Stránka 59 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.07.2010 09:23
od Anndy
a pravdepodobne aj vyssi vykon

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.07.2010 10:00
od georgi
Samozrejme - proste ak ides konkretnou rychlostou a potrebujes pre maximalne zrychlenie, musis zaradit rychlostny stupen, na ktorom sa pri danej rychlosti dostane motor do pasma s najvacsim vykonom (v porovnani s ostatnymi rychlostnymi stupnami). Takze je jasne, ze ked ides 180, tak to zrejme bude 6ka (u mna 5ka), ale ked ides 70... ;).

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.07.2010 10:06
od TripleJay
btw pozrel by som si georgi to nase maximalne zrychlenie pri 180km/h na 5° :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.07.2010 11:17
od georgi
TJ - v porovnani s ostatnymi kvaltmi... je maximalne ;-).

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.07.2010 11:18
od ThePuk
Caute chalani...neviem ci sa to tu uz niekde rozoberalo, ALE...precital som asi prvych 10 stran a poslednych a bud som si to nevsimol alebo co..ale je tu takato vec...ked nastartujem studeny motor...tak v case ako tocim klucom a motor nabehne...asi 1-2sekundy maximalne ma motor strasny zvuk...ako TDCI...klepanie a chrochtanie...a potom sa to zrovna...je to len velmi velmi kratky okamih...auticko ide ako oci...jazdi, nikde nic ziaden problem...zaujimave je, ze sa mi to nestava vzdy...napriklad vcera ano ked som siel z prace, ale dnes ked som startoval rano do prace tak nie...ale s pracou to asi nic spolocne nema :D Nestava sa to niekomu z vas co mate VCT? niekde som zahliadol, ale neviem uz kde...ze to moze byt sposobene tym, ze nie je v aute origo olejovy filter, ktory ma nejaky jazicek a zabranuje odtoku uleja z okola VCT...kedze tam je neoriginal tak asi olej vytecie a presne mam ten pocit ako keby tu sekundu islo auto nasucho a potom je uz vsetko OK...co mi poradite? som same oko...a ucho...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.07.2010 12:32
od Nepér

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.07.2010 13:19
od ThePuk
Dakujem ti velmi pekne presne toto je moj problem...ja to budem zatial riesit tak, ze tam pojdem nahodit origo olejovy filter...a uvidim

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.07.2010 13:54
od V12
Kedze akademicka debata na temu zrychlovania, krutiaku vs vykonu sa prestala tykat TiVCT / klasika 1.6 74kW, dovolujem si upozornit na vysledky matematickeho experimentu, ktory som spominal vyssie. Kto ma zaujem, nech pozrie http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =9&t=22078
ThePuk píše:Caute chalani...neviem ci sa to tu uz niekde rozoberalo, ALE...precital som asi prvych 10 stran a poslednych a bud som si to nevsimol alebo co..ale je tu takato vec...ked nastartujem studeny motor...tak v case ako tocim klucom a motor nabehne...asi 1-2sekundy maximalne ma motor strasny zvuk...ako TDCI...klepanie a chrochtanie...a potom sa to zrovna...je to len velmi velmi kratky okamih...auticko ide ako oci...jazdi, nikde nic ziaden problem...zaujimave je, ze sa mi to nestava vzdy...napriklad vcera ano ked som siel z prace, ale dnes ked som startoval rano do prace tak nie...ale s pracou to asi nic spolocne nema :D Nestava sa to niekomu z vas co mate VCT? niekde som zahliadol, ale neviem uz kde...ze to moze byt sposobene tym, ze nie je v aute origo olejovy filter, ktory ma nejaky jazicek a zabranuje odtoku uleja z okola VCT...kedze tam je neoriginal tak asi olej vytecie a presne mam ten pocit ako keby tu sekundu islo auto nasucho a potom je uz vsetko OK...co mi poradite? som same oko...a ucho...
Dalsi TiVCT po smrti... Kolko mas nalietane ?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.07.2010 14:15
od ThePuk
neviem preco by mal byt po smrti... :roll: robi to len obcas...podla mna staci vymenit origo filter...pred mesiacom bol robeny servis a nedali tam origo ale tusim mann alebo SCT...vymenim a uvidim

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.07.2010 14:30
od V12
Dufam, ze to je naozaj iba v tom filtri.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.07.2010 15:51
od Nepér
Dej vědět, jak to dopadlo, já moc nevěřím, že by tomu měla jiná značka filtru vadit (Mann považuji za kvalitní náhradu).

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.07.2010 20:25
od ThePuk
dnes mi to napriklad vobec neurobilo...a to som startoval niekolkokrat na studeno... :nixw:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.07.2010 22:45
od Nepér
Já pozoruji jasnou souvislost s okolní teplotou. Poprvé jsem si toho všiml poté, co to stálo dva dny na sluníčku. Ale tohle pojďme řešit do druhého tématu...
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 4&start=45

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 24.08.2010 14:16
od jack-3d
Kamarád má Peugeot 308 s 1,6 VVT (120 koní). Jeli jsme přes celé německo a zpět. Motory jsme zrovna nešetřili, 170 km/h byla běžná rychlost. Moje spotřeba 9,4l, jeho o 1,5l méně!!!

Stejně jako spotřeba mě štve i to, že jeho auto je znatelně výkonější, mělo by nás dělit 5 koňkých sil, ale mě to přišlo jako 10 možná 15 (a to jsem navíc natankoval Shell 98 a on jen 95).

Snažil jsem se ten velký rozdíl nějak odvodit, ale i váha automobilu nahrávala jemu, 308ka je o 100 kg težší než Focus. Snad jediný rozdíl byl v pneu, on měl 15ky a já 17ky.

Snad jediné čím se uklidňuji je, že jeho motor je novinka roku 2007, kdežto ten můj je tu už od roku 2004, možná dříve...

Ale kurňa, štve mě to, ten motor mají fakt dost dobrej. Nebýt 308ka takovej megahnusnej blivajs, tak bych o něm i tenkrát uvažoval.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 24.08.2010 15:53
od maxo111
Aka bola sirka tych pneu ? Okrem vykonu a homotnosti je pocit pruznosti (zrychlenia) zavisly aj od prevodovych pomerov (jednotlive stupne, staly prevod).