Stejně pořád sázím na ten EGR. Dělá to jen po zahřátí a nízké potřebě výkonu, když jedou 4 lidi, nebo na to šlápnu tak to okamžitě přestane. Spoléhám ještě na nějaké čidlo nebo zkusím vyčistit těleso ventilu, záslepku asi nechám, emise mám čerstvý na 2 roky a pak se uvidí. Jinak to jede jak drak! Od 2 200 ot/min to tahá jak letadloMilano píše:Tak to asi tím egr ventilem nebylo, ale rozhodně bych tam tu záslepku nechal, je to ku prospěchu věci a hlavně nekupuj žádnej novej za ty šílený prachy. Já už mám zaslepeno 90t. km a pohoda.
Tvoje cukání může mít víc příčin, řeší se to v tématu "cukání motoru 1,8tdci 85kw", tak mrkni tam. A krom toho, že to cuká, to jede jak?? Není to liný? Auto musí jet jak utržený z řetězu, když mu šloupneš na krk a je úplně jedno, kolik má najeto, jen vše musí fungovat jak má. Jestli je to liný, tak jdi po podtlaku ovládání turba, třeba to bude jen zpuchřelá hadička nebo přidřenej ventilek. Jeden případ tam byl i takovej, že pomohlo přehrání softu ŘJ. Každopádně do Fordu s tím nechod' a radši pohledej nějakýho šikovnýho mechoša, nejlíp takovýho, kterej se specializuje na Fordy.
