Stránka 65 z 97
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 22.02.2011 11:36
				od misoo
				tak tak, na papieri mam 115k a realne zmeranych 125k  
 
 
aj sme porovnavali 0-100 1,6 vs. 1,6tivct a tivct bolo pri 100kmh vpredu tak o dve auta cca  
 
 
co sa tyka spotreby, tak oba motory zeru cca narovnako. mozno tivct pri max zatazi toho zozere viac, ale su to take rozdiely, ze to nikto nepocita...  

 
			
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 22.02.2011 11:41
				od FUGAS
				O dvě auta, to je cca. o 2 vteřiny, to už jde...
			 
			
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 22.02.2011 11:45
				od misoo
				dve auta v 100kmh asi nebudu dve sekundy 

 ale vykon je urcite citit, nielen vo vysokych otackach, motor je proste silnejsi uz okolo 3 tis a ma aj iny zvuk, taky hrubsi by som povedal. 
ale na beznu jazdu rozhodne stacia oba motory, tak isto ako aj 1,4 !  

 
			
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 22.02.2011 11:54
				od FUGAS
				Nevím, někde jsem to slyšel, že délka jednoho auta při sprintu je cca. vteřina, víc jsem o tom nepřemýšlel  
 
 
Jeden z techniků mi na servisní prohlídce říkal, že motor 74kW je extrémně citlivý jak se zajede, že už jel s kusama, co byly líné a naopak i s exemlářema co jely jak z praku. To by mě zajímalo, co by řekl, kdyby se svezl s mým, blbý je, že bych mu ho ale nepůjčil  

 
			
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 22.02.2011 12:15
				od misoo
				tak nam neostava nic ine ako sa stretnut na nejakom zraze a priamo porovnat  

 
			
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 22.02.2011 13:24
				od V12
				FUGAS :
Podme na to matematicky :
Sprint z 0 na 100 km/h - konci sa pri rychlosti 100 km/h, co je 27.8m/s. Takze keby bol rozdiel 2 sekundy, jednalo by sa o vzdialenost 55 metrov, co je viac ako 10 dlzok Focusu...
FUGAS píše:To víš já jsem vycvičenej od hátépéčkařů, že o jejich motoru musíš mluvit opatrně, protože oni jsou strašně přecitlivělí. A to nejen na netu ale i reálu, jeden můj kolega má Roomstera HTP a vždycky pyšně vypráví, jak to štípe na dálnici v levým a nemá konkurenci. Pak ještě tvrdí, že se HTP na rozjezd 0-100km/h vyrovná jakémukoliv autu...
Tak toto velmi dobre poznam aj z mojho okolia. No nie s Runcajsom, ale klasickou Fobiou. A Skodovka ma odvahu davat HTP do rodinneho vozu Roomster - tuto idiotsku kombinaciu (mimochodom este horsiu ako FFII s 1.4i) som dodnes nepochopil. Vzdy ma rozosmeje vyzva na suboj prave od vytuzenej HTP o ktorej si jej majitel mysli, ze ma Mig25 na kolesach.
 
			
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 22.02.2011 14:30
				od misoo
				no jasne ked to zdimaju ostosest a porovnavaju sa s beznou nic netusiacou premavkou... to su potom kingovia !!  

 
			
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 22.02.2011 14:31
				od FUGAS
				No vždyť já se s tím časem nehádám  

  A ten HTP syndrom je podle mě psychiatrická diagnóza  

  Něco jako kdybych tu já tvrdil, že se s mou 1,6 vyrovnám ST   

 
			
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 22.02.2011 18:06
				od V12
				Tema sibnutych HTPckarov by bez problemov zaplnila cele vlakno  

 
			
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 22.02.2011 20:23
				od hirvonen
				Jezdím fofo teprve 3 měsíce a mám 1,6 74kw a jsem s ním max. spokojen na běžné jezdění naprosto dostačující.Kupoval jsem ho jako ojeté a zdá se mi že předchozí majitel  ho dobře zajel. 

 
			
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 22.02.2011 21:25
				od Janjan
				No, když jsem přesedlal z auta o "výkonu" 48kW, do Maxe 74kW, první dva dny jsem si myslel, že řídím raketu 

 ....a potom, však víte 

 
			
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 22.02.2011 22:06
				od misoo
				jj, to sme si absolvovali hadam vsetci... 
 
 
inac pekny avatar  

 
			
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 23.02.2011 16:32
				od Klvys
				takze co jsem tak pochopil 1.6 ti vct zas neni otolik lepsi jak normalni 1.6 jo?! a ze tivct jezdi dobre jen nad 3000 ot/min jenze kdyz chces tim jezdit nad 3000 tak to zere aspon 10 litru benzinu ne?!
			 
			
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 23.02.2011 17:40
				od maxo111
				Aj obycajna 1.6 zere vo vysokych otackach nad 10l. Ten nadbytok vykonu ktory mas pri prekroceni 3000rpm sa ti hodi napr. pri predbiehani  

 Zvysok casu mozes ist lazo-plazo s rozumnou spotrebou.  

 
			
					
				Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
				Napsal: 23.02.2011 20:56
				od Anndy
				Chlopi. Ak viete jazdit, HTP vam nemozevadit. Vykonu na rozdavanie to nema, ale s rozumom sa da ist nadpriemerne rychlo, len to chce uvazovat a rozumne hospodarit s tazko ziskanou energiou 

.