Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
jack-3d: kolik už máš najeto kilometrů?
Na pneumatikách ušetříš minimálně půllitr určitě. A pak ještě jestli jste tu spotřebu brali s palubních počítačů nebo jste to počítali z natakovaného paliva/počet ujetých kilometrů ?!?
Na pneumatikách ušetříš minimálně půllitr určitě. A pak ještě jestli jste tu spotřebu brali s palubních počítačů nebo jste to počítali z natakovaného paliva/počet ujetých kilometrů ?!?
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Hm a já měl s Favoritem spotřebu do Holandska 6.3 litru a to je motor z roku 1990 

Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nepér: jo a rychlostí 170km/h skoro přes celé Německo




- jack-3d
- Pokročilý
- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Už mám 9500 kilometrů (on má 20 tisíc - měnil akorát olej, ani filtry neměnil).MK2 píše:jack-3d: kolik už máš najeto kilometrů?
Na pneumatikách ušetříš minimálně půllitr určitě. A pak ještě jestli jste tu spotřebu brali s palubních počítačů nebo jste to počítali z natakovaného paliva/počet ujetých kilometrů ?!?
Brali jsme v potaz palubní počítač a také stav nádrže - obojí korespondovalo. Jen cestu přes německo jsem vyplejtval celou nádrž a on měl stále skoro pětinu. Sice má nádrž 60 litrů, ale i tak já už musel dolejvat kanystr abych s jistotou dojel na hranice, jemu to bez problémů stačilo až do Plzně.
Pneu mám 205 50 R17 a on má 195 65 R15.
Tady jsou parametry jeho motoru, skoro žádný rozdíl:
Zdvihový objem (cm3) 1598
Výkon motoru (k) 120
Točivý moment (Nm) 160
Max. rychlost (km/h) 195
Zrychlení z 0 - 100 km/h (s) 10.8
Spotřeba městský provoz (l/100 km) 9.1
Spotřeba mimoměstský provoz (l/100 km) 4.9
Spotřeba kombinovaný provoz (l/100 km) 6.4
Emise CO2 147
Ale to je jedno, mají prostě dobré motory a my musíme čekat, co s tím Ford udělá v nových Focusech.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Dalsie potvrdenie mojej teoriejack-3d píše: ...Stejně jako spotřeba mě štve i to, že jeho auto je znatelně výkonější, mělo by nás dělit 5 koňkých sil, ale mě to přišlo jako 10 možná 15 (a to jsem navíc natankoval Shell 98 a on jen 95).

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- jack-3d
- Pokročilý
- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Najděte 18 rozdílů ;o)
Naposledy upravil(a) jack-3d dne 30.08.2010 09:05, celkem upraveno 1 x.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- bertikcertik
- Junior
- Příspěvky: 294
- Registrován: 27.03.2010 16:07
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Jsi dneska vzal misovi soutěžní otázku
.
A motor má ten pažout bohužel lepší, s tím se smiř
.

A motor má ten pažout bohužel lepší, s tím se smiř

Pořiď si Focus a pocit z jízdy okus.
Je dobré mít v životě i chvíle, kdy nespěcháme ...
Je dobré mít v životě i chvíle, kdy nespěcháme ...
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
jack-3d píše:Najděte 30 rozdílů ;o)
1/ventilove viko
2/saci vacka
3/vyfukova vacka
4/cidlo saci vacky
5/cidlo vyfukove vacky
6/solenoid saci vacky
7/solenoid vyfukove vacky
8/saci kolo
9/vyfukove kolo
10/vaha vzduchu
11/ vedeni vzduchu
12/saci potrubi
13/klapka plynu
14/hlava ventilů
15/kabelovy svazek motoru
16/ohřev oleje
a koncim

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Lopik@Trance
- Zkušený
- Příspěvky: 1029
- Registrován: 21.04.2009 20:59
- Bydliště: Žilina
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
17/ cierny focus
18/ biely (strieborny?) focus

18/ biely (strieborny?) focus

- jack-3d
- Pokročilý
- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Konečně jsem měl možnost postavit vedle sebe 1.6 a moji 1.6 Ti-VCT. Koukali jsme a porovnávali.
Foki: Všechna čest že tomu rozumíš. To my jsme do toho hleděli a říkáme, hele on má víc tady těch kabelů a tohle sání vede jinudy, ...
Škoda, hned vedle nás měl kolega ještě 1.6 TDCI, ale nechtěl to odkrytovat.
Foki: Všechna čest že tomu rozumíš. To my jsme do toho hleděli a říkáme, hele on má víc tady těch kabelů a tohle sání vede jinudy, ...
Škoda, hned vedle nás měl kolega ještě 1.6 TDCI, ale nechtěl to odkrytovat.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nic v zlom, ale foki by mal tomu rozumiet... 

- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Este by mohol niekto porovnat 1.6 Zetec z FF1 vs. 1.6 Duratec z FF2



Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- jack-3d
- Pokročilý
- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Snad na příštím Brno srazu někdo takový přijede.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ono nie je problem pohladat si foto motora. Skor ma zaujima ci je to komplet vsetko ine (nezamenitelne), alebo sa niektore casti aj zhoduju.
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tak toto by zaujimalo aj mna, hlavne momentova krivka. Vsade sa totiz hovori, ako super ide Fofo 1 s 1.6 / 74 kW, pricom Fofo 2 so 74 kW ide citelne slabsie...maxo111 píše:Este by mohol niekto porovnat 1.6 Zetec z FF1 vs. 1.6 Duratec z FF2![]()
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host