Stránka 7 z 115
Napsal: 31.10.2007 15:23
od honolulu
Hm, ale veď si prečitaj pozornejšie príspevok..alebo príspevky ostatných.
Ja som neospevoval Shell ako značku nad ktoru niet. Ale každopadne každy si ju chváli.
A ja tankujem OMV, zatial max.spokojnosť (+nejaké adittíva)
Napsal: 31.10.2007 16:08
od opicak
Nechci zatracovat žádnou naftu,ale kdo chce, tak si udělá svůj názor. V únoru jsem koupil fofo, našel tyhle stránky a tady se dozvěděl, že pro životnost ropáka je mimo jiné důležitá kvalitní nafta, hlavně u TDCi verze. Vyřadil jsem z tankování "obyčejné" benzinky a začal jezdit jen k OMV. (Shellka se mi zdála přece jenom drahá). Jezdil jsem půl roku a jak jsem dopadl? Zalepený vstřikovače. Je fakt, že jsem tankoval 2x v Chorvatsku, ale také jen OMV a pak auto začalo blbnout. Nemůžu tvrdit, že mám problém díky nafty, protože to není prokazatelný. Ale můj názor je, že ano. Svůj názor si udělejte sami. Prostě na OMV ať má svou nebo kupovanou naftu mě už nikdo neuvidí. Přešel jsem k Shellu.
Napsal: 31.10.2007 17:45
od zewl
ClairVOYanT píše:to omik: ja jsem zkousel u kazde (te proflaknutejsi jako shell, aral, benzina, OMW, atp.) z pump tankovat cca 4x za sebou a nikdy nebyl rozdil vetsi jak +- 0.4l. Kdyz si vezmu financni rozdil Shell vs Jett, tak jsem na cca 2,5 az 3kc/l nafty. Pokud to rozpoctu do 50k km/rok, tak mi vychazi, ze na lepsi nafte dam o cca 8 az 8,5k kc vic. Vsechno jsem pocital presne z meho excelu ve kterem si vedu spotrebu od uplnych zacatku. Coz je neco kolem 700kc mesicne. Vse pocitano Shell bez aditiv a Jett s aditivem za 150kc, ktery vydrzi cca 10 tankovani. Ale neberte mi ted vsichni 'na korunu presne za slovo'. Jezdim kolem Shellek a vetsinou jsou kolem 32kc/l a Jett kolem 29kc/l. Z toho soudim ten rozdil cca 2,5 az 3kc/l. At to pocitam jak to pocitam (kdyz se pokousim i zapocitavat usporu 0.4l) - jsem tam stejne kolem 7k az 8k rocne navic. Pro me to jsou penize, ktere znat jsou, pac mi na dopravu firma neprispiva
. Pokud ale neni Shellka obecne tak draha jako vidam na karlovarce, tak se omlouvam a pocital jsem to blbe
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... &start=270 (ten dlouhej prispevek ode me ke konci stranky)
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... &start=285 (prvni prispevek na te strance ode me)
Napsal: 31.10.2007 17:50
od omik
lubec píše:honolulu píše:...Čo narobíme mi (ja) keď najbližší Shell máme 35km? Aj ja by som tam rád tankovával ale musim sa uspokojiť aj s OMV,SLOVNAFT a pod + additivum, a zatial spokojnosť,tichý chod, dobrá spotreba
A čo asi tankuješ na tej Shellke? Myslíš, že si Shell dováža nejaké vlastné palivá odniekial z tramtárie? Pokial viem, tak na slovensku majú vlastné palivá iba OMV (vozia z Rakúska) a Slovnaft. Iné firmy nakupujú od nich! Teda tuším ešte JETT vozí z čiech. Nebojím sa tankovať u týchto firiem (teda okrem JETTky) a keď chcem raz za čas lepšiu naftu, natankujem EVO Diesel na Slovnafte, radšej ako Shell
uz to asi 3x opakujem na tomto fore a mozno aj v tomto vlakne, V-Power Diesel ma zlozku vyrabanu technologiou GTL (Gas to liquid), ktora sa donedavna vyrabala iba v niektorych vybranych rafineriach a slovnaftacka rafineria v BA k nim rozhodne nepatrila....
Napsal: 31.10.2007 22:59
od Partizan
No je vidět,že Shell si vytvořil docela nedotknutelný kult.A všechny čerpačky tady u nás mají meně kvalitní naftu jak shell.Tomu se musím jen smát.
Napsal: 31.10.2007 23:04
od Jozkablack
Beru Shell aby motor lépe šel
Ba ne maj nějaký ty jejich body nebo co a to se líbí manželce, jinak si myslim že rozdíl mezi Shellkou a třeba Benzinou tak velkej neni...jestli vůbec je?!
Napsal: 01.11.2007 00:59
od Skubi
Jozkablack píše:Beru Shell aby motor lépe šel
Ba ne maj nějaký ty jejich body nebo co a to se líbí manželce,
jinak si myslim že rozdíl mezi Shellkou a třeba Benzinou tak velkej neni...jestli vůbec je?!
tak teď jsi určo popíchnul Ahmeda
Napsal: 01.11.2007 09:07
od omik
Partizan píše:No je vidět,že Shell si vytvořil docela nedotknutelný kult.A všechny čerpačky tady u nás mají meně kvalitní naftu jak shell.Tomu se musím jen smát.
kludne sa smej
... tak ako ja by som sa mohol smiat ludom, ktori tankuju odpad za polovicnu cenu a potom im odide cerpadlo alebo vstreky, tak ako by som sa mohol smiat ludom, ktori maju o pol litra vacsiu spotrebu...ale to je kazdeho osobna volba, nie?
nevravim, ze vsetci ostatni maju horsiu kvalitu, len vravim, ze shell je pre mna osobne dostatocne kvalitny a ze mi nevadi si za tu kvalitu priplatit par korun. vsetko vychadza z osobnych skusenosti. so starsim fiatom cromou som na shellku nikdy nezavital, a uz vobec som do nej nelial v-power diesel, tam som tankoval vsade (okrem slovnaftu, ktory bojkotujem z osobnych dovodov
).
Napsal: 01.11.2007 11:10
od mirec_m
podla mna je jedno kde tankujete aj tak je to to iste
mam robotu blizko 2 benziniek roznych znaciek
cca 30m vzdialene
ale ked pride cisterna pol nadrze da 1 a pol druhej benzinke
a kto ma teraz lepsi benzin/naftu?
skor to zavisi od cistoty nadrzi kde palivo uskladnuju
aspon podla mna
Napsal: 01.11.2007 20:33
od Partizan
kludne sa smej
... tak ako ja by som sa mohol smiat ludom, ktori tankuju odpad za polovicnu cenu a potom im odide cerpadlo alebo vstreky, tak ako by som sa mohol smiat ludom, ktori maju o pol litra vacsiu spotrebu...ale to je kazdeho osobna volba, nie?
nevravim, ze vsetci ostatni maju horsiu kvalitu, len vravim, ze shell je pre mna osobne dostatocne kvalitny a ze mi nevadi si za tu kvalitu priplatit par korun. vsetko vychadza z osobnych skusenosti. so starsim fiatom cromou som na shellku nikdy nezavital, a uz vobec som do nej nelial v-power diesel, tam som tankoval vsade (okrem slovnaftu, ktory bojkotujem z osobnych dovodov
).
Tak asi si mě nepochopil,netankuju někde na vesnici v JZD.Tankuju na Benzině a ta je pro mě nafta dostatečně kvalitní,stejně jako Shell,Agip nebo OMV.Takže si nemyslím,že když nebudu tankovat Shell,odejdou mi vstřiky a bůhví co ještě.Já si za kvalitní naftu taky připlatím,ale nebudu platit za něco co nemá s naftou pranic společného.
Napsal: 02.11.2007 19:52
od lubec
omik píše: ....V-Power Diesel ma zlozku vyrabanu technologiou GTL (Gas to liquid), ktora sa donedavna vyrabala iba v niektorych vybranych rafineriach a slovnaftacka rafineria v BA k nim rozhodne nepatrila....
aditívum do slovnafťáckej nafty si môžem dať aj sám, nemusím za to platiť zamestnancom Shellu
Napsal: 02.11.2007 21:36
od chmelko
odkial berieš, zhánaš to aditivím čo tam primiešava shell?
Napsal: 02.11.2007 22:26
od pelen
Nejak se mi nezda, ze by Shell kombinovala prirodni naftu s naftou vyrobenou ze zemniho plynu - GTL.
http://www.shell.com/home/content/about ... quids.html
Aditivum se micha v pomerech 1:500 nebo 1:1000 a v tomto pomeru by se mely zmenit vlastnosti smesi umele a prirodni nafty.
Napsal: 03.11.2007 07:22
od omik
lubec píše:omik píše: ....V-Power Diesel ma zlozku vyrabanu technologiou GTL (Gas to liquid), ktora sa donedavna vyrabala iba v niektorych vybranych rafineriach a slovnaftacka rafineria v BA k nim rozhodne nepatrila....
aditívum do slovnafťáckej nafty si môžem dať aj sám, nemusím za to platiť zamestnancom Shellu
nie je to aditivum... pouzi google
Napsal: 03.11.2007 07:27
od omik
pelen píše:Nejak se mi nezda, ze by Shell kombinovala prirodni naftu s naftou vyrobenou ze zemniho plynu - GTL.
http://www.shell.com/home/content/about ... quids.html
Aditivum se micha v pomerech 1:500 nebo 1:1000 a v tomto pomeru by se mely zmenit vlastnosti smesi umele a prirodni nafty.
akurat ze GTL moze fungovat aj ako samostatne palivo, nie je to aditivum. Moze sa asi miesat aj v inych pomeroch s naftou ako 1:1000 alebo 1:500.
A preco sa ti nezda,ze by ho pouzivali?