Stránka 53 z 125
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 09:26
od Marťas
RS je lehci nez 370Z. Stara 350Z byla tezka jak krava, 370Z ma o 50kg mene.
Dale tam psali, ze ma vzadu samosvor, coz je v US verzi soucast "Sport packu", ktery obsahuje 19" kola s sirkou 245 vepredu a 275 vzadu. Snad budou ty verze stejne...
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 09:37
od killerhammer
370Z ma cca 1400 kg. kukni kolko vazi RS

ST vazi tusim 1492 kg a RS bude cez 1500 kg

ak sa nemylim
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 09:41
od Marťas
V papirech mam 1380kg. RS bude nepatrne tezsi...
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 09:44
od zirafak
1468 kg
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 09:47
od misoo
no jo hmotnost... ale 370Z je zadokolka, co znamena este jednu vec - pri akceleracii sa zadna naprava zatazi a predna odlahci, to znamena jedine - predokolky hrabu a zadokolky maju trakciu a idu ! preto zadok nepresmykuje zdaleka tak lahko ako predok v zakrute (aj na rovinke)

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 09:48
od Marťas
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 10:27
od vcedula
ak dovolite, pridam sa
ak by boli na okruhu ostre zakruty, tam sa moze stat, ze RS bude stracat kvoli trakcii prednych kolies. Ale ak to budu rychle zakruty, kde kolesa v pohode prenesu plny vykon na asfalt, tak vyhoda zadokolky zanika a prichadza vyhoda predokolky - stabilita. Totizto v zakrute mozes predokolku pustit na plny plyn, pretoze ak by si to prepalil, tak sa ti max pretoci koleso. U zadokolky musis toto robit velmi citlivo, aby si nedostal pretacavy smyk.
Takze, RS moze byt na Nordschleife, kde su dost rychle zakruty, o dost stabilnejsi ako 370Z, a tym padom moze byt rychlejsi.
Tiahle zakruty su svina

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 10:45
od misoo
ok, teda mame velku zakrutu pod plynom :
zadok sa koli lepsej trakcii pri akceleracii pretoci ovela neskor ako predok, t.j. v dlhej zakrute pod plynom ti na predokolke zacne presmykovat predna naprava skorej ako u zadokolky. napr. kde bude predokolka v 100kmh uberat plyn aby nedostal nedotacavy smyk, tam zadokolka prefrci bez akejkolvek straty trakcie a naznaku smyku ! ten nastane az povedzme v 120kmh. a to hovorim o krasnom kontrovatelnom pretacavom, co ti este radost z jazdy umocni na druhu !

proste klasicky pohon, predokolky su len preto, ze je to lacne

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 10:56
od zirafak
Este ani test nezacal,nieje napisana ani ciarka a uz to tu zacina byt opät zaujimave

fakt sranda

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 11:19
od misoo
no zaujimavy aj ten "predclanok"

osobne tipujem vitazstvo v prospech Z-ka.
co takto uzatvorit nejake stavky ? hm ? kludne by som par evri na Z-ko stavil
povedzme ze davam 2 evri na z-ko. kto da proti mne 2 evri na RS-ko ? 
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 11:19
od vcedula
lenze misoo, ty nepojdes na zadokolke 120, lebo vies, ze niekde nad 100 km/hod ti to pretoci zadne kolesa a ides von. Riadeny pretacavy smyk sa urcite nerobi na hrane gripu !!! Na to zabudni !!! Ked na hrane gripu sa ti pretocia zadne kolesa, tak si to prehnal a mas co robit, aby si auto udrzal na ceste.
Na asfalte mas na vsetko hrozne malo casu. Na sotoline alebo smyklavom povrhu mas toho casu viacej. A zasa sa vratim k tej mojej oblubenej rally, kde sa dost casto jazdi na hranici (ba az za hranicou) gripu a zadokolky tu akosi dost absentuju a to prave pre ich vlastnost silnej pretacavosti, ktoru predokolky (aj ked s horsim rozbehom) hravo prekonaju. Zakruty sa s predokolkou lahsie prechadzaju, nie je tam take obrovske riziko vyletenia z trate.
Pozri, v niektorych usekoch (rovinky po prudkych zakrutach) bude mat jasne navrch Zko, v rychlych tiahlych zakrutach bude mat podla mna navrch RS, rovinky su v prospech vyhodnejsej vahy a sprevodovania. Zalezi na tom, ake zlozenie ma trat.
Chcel som len napisat, ze zadny pohon nie je vzdy vyhodou, niekedy ma navrch predny pohon.
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 11:25
od misoo
preco by som nemal ist 100kmh ked viem ze pri 120kmh mi uleti zadok ? vidno ze si ziadnu zadokolku nesoferoval, tam jazda na hrane smyku a aj samotny smyk neznamena strach, ale radost ! preco ? lebo smyk v predokolke je pruser, ale v zadokolke je to radost ! neviem ako by som ti to popisal, proste si to uz konecne chod vyskusat !!
a rally sem neplet, bavime sa o uplne inom.
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 11:30
od vcedula
jj, aj vsetky okruhove auta jazdia v riadenom smyku a maju z toho radost. Alebo zeby sa vtedy dostali do hodin ?
Misoo, nepiseme o radosti z jazdy, ale o case. Ked pneumatika presmykuje, tak uz stracas cas. Takze riadeny smyk nie je najlepsi sposob na dosiahnutie najlepsieho casu. A prave o tom pisem, ze predokolka sa na hrane sprava stabilnejsie, rychlejsie sa zrovna a chyti plny grip.
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 11:36
od misoo
no sak presne ako pisem, strata gripu = strata casu. cize ak sa ti v zakrute odlahceny predok smykne, stracas cas. zatazeny zadok sa ti smykne neskor, takze mozes ist rychlejsie.
radsej sa so mnou stav kym este plati kruz !

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 09.09.2009 12:11
od zirafak
misoo...skutocne v tomto pripade nepojde o zabavu,smykanie,taky,alebo onaky smyk,ale o to,kto bude rychlejsi,aj ked o5 toto nieje rovnocenny suboj,ale iba porovnanie,dokaz a vyzdvihnutie prednosti takeho,ci onakeho pohonu naprav
