Stránka 61 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.08.2010 19:43
od Anduril
Jestli to nebude treba tim, ze je FF1 lehci..

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.08.2010 19:50
od maxo111
Nie kazde FF1 ide s 1.6 zazracne. Zalezi od staleho prevodu - s dlhsim je dynamika dost slaba (ajked bez protivetra pri riadne dlhej rovinke by sa rozgulal mozno aj na 200 km/h ...)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.08.2010 21:45
od V12
Anduril :
FF1 je sice lahsi, no FF2 ma toto kompenzovane kratsim prevodom.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.10.2010 08:05
od tornado
Ahoj, mam takový malý dotaz, teď se trochu ochladilo, a zdá se mi, že můj FoFo se na benzíňák ohřívá nějak pomalu, od nastartování to trvá cca 5km :( samozřejmě se snažím jet s malým zatížením motoru a netočit nad 3000, s vypnutým topením, ale přesto... :nixw: v porovnání s klasickou 1,6 je to rozdíl...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.10.2010 11:10
od jack-3d
Dnes je opravdu zima, ale na ohřev motoru to nemělo výrazný vliv. Měl jsem motor na 90 stupňů během 2 minut (ze zapnutým topením).

Snad tu někdo bude vědět, co s tím může být špatně.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.10.2010 12:59
od V12
Zeby termostat :?:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.10.2010 19:06
od ..jehne..
Ja mam ten samy problem, ale jak s jistotou zjistim, ze je v haji zrovna termostat. Vyhodit pres 2 litry za opravu a zjistit, ze byla k nicemu, se mi nechce. Z osahavani hadicek sem moc chytry nebyl:)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.10.2010 21:39
od V12
Ak je po chvilke od nastartovania tepla vstupna / vystupna hadica chladica, termostat s velkou pravdepodobnostou nezatvara.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.10.2010 21:44
od Anduril
Nebo zavira, ale pomalu. To jsem zazil na predchozim aute. Vsechno to fungovalo, tak nejak, ale se setrvacnosti. Zahrivalo se to pomalu a rychle to chladlo, kolisala teplota.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.10.2010 22:16
od Nepér
Škodovkář by vyměnil termostat za sto korun a hotovo, tady se kolem toho povede stránka diskuse a nakonec to skončí v servisu...

Hele, na co je u levého světla ten solenoidový ventil? Některá t-vct ho tam mají a k nádržce vede jedna hadice, jiná ho nemají a hadice jsou dvě...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 11.10.2010 09:38
od tornado
..jehne.. píše:Ja mam ten samy problem, ale jak s jistotou zjistim, ze je v haji zrovna termostat. Vyhodit pres 2 litry za opravu a zjistit, ze byla k nicemu, se mi nechce. Z osahavani hadicek sem moc chytry nebyl:)
Dneska jsem jel po ránu, když byla teplota chazení OK, pustil jsem naplno při jízdě z kopce topení a hned lehce klesla, myslim že nic jinýho než termostat to být nemůže...
koukal jsem zhruba na ceny, tak samosatný termostat stojí do 500kč, tak nevím kde ti řekli za výměnu 2 litry 8O

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.10.2010 00:39
od Mudr.Hematolog
Ked ides dole kopcom a pustis topenie naplno, tak ten napor studeneho vzduchu ktory prudi do motora plus este studena voda do radiatora, tak sa nie je co divit, ze trocha klesne teplota.......to spravi aj mne a problem s teplotou nemam ziadny.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.10.2010 07:37
od ..jehne..
Podle http://www.fordoriginalnidily.cz a finis 1351716 je cena termostatu 1770,- s DPH + nejaka ta prace. Pokud jsem to dobre nasel.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 09.11.2010 07:18
od tornado
Tak pojedu na výlet k Fokimu, výměna termostatu cca 1000 i s prací :bravo22:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 12.11.2010 22:14
od ..jehne..
Hmmm, pekna cena...taky by se mi hodil nejaky Foki v okoli :lol: ...hlavne nekdo, kdo tomu rozumi