Toto vycisteni ale odstranilo stav kdy otacky nesly pod 1000 ot/min Nevyresilo to ale problem kdy otacky se drzely kolem 700ot/min a na krizovatkach motor obcas chcipl.Take pri jizde v noci bylo videt, ze pri vyrazene rychlosti lehce pohasinaly svetla, coz je podle mne znamka nizkych otacek a nedostatecneho dobijeni.
Dnes mi to nedalo a pustil jsem se opet do reseni problemu. Prosel jsem vsechny hadice, ktere jsou jako nove a tak jsem prasklou hadici nenasel. Opet jsem tedy vymontoval ventil volnobeznych otacek a po dukladne prohlidnuti jsem zjistil, ze je na nem regulacni sroub z plastu na imbus, ktery byl strzen a tak se v nem imbus klic jen protacel a tim padem neslo nic seridit. Musel jsem ho tedy odvrtat a novy regulacni sroub jsem si udelal na soustruhu. Jelikoz je tam i jiny zavit, tak ten jsem musel jeste projet zavitnikem M8.
Pak jsem jiz nasrouboval novy regulacni sroubek a vse vratil do auta. Po nastarovani bylo nutne reg. sroubem nastavit otacky a po zahrati opet seridit. Ja jsem to nastavil na 800 ot/min. Od teto upravy je vse v poradku
