Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 22.02.2011 11:36

tak tak, na papieri mam 115k a realne zmeranych 125k :Dancer:
aj sme porovnavali 0-100 1,6 vs. 1,6tivct a tivct bolo pri 100kmh vpredu tak o dve auta cca :idea:
co sa tyka spotreby, tak oba motory zeru cca narovnako. mozno tivct pri max zatazi toho zozere viac, ale su to take rozdiely, ze to nikto nepocita... :roll:

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od FUGAS » 22.02.2011 11:41

O dvě auta, to je cca. o 2 vteřiny, to už jde...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 22.02.2011 11:45

dve auta v 100kmh asi nebudu dve sekundy :lol: ale vykon je urcite citit, nielen vo vysokych otackach, motor je proste silnejsi uz okolo 3 tis a ma aj iny zvuk, taky hrubsi by som povedal.
ale na beznu jazdu rozhodne stacia oba motory, tak isto ako aj 1,4 ! :)

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od FUGAS » 22.02.2011 11:54

Nevím, někde jsem to slyšel, že délka jednoho auta při sprintu je cca. vteřina, víc jsem o tom nepřemýšlel :wink:
Jeden z techniků mi na servisní prohlídce říkal, že motor 74kW je extrémně citlivý jak se zajede, že už jel s kusama, co byly líné a naopak i s exemlářema co jely jak z praku. To by mě zajímalo, co by řekl, kdyby se svezl s mým, blbý je, že bych mu ho ale nepůjčil :D
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 22.02.2011 12:15

tak nam neostava nic ine ako sa stretnut na nejakom zraze a priamo porovnat :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 22.02.2011 13:24

FUGAS :
Podme na to matematicky :
Sprint z 0 na 100 km/h - konci sa pri rychlosti 100 km/h, co je 27.8m/s. Takze keby bol rozdiel 2 sekundy, jednalo by sa o vzdialenost 55 metrov, co je viac ako 10 dlzok Focusu...
FUGAS píše:To víš já jsem vycvičenej od hátépéčkařů, že o jejich motoru musíš mluvit opatrně, protože oni jsou strašně přecitlivělí. A to nejen na netu ale i reálu, jeden můj kolega má Roomstera HTP a vždycky pyšně vypráví, jak to štípe na dálnici v levým a nemá konkurenci. Pak ještě tvrdí, že se HTP na rozjezd 0-100km/h vyrovná jakémukoliv autu...
Tak toto velmi dobre poznam aj z mojho okolia. No nie s Runcajsom, ale klasickou Fobiou. A Skodovka ma odvahu davat HTP do rodinneho vozu Roomster - tuto idiotsku kombinaciu (mimochodom este horsiu ako FFII s 1.4i) som dodnes nepochopil. Vzdy ma rozosmeje vyzva na suboj prave od vytuzenej HTP o ktorej si jej majitel mysli, ze ma Mig25 na kolesach.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 22.02.2011 14:30

no jasne ked to zdimaju ostosest a porovnavaju sa s beznou nic netusiacou premavkou... to su potom kingovia !! :mrgreen:

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od FUGAS » 22.02.2011 14:31

No vždyť já se s tím časem nehádám :wink: A ten HTP syndrom je podle mě psychiatrická diagnóza :D Něco jako kdybych tu já tvrdil, že se s mou 1,6 vyrovnám ST :mrgreen:
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 22.02.2011 18:06

Tema sibnutych HTPckarov by bez problemov zaplnila cele vlakno :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
hirvonen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 05.12.2010 13:47
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od hirvonen » 22.02.2011 20:23

Jezdím fofo teprve 3 měsíce a mám 1,6 74kw a jsem s ním max. spokojen na běžné jezdění naprosto dostačující.Kupoval jsem ho jako ojeté a zdá se mi že předchozí majitel ho dobře zajel. :palec_nahoru:
Ford focus combi 1.6 74kw 2009 červená metal.

Uživatelský avatar
Janjan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 19.01.2011 19:39
Bydliště: Třinec

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Janjan » 22.02.2011 21:25

No, když jsem přesedlal z auta o "výkonu" 48kW, do Maxe 74kW, první dva dny jsem si myslel, že řídím raketu :Dancer: ....a potom, však víte :lol:
C-Max 1.6 Duratec 74kW Gen-X SEA GREY, r.v.2010, spotřeba 6,4/100, od 8.7. 2016 jezdím na LPG

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 22.02.2011 22:06

jj, to sme si absolvovali hadam vsetci... :mrgreen:
inac pekny avatar :palec_nahoru:

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 23.02.2011 16:32

takze co jsem tak pochopil 1.6 ti vct zas neni otolik lepsi jak normalni 1.6 jo?! a ze tivct jezdi dobre jen nad 3000 ot/min jenze kdyz chces tim jezdit nad 3000 tak to zere aspon 10 litru benzinu ne?!

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od maxo111 » 23.02.2011 17:40

Aj obycajna 1.6 zere vo vysokych otackach nad 10l. Ten nadbytok vykonu ktory mas pri prekroceni 3000rpm sa ti hodi napr. pri predbiehani :wink: Zvysok casu mozes ist lazo-plazo s rozumnou spotrebou. 8)
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 23.02.2011 20:56

Chlopi. Ak viete jazdit, HTP vam nemozevadit. Vykonu na rozdavanie to nema, ale s rozumom sa da ist nadpriemerne rychlo, len to chce uvazovat a rozumne hospodarit s tazko ziskanou energiou :-).
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host