civilne sportove auto. Okrem karoserie neriesili ziadne cacky-macky, vsetko je to v technike. A to sa mi bohovsky paci, lebo dokazali odolat tomu, co robia ostatni: silnejsi motor - vyssia vybava. Ziadne head-up displaye (ci ako sa to vola), ziadne dialnicne pruhovodice a podobne chujoviny, ktore su len na paradu. Cisto vykonna technika.
Mna tam zaujala este jedna vec, ze maju klasicne brzdy. To akoze co s tym spravili, ze to naraz brzdi jak prasa ? Nic ine ma nenapada len to, ze pouzili brzdy z nejakeho S-Maxu alebo Mondea, pripadne nieco z ameriky.
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 08:41
od TripleJay
brzdy su z Volva XC90

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 08:52
od vcedula
skoro som sa trafil

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 08:56
od zirafak
Ale potvrdzujem zo skusenosti na vlastnej kozi,ze su kurnajs-sakra-bomba ucinne

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 09:23
od vcedula
Inzerat: zhanam brzdy z Volvo XC90

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 09:38
od TripleJay
Inac by ma zaujimalo ake su min. disky na tie brzdy. Ci stale 16" alebo uz 17"... Idem to pohladat...
EDIT: priemer kotucov vpredu 336mm, vzadu 302mm. Takze asi to budu tie 17".
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 09:50
od Marťas
ST ma 320mm a 16" jsou uplne natesno (o par mm), takze 17" bych rekl bude minimum
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 10:12
od zirafak
Myslim,ze toto majitelia riesit nebudu,lebo v zime tento macko drieme v garazi,lebo na lade,mokru a sneziku sa mu pacit urco nebude.

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 07.10.2009 10:54
od vcedula
to bolo skor zistovanie pre mna

otazne je este upevnenie, ale to asi naozaj nema zmysel riesit.
Ale zaujimava moznost performance tuningu.