Stránka 66 z 76

Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Napsal: 28.11.2014 20:45
od V12
kzlatak píše: Bohužel jsem laik, budu vděčný za každou radu.
Existuje jedina dobra rada - co najlacnejsie opravit, zobrat to co najkratsou cestou cestou do Aciek a modlit sa, aby to neklaklo este pred branou. V tom motore bude karbonu az po dekel rozvodov :evil:

Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Napsal: 28.11.2014 20:51
od kzlatak
Uff, až takhle :nixw:

Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Napsal: 28.11.2014 22:22
od V12
Ano. Pretoze ten motor bude zrat turba viac, ako naftu. Treba zastavit investicie do toho crepu, pretoze cena oprav je uz vyssia, ako zostatkova hodnota tej kopy srotu. Jednoducha matematika.

Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Napsal: 29.11.2014 08:10
od losky
V12 je velký nepřítel nafty, nemusí to být až tak špatné.
Pokud by byla oprava dobře provedena a mazací soustava správně pročištěna a vyměněny všechny potřebné díly, problém by znovu nejspíše nenastal a jezdil by jsi spokojeně několik dalších desítek tisíc.

Předpokládám, že jelikož je to silnější verze už máš DPF.
u verzí s DPF je třeba kontrolovat olej (jestli nepřibývá a neředí se naftou) a výrazně zkrátit servisní intervaly (my jsme měnili olej a filtr každých 10-12t i u verze bez DPF).

Například u našeho FFII 1.6 TDCi 66kW jsme najezdili 260t km. Jediná závažná závada byla zaseknutý kompresor klimatizace.

zkus se s nimi dohodnout, že oprava byla provedena neodborně a nechat si udělat nějaké oficiální stanovisko z autorizovaného servisu.
Pokud se budeš dostatečně hádat, dost možná se ti povede zajistit spoluúčast na opravě správným postupem.

Druhá možnost samozřejmě je neřešit to a rychle prodat, jelikož čas jsou peníze a tohle potrvá dlouho a bude to hodně nervů. Nebo v tom nakonec zůstaneš finančně sám.

Asi nemusím říkat, že bych do onoho servisu již žádné auto nedával a našel si jiný.
V žádném případě netvrdím, že autorizovaný. Sám servisuji všechny auta v neautorizovaném. Než jsme ale našli správný, který pracuje podle mých přestav (chápej poctivě) vystřídali jsme jich 7 ...

Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Napsal: 29.11.2014 11:41
od kzlatak
Díky moc za uklidnění, nicméně nalomený jsem, je pravda, že ekonomicky má V12 naprostou pravdu.

Ráno jsem se tam byl podívat, ukazovali mi sítko, které bylo utržené, protože prý nový olej, co tam nalili, utrhl nečistoty a ty způsobily nemazání turba - zadření. Chtějí po mě 12000 - nové rameno se sítkem a repasované turbo. Při první výměně prý sítko vyčistili a provedli všechny potřebné úkony.


Podle slov servisáka, by se to již nemělo stát, prý je vše čisté, jen nesundali hlavu. Řekl jsem, že přijdu po neděli.

Asi už nechci ojetý Ford :dih:

Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Napsal: 29.11.2014 11:47
od miki21
Opravím- Ne ojetý Ford, ale Ford s tímto nepovedeným žabožroutským naftovým motorem. :cooler:

Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Napsal: 29.11.2014 13:41
od stano.
A natahovanymi intervalmi vymenami oleja. Plus pravdepodobne aj stratil pri dovoze par desiatok tisic km.

K problemu: Ze sa to nezopakuje by som netvrdil. Motor mas zasrany karbonom. To je fakt. Do akej miery je otazne. V kazdom pripade by som to sitko teraz sledoval. Aby sa to nezopakovalo.

Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Napsal: 29.11.2014 15:58
od V12
kzlatak píše:Chtějí po mě 12000 - nové rameno se sítkem a repasované turbo. Při první výměně prý sítko vyčistili a provedli všechny potřebné úkony.
Za tuto cenu NEUROBILI vsetky potrebne ukony.
losky píše:V12 je velký nepřítel nafty, nemusí to být až tak špatné.
V pripade ineho motora by som bol ochotny dat Ti za pravdu. Kedze je tam ale DV6, tak ani nahodou :twisted:

Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Napsal: 29.11.2014 19:16
od losky
U každého motoru se dá najít problém.
Staré litinové 1.8 Enduře praskala hlava. Novější 1.8 TDDi umírali čerpadla.
TDCi umírali vstřiky atd.

Na uvolnění carbonu se dá použít nějaká "detox" kůra a následně poctivě propláchnout olejem a zásadně zkrátit servisní interval a bude sloužit ještě mnoho Km.
jak píše V12 za 12k to rozhodně není poctivě provedená práce.

finančně to sice vyjde víc, ale pokud opravdu uživíš naftu (nájezd 30t+ km ročně) a auto si plánuješ několik let nechat, tak se to vyplatí.
Rozhodně víc, než nyní auto s prodělkem prodat a koupit jiné, které může mít stejný problém.


Už brousíme trochu do OT, jelikož se to řeší jinde ale...: Já osobně se jetého naftového nebojím. Ani jeden z našich naftových fordů nebyl nový. Naopak každý měl přes 120t a vždy sloužili. Ale samozřejmě s přihlédnutím k tomu, že případný servis by byl drahý a auto si na sebe muselo vydělat (nájezd +-50t ročně je dostatečný aby se to vyplatilo i s drahým servisem)

Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Napsal: 30.11.2014 09:55
od V12
Presne tak, ked naftak, tak si musi na seba zarobit velkym najazdom.

Napsal: 30.11.2014 23:21
od vita_k
Vzorec na to bych chtěl vidět.
Time to failure je od najetych km,ne za období. Tj. Opravou se zvýší náklady každému stejně na km bez ohledu na to jaký nájezd má. Ot

Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Napsal: 01.12.2014 07:52
od foki
kzlatak píše:provedli všechny potřebné úkony.
:
za 12t nemohli vse udelat protoze dle TSI se musi menit veci asi za 40t vcetne turba ( cca 17t ) . zbytek si musi clovek obhajit vnitrne sam jakou cestou se chce ubirat , nekdo tu meni turbo i 4x

kzlatak píše: Asi už nechci ojetý Ford :dih:
proc ? benzinovy je spolehlivy , nebo diesel s malo najeto ale ne odhonene sluzebaky co se taha kdo ma do prd... diru :mrgreen:

Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Napsal: 20.02.2015 22:55
od pepannn
Mám taky problém s turbem, že občas prostě nezabere.Po delším pátrání jsem zjistil,že podtlaková regulace na turbu občas nemá podtlak a tím má turbo otevřený ventil.No a na vině je podtlakové vedení k posilovači brzd.Tam je nějaký zpětný ventil a z něho hadička podtlaku k turbu.Ani jsem tuhle hadici nikde nenašel,určitě bude u fordu pěkně mastná. Přemýšlím jestli bych odbočku podlaku pro turbo neudělal před tímto ventilem a puvodní odbočku z ventilu nezaslepil.Tak se ptám jestli toto už někdo neřešil.

Re: Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Napsal: 18.03.2015 23:07
od milan1
Ahoj, dlouho jsem tu nebyl, před rokem a půl spojka, před rokem tlumiče, letos řemeny a kladka no a nyní prý turbo. Při ohřátem motoru a brždění motorem s kopce pískot jakoby volný řemen - provedena výměna včetně kladek a ejhle píská to stále. Dnes v servisu prohlédli co se dalo, samozřejmě řemen podle servisu ok, nějaké zvuky zjistili z oblasti turba a v hadici prý větší množství oleje.
Auto zatím jezdí, nekouří ale.... Chystám se na delší cestu ven a teď nevím. Co jsem tady četl, tak turbo spíš píská při studeném motoru, já to mám samozřejmě obráceně :( . Kdyby to i to turbo bylo
jak rychle to odejde - je to najednou nebo postupně - třeba ztráta výkonu nebo nějaké další projevy?
A co pak -dá se s tím něka dojet nebo už jen odtah? :bebng:
Děkuju
M.

Napsal: 19.03.2015 00:53
od vita_k
Turbo poznás. Tj. pískání není závislé na otáčkách motoru. U remene je závislé.v hadici olej bývá.. Ale záleží kolik. Mně píská při teplem i studeném. Ale spíše houka :-D
Když se rozlomí oska turba,tak raděj nejet. I když kdosi dojel takto až z itálie :-)