Napsal: 29.03.2007 20:58
Hlavně, že se to povedlo. 

Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Jde o to, že když mám na autě kola, který mi lezou ven z kastle, tak má rozpěra cenu v tom, že zabrání, aby se horní upevnění tlumičů hnula dovnitř ( k sobě). Pak se sjíždějí pneumatiky vnitřkem. Auto je i pevnější v krutu. Je to ale každýho věc.mr_nitroz píše:u te vzpery bych mel strach ze kdyz nabouram tak mi to pohne s celou kastli. Myslim si ze focus je na tom podvozkove skvele a neni treba tam davat tu rozpernou tyc. I kdyz mozna ze se mylim, chtelo by to nazor "pred a potom"
To už je holt smůla, že se to může hnout při bouračce, ale je to o těch kolech a o sjíždění gum. Mám na to svůj pohled a proto ji tam mám. Každej ať se rozhodne podle svýho, já ji nikomu nevnucujuAki píše:kamarad mel rozpernou tyc, nekdo jiny ho bouchl na levy blatnik a svetlo, ovsem pohnuty byl cely predek, i prava strana, blatnik atd. na druhou stranu dobre je, ze pojistovaci se na nic nevymlouvali a cely to zase hodili do cajku. ja rikam - rozperna tyc ano, ale ne do auta na nakupy atd
Nešlo mi o to, aby to bylo znát při jízdě, ale o sjíždění pneu. Nějakej rozdíl nepozoruju, protože ji tam mám včetně kol od koupě novýho auta. Dokonce i na garanci mi řekli, že rozpěra k těm kolům má význam.mr_nitroz píše:a jaka je tvoje uprimna zkusenost s tou tyci? je to opravdu lepsi a vyplati se to? nebo to skoro ani neni poznat?
Ciste teoreticky, cim sirsi pneumatiky tim vetsi kroutici moment na karoserii, resp. ulozeni tlumicu, vznika a dochazi ke sjizdeni vnitrni strany pneumatiky. Rozpery obecne, at uz horni predni, spodni nebo zadni tomuto krouceni zabranuji. Ale... necim to musi byt vykoupene a pripade havarie z bocni strany se prave pres rozperne tyce prenasi zatizeni na opacnou stranu karoserie a je deformovana i v pripade, kdy bez rozperne tyce by k tomu dojit nemuselo.mr_nitroz píše:jako kdyz mas sirsi pneu tak at se ti sjizdi rovne a ne dokulata?