Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 24.08.2010 19:15

jack-3d: kolik už máš najeto kilometrů?

Na pneumatikách ušetříš minimálně půllitr určitě. A pak ještě jestli jste tu spotřebu brali s palubních počítačů nebo jste to počítali z natakovaného paliva/počet ujetých kilometrů ?!?
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 25.08.2010 07:52

Hm a já měl s Favoritem spotřebu do Holandska 6.3 litru a to je motor z roku 1990 :ble2:
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Mira » 25.08.2010 08:09

Nepér: jo a rychlostí 170km/h skoro přes celé Německo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 25.08.2010 09:46

MK2 píše:jack-3d: kolik už máš najeto kilometrů?

Na pneumatikách ušetříš minimálně půllitr určitě. A pak ještě jestli jste tu spotřebu brali s palubních počítačů nebo jste to počítali z natakovaného paliva/počet ujetých kilometrů ?!?
Už mám 9500 kilometrů (on má 20 tisíc - měnil akorát olej, ani filtry neměnil).

Brali jsme v potaz palubní počítač a také stav nádrže - obojí korespondovalo. Jen cestu přes německo jsem vyplejtval celou nádrž a on měl stále skoro pětinu. Sice má nádrž 60 litrů, ale i tak já už musel dolejvat kanystr abych s jistotou dojel na hranice, jemu to bez problémů stačilo až do Plzně.

Pneu mám 205 50 R17 a on má 195 65 R15.

Tady jsou parametry jeho motoru, skoro žádný rozdíl:

Zdvihový objem (cm3) 1598
Výkon motoru (k) 120
Točivý moment (Nm) 160
Max. rychlost (km/h) 195
Zrychlení z 0 - 100 km/h (s) 10.8
Spotřeba městský provoz (l/100 km) 9.1
Spotřeba mimoměstský provoz (l/100 km) 4.9
Spotřeba kombinovaný provoz (l/100 km) 6.4
Emise CO2 147

Ale to je jedno, mají prostě dobré motory a my musíme čekat, co s tím Ford udělá v nových Focusech.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 29.08.2010 19:40

jack-3d píše: ...Stejně jako spotřeba mě štve i to, že jeho auto je znatelně výkonější, mělo by nás dělit 5 koňkých sil, ale mě to přišlo jako 10 možná 15 (a to jsem navíc natankoval Shell 98 a on jen 95).
Dalsie potvrdenie mojej teorie :hhura: , ze vykon nie je vsetko. Dolezity je krutiak. Zabozrut ma jeho priebeh podstatne lepsi, nez TiVCT s vyraznou spickou na 4200, co zodpoveda realnej rychlosti okolo 135 km/h, mimo tychto otacok pociti aj miernejsi kopec. Tym nechcem povedat, ze TiVCT je crep (to sice je, ale az po 100 tisic km, ked treba tu slavnu mechaniku casovania generalkovat), no na spomenuteho frantika jednoducho nema. Gumy by sa pod to velmi podpisat nemali.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 29.08.2010 21:45

Najděte 18 rozdílů ;o)
Přílohy
1.6 Ti-VCT
1.6 Ti-VCT
1.6
1.6
Naposledy upravil(a) jack-3d dne 30.08.2010 09:05, celkem upraveno 1 x.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

Uživatelský avatar
bertikcertik
Junior
Junior
Příspěvky: 294
Registrován: 27.03.2010 16:07

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od bertikcertik » 29.08.2010 21:54

Jsi dneska vzal misovi soutěžní otázku :totlsmile: .

A motor má ten pažout bohužel lepší, s tím se smiř :nunu: .
Pořiď si Focus a pocit z jízdy okus.
Je dobré mít v životě i chvíle, kdy nespěcháme ...

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od foki » 30.08.2010 00:23

jack-3d píše:Najděte 30 rozdílů ;o)

1/ventilove viko
2/saci vacka
3/vyfukova vacka
4/cidlo saci vacky
5/cidlo vyfukove vacky
6/solenoid saci vacky
7/solenoid vyfukove vacky
8/saci kolo
9/vyfukove kolo
10/vaha vzduchu
11/ vedeni vzduchu
12/saci potrubi
13/klapka plynu
14/hlava ventilů
15/kabelovy svazek motoru
16/ohřev oleje


a koncim :huraa:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Lopik@Trance
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1029
Registrován: 21.04.2009 20:59
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Lopik@Trance » 30.08.2010 05:14

17/ cierny focus
18/ biely (strieborny?) focus

:mrgreen:
FoFo II HB 1.6/16V 74 kW , r.v. 2006 , sea-grey myška , 17'' alu
::: The Gallery :::

Obrázek

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 30.08.2010 09:09

Konečně jsem měl možnost postavit vedle sebe 1.6 a moji 1.6 Ti-VCT. Koukali jsme a porovnávali.

Foki: Všechna čest že tomu rozumíš. To my jsme do toho hleděli a říkáme, hele on má víc tady těch kabelů a tohle sání vede jinudy, ...

Škoda, hned vedle nás měl kolega ještě 1.6 TDCI, ale nechtěl to odkrytovat.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 30.08.2010 09:37

Nic v zlom, ale foki by mal tomu rozumiet... :mrgreen:
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od maxo111 » 30.08.2010 10:55

Este by mohol niekto porovnat 1.6 Zetec z FF1 vs. 1.6 Duratec z FF2 :idea: 8)
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 30.08.2010 11:07

Snad na příštím Brno srazu někdo takový přijede.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od maxo111 » 30.08.2010 11:10

Ono nie je problem pohladat si foto motora. Skor ma zaujima ci je to komplet vsetko ine (nezamenitelne), alebo sa niektore casti aj zhoduju.
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 30.08.2010 19:38

maxo111 píše:Este by mohol niekto porovnat 1.6 Zetec z FF1 vs. 1.6 Duratec z FF2 :idea: 8)
Tak toto by zaujimalo aj mna, hlavne momentova krivka. Vsade sa totiz hovori, ako super ide Fofo 1 s 1.6 / 74 kW, pricom Fofo 2 so 74 kW ide citelne slabsie...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host