Stránka 62 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 18.11.2010 12:13
od George V.
..jehne.. píše:Podle http://www.fordoriginalnidily.cz a finis 1351716 je cena termostatu 1770,- s DPH + nejaka ta prace. Pokud jsem to dobre nasel.
....to se mění včetně "skříňky" a teplotního čidla? :mrgreen: V Escortu stál do 500,- i s těsněním a člověk ho byl schopen vyměnit sám...

Velmi solidní náhražka zde:

http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100095

...akorát není jasné jestli pásne do i 1.6 Ti-VCT ve Focusu. Ale do stejného motoru v novým Mondeu pasuje :(

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 20.11.2010 12:12
od ..jehne..
Dival jsem se do Microcatu a na 1,6 Ti je to pouze jako komplet i s tim pouzdrem, u klasicke 1,6 ma ciste termostat svuj finis a pouzdro je zvlast. Mozna jde vymenit jenom termostat, ale byl bych rad, kdyby mi to potvrdil treba Foki nebo nekdo, kdo to na tomto motoru takto menil.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.11.2010 10:14
od Nepér
Jak rychle se vám to ohřeje při teplotách kolem nuly? Mě se to teda začíná zvedat až po cca 5 km/5min jízdy a na provozní teplotu se to dostane tak po 8 km...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.11.2010 12:47
od V12
neper :
Hmmm, to je nejake podivne, v mojom pripade (2.0TDCI) sa rucicka teplomera odlepuje od 60 po cca 3 km jazdy rychlostou 50 km/h na trojke - pri 2000 rpm. Viac to za studena netocim.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.11.2010 13:05
od Nepér
Je teda pravda, že jsem měl teplotu topení naplno a větrák na dvojku, což určitě malému okruhu chlazení odebralo dost energie, to bude ono.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.11.2010 17:52
od Anduril
Ja myslim, ze to je tak +/- ok, pokud k tomu vsemu zatapis v kabine.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.11.2010 18:16
od V12
Ahaaa, tak to potom ano. Malo by to byt OK, kurenie silne predlzuje zohriatie motora.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.11.2010 18:38
od Gromik
No, dneska ráno byla 0°, nastartoval jsem, pustil ofuk čelního skla na "trojku" a šel škrábat, po oškrábaní nasednu, sjedu dolů z kopce, pak je rovinka a ručička se pomalu zveda (ujetá vzdálenost tak 1,5km), po dalším 1,5km jízdě po rovince už mi Fofík topí naplno.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.11.2010 11:00
od el_Barto
zatim jsem nikdy nenajel vic nez 2km ... vzdycky je to tak +- kilometr, at foukam jak foukam ...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.11.2010 18:27
od Kaizer
Spodní lastový kryt motoru by mohl trochu pomoci.Já ho na autě neměl a koupil jsem ho primárně kvůli ochraně motoru po instalaci Eibach pružin.Přišlo mě to jako dobrý nápad za 1150k od Kellyho.No a teď v zimě taky určitě neuškodí.Vnitřek se tolik nezasere od soli a ohřev na provozní teplotu je taky dozajista rychlejší.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.11.2010 21:21
od Nepér
Ten kryt pod motorem mám také.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.01.2011 15:12
od ZaQik
Anduril píše:Taky chci dekl 8O V Microcatu jsem to ani u Fusionu nenasel.
... vcera jsem po tme lil vodu do ostriku a pribehl souseduv pes velky jako ponik a skocil na me (ma to dovolene). Samozrejme jsem vodu rozlil kam se dalo ... i na teplej motor. :evil:
Tak jsem dnes na internetu hledal dekl na motor a mam reseni od Volva:
1 x kryt 30650468
4 x sroub 988482
Podle vyrobniho listu by mel zcela pasovat. Kdo to zkusi prvni? :)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.01.2011 16:05
od Anduril
Hmm, pekne. Volvo mam cestou do prace, zkusim se tam stavit a poptat se.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 06.01.2011 13:06
od ZaQik
... jaks ve Volvo dopad? Zatim jsem zkousel najit internetoveho prodejce v CR a nic.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 06.01.2011 13:16
od Anduril
Bohuzel jsem jeste nemel cas tam zajit. To bych musel jet do prace MHDckem :mrgreen:
Takze to vidim az tak na pristi tyden, pondeli mozna.