čerpadlo

Odpovědět
fomacus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 25.02.2013 22:51

Re: čerpadlo

Příspěvek od fomacus » 01.03.2013 08:59

ústecký kraj , trošku z ruky od tebe

Uživatelský avatar
georginek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 14.04.2012 21:29
Bydliště: Rašovice - Jižní Morava

Re: čerpadlo

Příspěvek od georginek » 01.03.2013 17:13

:( škoda no nic musíš se poptat v okolí. Já šel do repasu čerpadla nové vyšlo pro mě draho.
Ford S-max 2.0 TDCI 103kW r.v. 2007
Ford Focus combi 1,8 TDDi r.v. 2000 Ghia

fomacus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 25.02.2013 22:51

Re: čerpadlo

Příspěvek od fomacus » 01.03.2013 20:48

já tý elektronice nevěřim :palec_dolu:

Uživatelský avatar
petrkopta
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 24.03.2009 06:21

Re: čerpadlo

Příspěvek od petrkopta » 05.03.2013 18:36

Ahoj,
podělím se se svojí aktuální historií :)
Před 10dny jsem večer zaparkoval, žádný problém nebyl, ale ráno ouha - nešlo nastartovat... Jen se točil a ani neškytnul..
Odtáhnul jsem to s kamarádem k Charouzovi, jelikož je to blízko. Tam mi řekli, že to bude nejspíš baterka (mám ji tam 2 roky), že to do rána nabijou a pak se uvidí.
Ráno telefonát od Charouze, baterka to není, diagnostika nám hlásí nízký tlak paliva... Jelikož tam nemají nástroje, aby zjistili, co to je přesně, tak že to prý odvezou do Holešovic do Ford Hale, tam to zjistěj a uvidí se. Předpokládaná cena 8tisíc. Jen za zjištění závady!
Tak jsem hezky poděkoval, zaplatil 1200 za diagnostiku a zařídil odtah do Hale sám.
Tam mi řekli, že to bude čerpadlo, oprava 19500 + další věci okolo , celkem 30tisíc.
Začal jsem zjišťovat, kde by mi to opravili levněji, našel jsem firmu z Opavy, kde by to udělali prý za 10tis max. Vyřídil jsem v Hale, ať to připraví pro kurýra. Za pár hodin mi z Hale volali, že stlačí cenu opravy na 14500, že ořežou všechno co z toho maj, jen aby měli kluci práci...
Takže jsem přemýšlel, jestli se mi vyplatí to posílat do Opavy a čekat, nebo to mít do pátku hotové.
Rozhodl jsem se pro Hale, zaručili se mi za celkovou cenu max 25 s daní.

Teď jenom přemýšlím, jestli se to vyplatí po opravě hned prodat.. Nechce se mi ho dávat pryč, ale už u asi nebudu tak věřit :)

Čili přidávám do statistik: TDCi 2003
Naposledy upravil(a) petrkopta dne 05.03.2013 19:28, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 2003 1.8TDCi, 85kW

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Re: čerpadlo

Příspěvek od EL » 05.03.2013 19:20

To: petrkopta
Kolik jsi měl najeto?
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

Uživatelský avatar
petrkopta
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 24.03.2009 06:21

Re: čerpadlo

Příspěvek od petrkopta » 05.03.2013 19:27

Lehce přes 200tis.. Začalo to generálkou brzd, pak o sobě dával vědět setrvák a ve 204tis toto čerpadlo...
Ford Focus 2003 1.8TDCi, 85kW

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: čerpadlo

Příspěvek od Eidž » 05.03.2013 20:03

Já mám na autě 240 tis. km a furt nic. Uživatel Milano má přes 290 tis. km a furt nic.
Jestli náhodou petrkopta nemá over 300 tis. km.

Dělat repas čerpadla, bez repasu vstřiků, je nesmysl. Sice jsi teď ušetřil, ale ve finále budeš do 10 - 25 tis. km opravovat znovu, vstřiky. A budeš mít kliku, když to čerpadlo přežije a nedáš si repete.
Jako oprava od servisu Hale drahá, ale vědí, co dělají. A když si zákazník myslí, že tomu rozumí víc, tak udělají jen čerpadlo, že ano, Lepších půl opravy, navíc s pravděpodobností hraničící s jistotou, že přijedeš znovu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Teoretická životnost vstřiků Delphi je 300 tis. km. Někdy odejdou dřív, někdy později. Záleží, co za naftu tam liješ.

Dvouhmota obecně taky není na věky. Ale zase neodejde za 10 tis. km.

Jestli si opravuješ auto pro sebe, tak je to dobrá investice. Jestli teď auto prodáš, tak jsi zaplatil tak 3/4 střední opravy vozu.
Každý ojetý vůz opravuješ. Každý. Jen se to liší tím, jak předchozí majitel kašlal na servis a lepil to.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jardak » 05.03.2013 20:23

Přijde mi na tom divný,že auto maká jak má a najednou nenatočíš a hned KO čerpadlo - tohle TDCi nedělává. Většinou na blížící se kolaps vstřikování upozorňuje nouzáky při plným výkonu,špatnými studenými starty,kouřem za studena atd. Aby u tebe nebylo vadný jen čidlo na děličce,nebo špatný kontakt v konektoru (pro sichr se páskuje štekrem) když najednou nabídly slevu jen aby si opravu čerpadla nezadal jinam.....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: čerpadlo

Příspěvek od Eidž » 05.03.2013 20:30

Jardak má pravdu. :palec_nahoru: Příchod smrti čerpadla znamená špony v railu, ty ucpávají trysky a pak to má postupně ty příznaky výše. A proto pak musíš dělat komplet rail.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
georginek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 14.04.2012 21:29
Bydliště: Rašovice - Jižní Morava

Re: čerpadlo

Příspěvek od georginek » 05.03.2013 20:44

kluci jak je to se vstřikama u TDDi? Dělal jsem repas čerpadla ale vstřiky jsem nedělal :bebng: :nixw:
Ford S-max 2.0 TDCI 103kW r.v. 2007
Ford Focus combi 1,8 TDDi r.v. 2000 Ghia

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jardak » 05.03.2013 20:54

U TDDi je jiná situace. Nepracuje s tak vysokými tlaky a čerpadlo neodejde z důvodu mechanickýho opotřebení,ale většinou odejde elektronika.Konstrukce vstřiků je taky podstatně jednoduší. Samozřejmě taky můžou odejít tzn. začít ukapávat,nebo špatně rozprašovat,ale to poznáš na chodu motoru a jeho kouřivosti. Samozřejmě je vhodný pokud se z nějakýho důvodu vyndají z motoru je nechat přeskoušet.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
georginek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 14.04.2012 21:29
Bydliště: Rašovice - Jižní Morava

Re: čerpadlo

Příspěvek od georginek » 05.03.2013 21:04

Ufff slyšel jsi tu ránu jak mi spadl šutr od srdce? :totlsmile: :D Neříkám že mám vyhráno ale motor šlape jak hodinky nekouří má 209k km mě to přežije doufám :) jen se mi zdá že spojka pomalu a jistě dodělává přítlačák takže komplet. Ale to sem nepatří :)
Ford S-max 2.0 TDCI 103kW r.v. 2007
Ford Focus combi 1,8 TDDi r.v. 2000 Ghia

Uživatelský avatar
petrkopta
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 24.03.2009 06:21

Re: čerpadlo

Příspěvek od petrkopta » 06.03.2013 04:07

Eidž píše:Já mám na autě 240 tis. km a furt nic. Uživatel Milano má přes 290 tis. km a furt nic.
Jestli náhodou petrkopta nemá over 300 tis. km.

Dělat repas čerpadla, bez repasu vstřiků, je nesmysl. Sice jsi teď ušetřil, ale ve finále budeš do 10 - 25 tis. km opravovat znovu, vstřiky. A budeš mít kliku, když to čerpadlo přežije a nedáš si repete.
Jako oprava od servisu Hale drahá, ale vědí, co dělají. A když si zákazník myslí, že tomu rozumí víc, tak udělají jen čerpadlo, že ano, Lepších půl opravy, navíc s pravděpodobností hraničící s jistotou, že přijedeš znovu
Je to samozřejmě možný, že mám přes 300 : ) kupoval jsem to před necelými 2 roky s údajnými 146... To se asi nikdo nedozví.
Jinak to nebyl můj nápad, dělat jen čerpadlo. Nerozumím tomu. Prostě jsem to jen odvezl do Hale, kde mi nejdřív řekli, že zkusí vyčistit vstřiky, že je to levnější, než rozebírat čerpadlo. Za chvíli volali, že prej si kluci myslí, že to je spíš to čerpadlo jak na to prej koukali a že to rozeberou. Po rozebrání zněl verdikt - hydraulická hlava + podávací čerpadlo...
Jelikož je to docela dost peněz, tak jsem samozřejmě sháněl, jestli není levnější alternativa..
Leju tam téměř výhradně Agip Dieseltech, první rok jsem dával Top Q + VIF.. Shodou náhod se tohle stalo téměř přesně ve chvíli, kdy jsem dojel nádrž koupenou u Shellu u Norimberka : ) Tak VIF začnu přidávat zas..
Pánové neděste mě s těma vstřikama - věřím odborníkům, že to nějakou dobu vydrží ; )
Ford Focus 2003 1.8TDCi, 85kW

Uživatelský avatar
georginek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 14.04.2012 21:29
Bydliště: Rašovice - Jižní Morava

Re: čerpadlo

Příspěvek od georginek » 06.03.2013 07:29

Reakce na Shell. Po koupě FF1 jsem nechtěl tankovat žádnej humus říkám si Shell je značka a tankoval jsem do doby až odešlo čerpadlo. Zjišťoval jsem příčiny a rozbory od Shellky teda samá chemie - podle Německa tu prodávají hnuj. Začal jsem tankovat u benziny a jsem spokojenej jak želva :)
Ford S-max 2.0 TDCI 103kW r.v. 2007
Ford Focus combi 1,8 TDDi r.v. 2000 Ghia

Uživatelský avatar
LUKAŠ
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2869
Registrován: 09.06.2012 12:10
Bydliště: Prostějovsko

Re: čerpadlo

Příspěvek od LUKAŠ » 06.03.2013 07:44

georginek: Máš recht :palec_nahoru: :palec_nahoru:
Ford Focus combi 1.8 TDDi Endura, r.v. 2000, GHIA 90PS


Galerka: Lukáškuv Focus (DRÁČEK)

Obrázek Obrázek
Obrázek
https://www.facebook.com/groups/fordgroups/

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti