Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
- 
				buceek07
- Test driver 
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Pokud budeš měnit jen ložisko tak je to oukej, ale pokud budeš dělat komplet spojku tak určitě i s dvouhmotou, protože pokud uděláš jen dvouhmotu, nebo jen spojku, tak stará věc ti třeba do 1000km vyjebe tu novou věc....ale jak řikám pokud děláš jen ložisko tak v pohodě.
			
									
									Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
						Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- spanel
- Pokročilý 
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Jen pro zajímavost - něco ke spojce a dvouhmoťáku (od fy LUK, ale platit to bude generelně) :
							- Přílohy
- 
			
		
		
				- Dvouhmotový setrvačník LuK_diagnóza závad_plakát_cz.pdf
- (285.17 KiB) Staženo 236 x
 
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
						- jenikl
- Nováček 
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Dvouhmota by byla ještě v poho, ale lamela je sjetá k jedný straně a ještě křivá.. Přítlačák je taky sjetej nerovnoměrně..
Sehnal jsem tyhle ceny:
Spojka Sachs (lamela + pritlacak) 4990,00 KC
Lozisko Sachs 3440,00 KC
LPR 1970,00 KC
Akusan 2500,00 KC
Ceny jsou s DPH..
Ložisko od LUKa jsem sehnal za 2400Kč, už je na cestě..
Spojku vyměním až časem a všechno najednou, jak říkáš, volím cestu nejmenšího zla, takže jen ložisko..
			
									
									Sehnal jsem tyhle ceny:
Spojka Sachs (lamela + pritlacak) 4990,00 KC
Lozisko Sachs 3440,00 KC
LPR 1970,00 KC
Akusan 2500,00 KC
Ceny jsou s DPH..
Ložisko od LUKa jsem sehnal za 2400Kč, už je na cestě..
Spojku vyměním až časem a všechno najednou, jak říkáš, volím cestu nejmenšího zla, takže jen ložisko..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
						- 
				ballu
- Test driver 
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Jestli je dvouhmota OK, tak zbytek udělat, jak ložisko tak lamelu s přítlačákem. Kdo to již někdy rozdělával, tak ví, jaká je to drbačka. A jestli teklo ložisko, tak stopro je brzdovka nasátá do lamely a ta může i po výměně ložiska prokluzovat, na povrch se teplem odpařuje nasáklá brzdovka a spojku maže. 
			
									
									
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
						Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- hayney
- Nováček 
- Příspěvky: 112
- Registrován: 16.08.2011 19:02
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
tak tahle záležitost koukám mě neopustí ani s benzínem, já se picnu fakt   
 
leda vzít automat
			
									
									 
 leda vzít automat

hledám: Ford Mondeo Kombi 2001+ Duratec 1.8, 2.0
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
						bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
- jimm
- Zkušený 
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Záleží kdo s tím jezdí,neboj není to častá záležitost 
			
									
									
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz  r.v.2001   https://www.lpg.cz/main/
						- hayney
- Nováček 
- Příspěvky: 112
- Registrován: 16.08.2011 19:02
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
právě že bojim. to je pěkný kurvítko ten setrvačník teda. všeobecně
			
									
									hledám: Ford Mondeo Kombi 2001+ Duratec 1.8, 2.0
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
						bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
- jimm
- Zkušený 
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
 no to je pravda ale ono to opravdu u mondea není tak hrozný jak to tady vypadá,až budeš něco vybírat tak to při jízdě poznáš,já mám najeto 164000km a když ses projel tak řazení spojka vše bylo ok.Akorát to řazení je proti volvu tužší to uznávám ale takovýhle řazení mají všechny mondea,když jsem vybíral já auto tak při testovacích jízdách v bazarech bylo řazení stejný
  no to je pravda ale ono to opravdu u mondea není tak hrozný jak to tady vypadá,až budeš něco vybírat tak to při jízdě poznáš,já mám najeto 164000km a když ses projel tak řazení spojka vše bylo ok.Akorát to řazení je proti volvu tužší to uznávám ale takovýhle řazení mají všechny mondea,když jsem vybíral já auto tak při testovacích jízdách v bazarech bylo řazení stejný 
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz  r.v.2001   https://www.lpg.cz/main/
						- hayney
- Nováček 
- Příspěvky: 112
- Registrován: 16.08.2011 19:02
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
no a v zimě co jsem se dočetl tam budu rvát dvojku přes dvoumetrovou tyč  ale to stejný mám na starym mondeu
 ale to stejný mám na starym mondeu
			
									
									 ale to stejný mám na starym mondeu
 ale to stejný mám na starym mondeuhledám: Ford Mondeo Kombi 2001+ Duratec 1.8, 2.0
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
						bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
- hayney
- Nováček 
- Příspěvky: 112
- Registrován: 16.08.2011 19:02
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
já měl při koupi taky tuhý řazení, nechal jsem udělat komplet spojku, dvouhmotu, olej v převodovce a řadí jak po másle. radost řaditjimm píše::Akorát to řazení je proti volvu tužší to uznávám ale takovýhle řazení mají všechny mondea
 
 to stejný se musí dít i u mondea
hledám: Ford Mondeo Kombi 2001+ Duratec 1.8, 2.0
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
						bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
- 
				ballu
- Test driver 
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
To je jedno s druhým. V zimě má každe auto zatuhlé řazení, jedno více druhé méně. To pak souvisí i s otázkou, kdy po nastartování vyjet. Já to nechám pubublat ze 2 - 3 minuty a vyrážím, s řazením není problém . Zde však panoval názor, nastartovat a pomalu vyjet, tak jak je to v manuálu. Pak se nedivte, že po 10 metrech tam rvete za dva se znatelným odporem. Ještě jedna rada, záleží taky, jaký kvalt jste měly zařazený než byl zařazen neutrál a vypnut motor. Přesouvání kol v převodovce při zatuhlém oleji ze zpátečky, nebo dvojky trojky udělá své. Proto zastavím ,zařadím jedničku / pro ranní coufání zpátečku/ , vyřadím na neutrál a vypnu motor. Tak mám na ráno převodovku nachystanou na co nejmenší přesun kol ve ztuhlém oleji , ale hlavně, ráno motor nechám zahřát. Motor který nebyl mučen v nižších kvaltech prudkým přidáváním a ubíráním plynu /odkoukaný závodní styl  /, vydrží dvouhmota 250 i 300 tis. km. Další věcí, kterou ale člověk neovlivní, je tahání karavanů, tam jde pomalu vždy do kopru se spojkou i dvouhmota a to i v nějakých 150tisících km. Pružiny ve dvouhmotě jdou na doraz /na tvrdo do záběrové polohy/pro značnou váhu všeho co motor tahne/ auto+ přívěs/, proto je otázka času, kdy se unaví a začnou v setrváku cvakat. Jestli jednou budu muset i já měnit dvojhmotu, tak jen vyhodím pružiny, oba díly zaseknu na tvrdo do záběru, místo vzniklé mezery po pružinách napasuji část mezikruží a zajistím . Tak budu mít  dvojhmotu předělanou na jednohmotu na věčné časy.
 /, vydrží dvouhmota 250 i 300 tis. km. Další věcí, kterou ale člověk neovlivní, je tahání karavanů, tam jde pomalu vždy do kopru se spojkou i dvouhmota a to i v nějakých 150tisících km. Pružiny ve dvouhmotě jdou na doraz /na tvrdo do záběrové polohy/pro značnou váhu všeho co motor tahne/ auto+ přívěs/, proto je otázka času, kdy se unaví a začnou v setrváku cvakat. Jestli jednou budu muset i já měnit dvojhmotu, tak jen vyhodím pružiny, oba díly zaseknu na tvrdo do záběru, místo vzniklé mezery po pružinách napasuji část mezikruží a zajistím . Tak budu mít  dvojhmotu předělanou na jednohmotu na věčné časy. 
			
									
									 /, vydrží dvouhmota 250 i 300 tis. km. Další věcí, kterou ale člověk neovlivní, je tahání karavanů, tam jde pomalu vždy do kopru se spojkou i dvouhmota a to i v nějakých 150tisících km. Pružiny ve dvouhmotě jdou na doraz /na tvrdo do záběrové polohy/pro značnou váhu všeho co motor tahne/ auto+ přívěs/, proto je otázka času, kdy se unaví a začnou v setrváku cvakat. Jestli jednou budu muset i já měnit dvojhmotu, tak jen vyhodím pružiny, oba díly zaseknu na tvrdo do záběru, místo vzniklé mezery po pružinách napasuji část mezikruží a zajistím . Tak budu mít  dvojhmotu předělanou na jednohmotu na věčné časy.
 /, vydrží dvouhmota 250 i 300 tis. km. Další věcí, kterou ale člověk neovlivní, je tahání karavanů, tam jde pomalu vždy do kopru se spojkou i dvouhmota a to i v nějakých 150tisících km. Pružiny ve dvouhmotě jdou na doraz /na tvrdo do záběrové polohy/pro značnou váhu všeho co motor tahne/ auto+ přívěs/, proto je otázka času, kdy se unaví a začnou v setrváku cvakat. Jestli jednou budu muset i já měnit dvojhmotu, tak jen vyhodím pružiny, oba díly zaseknu na tvrdo do záběru, místo vzniklé mezery po pružinách napasuji část mezikruží a zajistím . Tak budu mít  dvojhmotu předělanou na jednohmotu na věčné časy. 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
						Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- 
				buceek07
- Test driver 
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Mám 170 000 a dvouhmota cvaká jak o život a je na konci života...a mírné cvakání sem pozoroval už při koupi ve 118 000....km jsou origo
			
									
									Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
						Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- 
				Ma.rt
- Test driver 
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
no me to pri 160tkm taky trosku cvaka, ale benzin s tim vetsinou vydrzi pres 200tkm. je to fakt o tom, jak bylo auto namahano a jaky cune s tim jezdilo. me to takhle lehce cvaka 40tkm a stav se nejak nezhorsuje
			
									
									Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- 
				Lion
- Nováček 
- Příspěvky: 32
- Registrován: 27.08.2011 17:55
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Ahoj kluci jak se pozná že setrvačník začíná odcházet???Ja jen že mě ve vnitř začíná občas něco rachtat nebo cvakat,ale není to tak slyšitelné a nevím jestli to je větrák pod předním sklem nebo setrvačník.Protože mě právě přijde ža to jde od předního větráku,ale nevím muže mě to klamat.Alr jde o to že při jizdě to občas slyším teda když vypnu radio a občas to taky vůbec neslyším.
Díky všem za odpovědi.
			
									
									
						Díky všem za odpovědi.
- hayney
- Nováček 
- Příspěvky: 112
- Registrován: 16.08.2011 19:02
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
koukám na ebay a komplet sada spojky a setrváku na TDCI za 9000,- KČ???? http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2 ... 1399wt_906
to je teda pěknej poděl, když tohle nestojí ani samotnej setrvák na benzín
			
									
									to je teda pěknej poděl, když tohle nestojí ani samotnej setrvák na benzín
hledám: Ford Mondeo Kombi 2001+ Duratec 1.8, 2.0
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
						bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host





