Re: volnoběžný ventil
Napsal: 15.11.2009 12:36
No tak i ja pridam jednu zkusenost s padajacim volnobehem u 1,6. Uz se s tim potykam nejaky mesic. Za tu dobu jsem nekolikrat opral ventil volnobeznych otacek. Pri druhem prani jsem zjistil, ze je opravdu nutne ho dukladne vycistit. Nejlepe se na to osvedcil benzin. Je ale dulezite dostat benzin i pod regulacni mebranu. Ta se da lehce sroubovackem potevrit a tak se benzin dostane i do mist kde je podle mne necistot nejvic.Je to pak videt i podle vytekajiciho benzinu, ktery je cerny. Dobre je to nechat delsi dobu namocene, aby se necistoty dukladne rozpustily.
Toto vycisteni ale odstranilo stav kdy otacky nesly pod 1000 ot/min Nevyresilo to ale problem kdy otacky se drzely kolem 700ot/min a na krizovatkach motor obcas chcipl.Take pri jizde v noci bylo videt, ze pri vyrazene rychlosti lehce pohasinaly svetla, coz je podle mne znamka nizkych otacek a nedostatecneho dobijeni.
Dnes mi to nedalo a pustil jsem se opet do reseni problemu. Prosel jsem vsechny hadice, ktere jsou jako nove a tak jsem prasklou hadici nenasel. Opet jsem tedy vymontoval ventil volnobeznych otacek a po dukladne prohlidnuti jsem zjistil, ze je na nem regulacni sroub z plastu na imbus, ktery byl strzen a tak se v nem imbus klic jen protacel a tim padem neslo nic seridit. Musel jsem ho tedy odvrtat a novy regulacni sroub jsem si udelal na soustruhu. Jelikoz je tam i jiny zavit, tak ten jsem musel jeste projet zavitnikem M8.
Pak jsem jiz nasrouboval novy regulacni sroubek a vse vratil do auta. Po nastarovani bylo nutne reg. sroubem nastavit otacky a po zahrati opet seridit. Ja jsem to nastavil na 800 ot/min. Od teto upravy je vse v poradku
Toto vycisteni ale odstranilo stav kdy otacky nesly pod 1000 ot/min Nevyresilo to ale problem kdy otacky se drzely kolem 700ot/min a na krizovatkach motor obcas chcipl.Take pri jizde v noci bylo videt, ze pri vyrazene rychlosti lehce pohasinaly svetla, coz je podle mne znamka nizkych otacek a nedostatecneho dobijeni.
Dnes mi to nedalo a pustil jsem se opet do reseni problemu. Prosel jsem vsechny hadice, ktere jsou jako nove a tak jsem prasklou hadici nenasel. Opet jsem tedy vymontoval ventil volnobeznych otacek a po dukladne prohlidnuti jsem zjistil, ze je na nem regulacni sroub z plastu na imbus, ktery byl strzen a tak se v nem imbus klic jen protacel a tim padem neslo nic seridit. Musel jsem ho tedy odvrtat a novy regulacni sroub jsem si udelal na soustruhu. Jelikoz je tam i jiny zavit, tak ten jsem musel jeste projet zavitnikem M8.
Pak jsem jiz nasrouboval novy regulacni sroubek a vse vratil do auta. Po nastarovani bylo nutne reg. sroubem nastavit otacky a po zahrati opet seridit. Ja jsem to nastavil na 800 ot/min. Od teto upravy je vse v poradku
