Ked ste zacali s HTP, pridam aj ja niekolko poznamok :
1. vela som s HTP nenajazdil, no aj tych par km mi stacilo viac nez dost. Plne suhlasim, ze to auto sa nehodi na nic ine, iba do mesta. Sprint z nula na 60 zvlada excelentne, prave vdaka kratkym prevodom a nizkej hmotnosti, nie zasluhou motora

Za mestom je to ale tragedia, v dnesnej prehustenej premavke je kazde predbiehanie adrenalinovy zazitok sposobujuci osedivenie mininalne 10 vlasov. Jazda po dialnici je vdaka mestskym prevodom utrpenie, ten motor kvili, vresti, zavija a neviem co este, ked chces v 120-tke vliezt do laveho pruhu a zrychlit na 130, potrebujes na to riadne dlhu medzeru, takze sa to v podstate ani neda. Na druhu stranu na prazdnej dialnici som ho roztocil na 170 podla GPS (tacho ukazovalo kusok za 180). Ten, kto si uvedomuje ucel tohto vozidla a spravne ho pouziva t. j. dialnici sa vyhyba a na okreske jazdi s rozumom a nepokusa sa predbiehat kamiony je v pohode a nikomu neprekaza. To auto jazdit vie. Mizerne, ale vie. A to jazdi urcite lepsie, ako FFII 1.4i (cerstva skusenost z bazaru). Popluvane HTP ho da dole kedy chce a kde chce, vcetne zakrutovej cesty, pretoze FFII s tak slabym motorom nema sance vyuzit podvozok ani na 50%.
2. syndrom HTP je naozaj diagnoza pre par ludi v mojom okoli. Ked som kupil Plechaca, smiali sa mi, ze ten dvojliter bude zrat ako tank a ze s HTP zajazdia v ramci predpisov rovnako rychlo a s mensou spotrebou. Prva jazda na trase Galanta - Dunajska Streda a dotycny vytriezvel. Siel som predpisovo, nikde neprekracoval rychlost, bezne predbiehal - skratka tak ako sa slusi a patri. Trasu tam a spat som podla tankovania urobil za obvyklych 5.6 l/100km. Chalan s HTP so mnou sice udrzal krok (a preco nie, rucicka mojho tacho stovku neprekrocila ani raz a otackomer nesiel dalej ako na 2500), no za cenu spotreby 8/100. Tuto "prehru" zaklincoval slovami - "ja som do svojho jazdeneho HTPcka nestrcil este ani korunu, Ty si uz menil turbo a to najzaujimavejsie ta este caka, takze mi ta spotreba nijakovsky nevadi". S tym som musel suhlasit - mal pravdu. No jeho vitazstvo trvalo iba dva mesiace, pri pokuse o predbehnutie kamiona mu preskocil rozvod a aby si ho oprotiiduca T815 nedala na ranajky, radsej to poslal do pola, kde zastavil s prednou napravou posunutou 15 cm dozadu. Oprava auta by bola nerentabilna - iba motor cca 2000 EUR, okrem toho ramena, poloosi, naraznik a trocha bizuterie okolo, dal to do srotu ako totalku. Len tak na okraj - to auto inak jazdi dodnes ako nikdy neburane (jj, ta prava buracka to konieckoncov nebola, okrem toho su SK bazosi hotovi kuzelnici) a v top stave, jeho majitel nan neda dopustit - skratka dalsi HTP+