čerpadlo
- petrkopta
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 24.03.2009 06:21
Re: čerpadlo
Jasně, u českýho Shellu jsem netankoval snad nikdy.. U nás jen Agip, benzina, omv(když vím, že se tam hodně točí). Ale tohle bylo v Německu, tak jsem si říkal, že.. ale holt není úniku : )))
Ford Focus 2003 1.8TDCi, 85kW
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: čerpadlo
Takže ho ani nezkusili na stolici a ani neudělali test vstřikovačů? To se tedy řídili asi intuicí....petrkopta píše: kde mi nejdřív řekli, že zkusí vyčistit vstřiky, že je to levnější, než rozebírat čerpadlo. Za chvíli volali, že prej si kluci myslí, že to je spíš to čerpadlo jak na to prej koukali a že to rozeberou.


Udělali aspoň rozbor nafty z filtru jestli neobsahuje kovový částečky?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- petrkopta
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 24.03.2009 06:21
Re: čerpadlo
Jak mi to řekli, tak jsem to napsal : ) nevím, co všechno se sluší při tomhle cvičení prověřit, jak říkám - odborník na tohle nejsem. Schválně se ho na to v pátek zeptám a dám vědět.
Ford Focus 2003 1.8TDCi, 85kW
- petrkopta
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 24.03.2009 06:21
Re: čerpadlo
V pátek jsem se ptal, jestli jsou si jistí, že jsou vstřiky v pořádku a jestli dělali rozbor nafty.. že se hodně bojim, že se to brzo zopakuje.. Tak mi pán sdělil, že kdyby bylo něco v naftě, že první odejdou vstřiky. Že tam nic špatnýho není. Že to čerpadlo prostě odešlo mechanickým opotřebením a teď se nemusím ničeho bát.. Od pátku jsem najel cca 1000km a všechno v pohodě. Bohužel se ho ale budu muset zbavit kvůli finanční tísni a budu jezdit otcovou Kiou ; ) takže si ho už moc neužiju, i když bych rád : /
Ford Focus 2003 1.8TDCi, 85kW
- georginek
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 14.04.2012 21:29
- Bydliště: Rašovice - Jižní Morava
Re: čerpadlo
za kolik ho prodáš jestli se můžu optat?
Ford S-max 2.0 TDCI 103kW r.v. 2007
Ford Focus combi 1,8 TDDi r.v. 2000 Ghia
Ford Focus combi 1,8 TDDi r.v. 2000 Ghia
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: čerpadlo
Háček je v tom,že když čerpadlo odejde mechanickým opotřebením,tak na sklonku života pouští s tlakovou naftou kovový částečky (otěr z čerpadla) který následně znehodnotí vstřikovače. Auto ale ještě stále jede,pouze padá do nouzáku při potřebě plnýho výkonu.petrkopta píše:čerpadlo prostě odešlo mechanickým opotřebením
Když se na to čerpadlo podíváš,je na něm aspoň vidět,že se sním hejbalo?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- petrkopta
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 24.03.2009 06:21
Re: čerpadlo
Chtěl bych za něj aspoň 75 dostat, jelikož k němu mám připravenou ještě úplně novou spojkovou sadu včetně setrváku(hlásí se, ale ještě není akutní) a letní originální 15" alukola.georginek píše:za kolik ho prodáš jestli se můžu optat?
tak určitě : )) že tam něco dělali je vidět. Párkrát už jsem ho od pátku zkusil nechat pořádně utíkat a zatím v pohodě.. ťuk ťuk..Jardak píše:Když se na to čerpadlo podíváš,je na něm aspoň vidět,že se sním hejbalo?
Ford Focus 2003 1.8TDCi, 85kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04.05.2012 13:34
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: čerpadlo
Focus 1.8 TDDi, 02/2000. Momentálně najeto 207.125 km.
Koupil jsem 05/2012 se stavem 200.738 km od kolegy z práce, který ho měl 10 let, předtím dovezeno z GER.
Ve 190.000 dělány destičky, kotouče, žhavicí svíčky, …
06/2012 - 201.000 km - nechal jsem dělat rozvody, výměna oleje, olej. filtr, palivový filtr.
07/2012 – dovolená v Polsku, několikrát se mi stalo, že jsem stál na křižovatce s neutrálem, dal jedničku, přidal plyn a
motor zdechnul. Ale hned šlo vždycky znovu nastartovat. Až to jednou nastartovat nešlo. Baterka normálně točila, odtah k bratranci, automechanikovi, diagnostika, odtah k jeho kolegovi, co dělá čerpadla – kompletní repas čerpadla za +- 16.000 (vše stále v Polsku) – stav 201.700 km
Za celý další rok najeto jen +- 5.000 km bez problémů, znovu dovolená v Polsku. Ještě v normálně pojízdným stavu jsem měnil 07/2013 v 206.000 km baterku a po +- 20 km se focus zase podělal.
Za jízdy, problikala kontrolka žhavení a motor zdechnul. Znovu odtah k bratranci, diagnostika, závada prý někde u čerpadla, takže mi to dělal ten typ, co mi před rokem měnil čerpadlo. Přivezli to s tím, že si s tím museli furt hrát, že to nechtělo běhat, nakonec, že tam dali nějakej modul ze slabšího motoru, že to nějak jde, ale chybu na PC že to furt hlásí. Domu, že snad dojedu a pak to řešit dál. Cena 2.000, že prý v rámci záruky na to čerpadlo jen cena za součástku.
Už při startování bylo slyšet, že to nějak slabě jde. Bratranec říká, že to je tím modulem ze slabšího motoru, že to teď bude míň žrát navíc. Nějak se mi to nezdálo, ale sbalili jsme se a na noc jeli dom (+- 600 km).
Domů jsme dojeli. Pak jsem jel párkrát doma po městě. Ale bylo znát, že se tam něco podělává čím dám tím víc. Starty čím dál tím víc ztuha, vypadalo to, jakoby měl motor hnedka zase zdechnout. Při jízdě to pod plynem cukalo, když jsem dal nohu z plynu, tak si fík sám občas najednou přidal plyn. Pak jsem jednou nastartoval a motor po pár sekundách zdechnul. Pak už samozřejmě nenastartoval. Nafty čtvrt nádrže, baterka nová. Stav km 207.125
Takže odtah před barák, kde je dodnes.
Udělal jsem si diagnostiku přes ScanXL.
Nejdřív mi to přečetlo uložený chyby.
1664, 1563, 1564, 0335, 0216, 1246. Smazal jsem je, znovu naběhly jen dvě, samozřejmě 1564 a 1664.
Tohle a další fóra jsem přečetl fakt důkladně, včetně tématu čerpadlo a jsou mi skoro jasný dvě věci.
Oprava čerpadla před rokem – pokud čerpadlo vydrželo 5.500 km, tak asi nebylo dobře udělaný.
Ta výměna modulu (nevím, co mysleli, jestli ŘJ nebo co) – každopádně něco tam udělali, asi aby to někam dojelo (možná co nejdál od nich). Říkali, že je to ze slabšího motoru, přičemž tu na fóru čtu, že slabší motor není, bo 55 vs 66 kW jsou stejný motory, jen s jiným softem. Takže mám čím dál tím víc pocit, že mě trošku podělali.
Bohužel v naší loňský i letošní situaci nebylo jiný řešení. 600 km od domova, navíc na vesnici, s malým klukem. Blížící se konec dovolený. Důvěra v to, že když mi to udělá bratranec, tak to bude ok.
Na jiným fóru http://forum.fordclubs.org/viewtopic.ph ... 0&start=80 čtu, že není číslo závady, který by přímo identifikovalo závadu čerpadla, ale že jsou to jen chyby, uvádějící chyby v přísunu paliva.
Takže to kromě toho čerpadla samotnýho může být i někde po cestě, co. Nebo ŘJ.
Takže jsem si dal z těch různých diskuzí dohromady několik možností, který by to mohly způsobovat, ale jsem laik, takže bych vás chtěl poprosit, jestli byste mi nějaký ty chyby nevyvrátili a s něčím neporadili. Díky předem
1. Čerpadlo (mám 5.000 km od montáže repasovanýho, je otázka jak dobře, píše se tu o vhodnosti výměny vstřiků při výměně čerpadla), každopádně dalších +- 20 t už dát nechci (asi nezbyde nic než prodej)
2. Palivový filtr zanesený (mám + 6.000 km starý)
3. Konektor čerpadla – možná je jen špatný kontakt
4. Konektor od ŘJ http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?f=18&t=766 rozpojený konektor od ŘJ a špatně ho zacvakl. Byl to ten největší konektor (cca 24pinů) u bloku motoru (neumím ten konektor najít, neporadili byste někdo, kde je?)
5. Prodřená hadička (přepad čerpadla od vstřiků k filtru?)
6. Zavzdušnění
7. Vadný Hallův snímač otáček.
8. Nějaký relátko u čerpadla
9. Jednotka u čerpadla (Z 99% na čerpadle odejde jednotka, v ní stačí vyměnit něké součástky a je to OK
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... %8Derpadlo
10. Vadné vstřikovače, ty ale u Focuse na autě diagnostikovat nejdou TDDi + TDCi
Koupil jsem 05/2012 se stavem 200.738 km od kolegy z práce, který ho měl 10 let, předtím dovezeno z GER.
Ve 190.000 dělány destičky, kotouče, žhavicí svíčky, …
06/2012 - 201.000 km - nechal jsem dělat rozvody, výměna oleje, olej. filtr, palivový filtr.
07/2012 – dovolená v Polsku, několikrát se mi stalo, že jsem stál na křižovatce s neutrálem, dal jedničku, přidal plyn a
motor zdechnul. Ale hned šlo vždycky znovu nastartovat. Až to jednou nastartovat nešlo. Baterka normálně točila, odtah k bratranci, automechanikovi, diagnostika, odtah k jeho kolegovi, co dělá čerpadla – kompletní repas čerpadla za +- 16.000 (vše stále v Polsku) – stav 201.700 km
Za celý další rok najeto jen +- 5.000 km bez problémů, znovu dovolená v Polsku. Ještě v normálně pojízdným stavu jsem měnil 07/2013 v 206.000 km baterku a po +- 20 km se focus zase podělal.
Za jízdy, problikala kontrolka žhavení a motor zdechnul. Znovu odtah k bratranci, diagnostika, závada prý někde u čerpadla, takže mi to dělal ten typ, co mi před rokem měnil čerpadlo. Přivezli to s tím, že si s tím museli furt hrát, že to nechtělo běhat, nakonec, že tam dali nějakej modul ze slabšího motoru, že to nějak jde, ale chybu na PC že to furt hlásí. Domu, že snad dojedu a pak to řešit dál. Cena 2.000, že prý v rámci záruky na to čerpadlo jen cena za součástku.
Už při startování bylo slyšet, že to nějak slabě jde. Bratranec říká, že to je tím modulem ze slabšího motoru, že to teď bude míň žrát navíc. Nějak se mi to nezdálo, ale sbalili jsme se a na noc jeli dom (+- 600 km).
Domů jsme dojeli. Pak jsem jel párkrát doma po městě. Ale bylo znát, že se tam něco podělává čím dám tím víc. Starty čím dál tím víc ztuha, vypadalo to, jakoby měl motor hnedka zase zdechnout. Při jízdě to pod plynem cukalo, když jsem dal nohu z plynu, tak si fík sám občas najednou přidal plyn. Pak jsem jednou nastartoval a motor po pár sekundách zdechnul. Pak už samozřejmě nenastartoval. Nafty čtvrt nádrže, baterka nová. Stav km 207.125
Takže odtah před barák, kde je dodnes.
Udělal jsem si diagnostiku přes ScanXL.
Nejdřív mi to přečetlo uložený chyby.
1664, 1563, 1564, 0335, 0216, 1246. Smazal jsem je, znovu naběhly jen dvě, samozřejmě 1564 a 1664.
Tohle a další fóra jsem přečetl fakt důkladně, včetně tématu čerpadlo a jsou mi skoro jasný dvě věci.
Oprava čerpadla před rokem – pokud čerpadlo vydrželo 5.500 km, tak asi nebylo dobře udělaný.
Ta výměna modulu (nevím, co mysleli, jestli ŘJ nebo co) – každopádně něco tam udělali, asi aby to někam dojelo (možná co nejdál od nich). Říkali, že je to ze slabšího motoru, přičemž tu na fóru čtu, že slabší motor není, bo 55 vs 66 kW jsou stejný motory, jen s jiným softem. Takže mám čím dál tím víc pocit, že mě trošku podělali.
Bohužel v naší loňský i letošní situaci nebylo jiný řešení. 600 km od domova, navíc na vesnici, s malým klukem. Blížící se konec dovolený. Důvěra v to, že když mi to udělá bratranec, tak to bude ok.
Na jiným fóru http://forum.fordclubs.org/viewtopic.ph ... 0&start=80 čtu, že není číslo závady, který by přímo identifikovalo závadu čerpadla, ale že jsou to jen chyby, uvádějící chyby v přísunu paliva.
Takže to kromě toho čerpadla samotnýho může být i někde po cestě, co. Nebo ŘJ.
Takže jsem si dal z těch různých diskuzí dohromady několik možností, který by to mohly způsobovat, ale jsem laik, takže bych vás chtěl poprosit, jestli byste mi nějaký ty chyby nevyvrátili a s něčím neporadili. Díky předem
1. Čerpadlo (mám 5.000 km od montáže repasovanýho, je otázka jak dobře, píše se tu o vhodnosti výměny vstřiků při výměně čerpadla), každopádně dalších +- 20 t už dát nechci (asi nezbyde nic než prodej)
2. Palivový filtr zanesený (mám + 6.000 km starý)
3. Konektor čerpadla – možná je jen špatný kontakt
4. Konektor od ŘJ http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?f=18&t=766 rozpojený konektor od ŘJ a špatně ho zacvakl. Byl to ten největší konektor (cca 24pinů) u bloku motoru (neumím ten konektor najít, neporadili byste někdo, kde je?)
5. Prodřená hadička (přepad čerpadla od vstřiků k filtru?)
6. Zavzdušnění
7. Vadný Hallův snímač otáček.
8. Nějaký relátko u čerpadla
9. Jednotka u čerpadla (Z 99% na čerpadle odejde jednotka, v ní stačí vyměnit něké součástky a je to OK
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... %8Derpadlo
10. Vadné vstřikovače, ty ale u Focuse na autě diagnostikovat nejdou TDDi + TDCi
FF kombi 1.8 TDDi Ghia, 66 kW, 2000
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
Na 100% cerpadlo jsou P1564 a P1664 uz jsem zazil experty co skladaji jeta cerpadla podle toho to tak vypada . Aby vydzelo 5t km ták bych si dovolil tvrdit ze te oblozili .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04.05.2012 13:34
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: čerpadlo
dneska si auto odtahl jinej bratranec, rozebral to, nechal to nekde prozkouset a rika, ze to bude opravdu to cerpadlo. jen by me zajimalo, co tam ti polaci zbastlili, ze to na nekolik set kilometru zase zprovoznili a podelalo se to zase az u nas, daleko od nich.
FF kombi 1.8 TDDi Ghia, 66 kW, 2000
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 13.11.2013 12:06
Montáž čerpadla 1.8 TDCI 74 kw
Sloučeno. lucky.jack.
Dobrý den,
potřeboval bych poradit jak namontovat čerpadlo na FORD FOCUS 1.8 TDCI 74 kw, musí na to být nějaké přípravky? Vím že se musí namontovat osazená tyč do bloku motoru a točit motorem po směru až se zarazí a pak zaaretovat vačkovou hřídel, ale nevim co s čerpadlem, děkuji za odpovědi. J
Dobrý den,
potřeboval bych poradit jak namontovat čerpadlo na FORD FOCUS 1.8 TDCI 74 kw, musí na to být nějaké přípravky? Vím že se musí namontovat osazená tyč do bloku motoru a točit motorem po směru až se zarazí a pak zaaretovat vačkovou hřídel, ale nevim co s čerpadlem, děkuji za odpovědi. J
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: čerpadlo
U TDCi na časování čerpadla nezáleží. U CR čerpadlo pouze tlakuje naftu.
Takže zaaretuješ kliku na kolík, co se šroubuje do bloku a vačku na pravítko, po demontáži víka ventilů.
Postup už jsem tu několikrát popisoval, třeba tady: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=37171
Takže zaaretuješ kliku na kolík, co se šroubuje do bloku a vačku na pravítko, po demontáži víka ventilů.
Postup už jsem tu několikrát popisoval, třeba tady: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=37171
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.05.2009 17:40
- Bydliště: Svitavy
Re: čerpadlo
Ahoj.kolik casu je potreba na vyndani cerpadla a vstriku?co je potreba dodrzet aby bylo vse ok?jelikoz se nemuzu dopidit zadneho rozumneho reseni padani do nouzaku reseni je v otestovani a pak budu pokracovat dal.chyby nactene u forda jsou standart a velice oblibene.skoda ze neukaze konkretni vadnou soucastku.
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: čerpadlo
A co zkusit napojit přepady ze vstřiků do zkumavek? Třeba zjistíš, že nějakej vstřik chčije příliš...
Co se týče toho času, velmi záleží na tom kdo to dělá.... a jestli nebudou vstřiky zarostlý.
Co se týče toho času, velmi záleží na tom kdo to dělá.... a jestli nebudou vstřiky zarostlý.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
to mas sice pravdu ale je lepsi ho dat na horni uvrať protoze pujde dotahnout a nebudes si s nim muset otacet aby ti sel prostrcit ten dlouhy torx . a je to pak snazsi hledani pri nastavovani rozvodů (tecka nahore ) .Jardak píše:U TDCi na časování čerpadla nezáleží. U CR čerpadlo pouze tlakuje naftu.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host