Stránka 53 z 125

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 09:26
od Marťas
RS je lehci nez 370Z. Stara 350Z byla tezka jak krava, 370Z ma o 50kg mene.
Dale tam psali, ze ma vzadu samosvor, coz je v US verzi soucast "Sport packu", ktery obsahuje 19" kola s sirkou 245 vepredu a 275 vzadu. Snad budou ty verze stejne...

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 09:37
od killerhammer
370Z ma cca 1400 kg. kukni kolko vazi RS :idea: ST vazi tusim 1492 kg a RS bude cez 1500 kg :idea: ak sa nemylim

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 09:41
od Marťas
V papirech mam 1380kg. RS bude nepatrne tezsi...

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 09:44
od zirafak
1468 kg

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 09:47
od misoo
no jo hmotnost... ale 370Z je zadokolka, co znamena este jednu vec - pri akceleracii sa zadna naprava zatazi a predna odlahci, to znamena jedine - predokolky hrabu a zadokolky maju trakciu a idu ! preto zadok nepresmykuje zdaleka tak lahko ako predok v zakrute (aj na rovinke) :idea: :wink:

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 09:48
od Marťas
370Z ma podle prevodniku 1508kg (foto c.5)
http://www.the370z.com/engine-drivetrai ... build.html

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 10:27
od vcedula
ak dovolite, pridam sa :)

ak by boli na okruhu ostre zakruty, tam sa moze stat, ze RS bude stracat kvoli trakcii prednych kolies. Ale ak to budu rychle zakruty, kde kolesa v pohode prenesu plny vykon na asfalt, tak vyhoda zadokolky zanika a prichadza vyhoda predokolky - stabilita. Totizto v zakrute mozes predokolku pustit na plny plyn, pretoze ak by si to prepalil, tak sa ti max pretoci koleso. U zadokolky musis toto robit velmi citlivo, aby si nedostal pretacavy smyk.

Takze, RS moze byt na Nordschleife, kde su dost rychle zakruty, o dost stabilnejsi ako 370Z, a tym padom moze byt rychlejsi.

Tiahle zakruty su svina :D

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 10:45
od misoo
ok, teda mame velku zakrutu pod plynom :
zadok sa koli lepsej trakcii pri akceleracii pretoci ovela neskor ako predok, t.j. v dlhej zakrute pod plynom ti na predokolke zacne presmykovat predna naprava skorej ako u zadokolky. napr. kde bude predokolka v 100kmh uberat plyn aby nedostal nedotacavy smyk, tam zadokolka prefrci bez akejkolvek straty trakcie a naznaku smyku ! ten nastane az povedzme v 120kmh. a to hovorim o krasnom kontrovatelnom pretacavom, co ti este radost z jazdy umocni na druhu ! :D
proste klasicky pohon, predokolky su len preto, ze je to lacne :idea: :wink:

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 10:56
od zirafak
Este ani test nezacal,nieje napisana ani ciarka a uz to tu zacina byt opät zaujimave :mrgreen: fakt sranda :wink:

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 11:19
od misoo
no zaujimavy aj ten "predclanok" :D osobne tipujem vitazstvo v prospech Z-ka.
co takto uzatvorit nejake stavky ? hm ? kludne by som par evri na Z-ko stavil :twisted:

povedzme ze davam 2 evri na z-ko. kto da proti mne 2 evri na RS-ko ? :D

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 11:19
od vcedula
lenze misoo, ty nepojdes na zadokolke 120, lebo vies, ze niekde nad 100 km/hod ti to pretoci zadne kolesa a ides von. Riadeny pretacavy smyk sa urcite nerobi na hrane gripu !!! Na to zabudni !!! Ked na hrane gripu sa ti pretocia zadne kolesa, tak si to prehnal a mas co robit, aby si auto udrzal na ceste.
Na asfalte mas na vsetko hrozne malo casu. Na sotoline alebo smyklavom povrhu mas toho casu viacej. A zasa sa vratim k tej mojej oblubenej rally, kde sa dost casto jazdi na hranici (ba az za hranicou) gripu a zadokolky tu akosi dost absentuju a to prave pre ich vlastnost silnej pretacavosti, ktoru predokolky (aj ked s horsim rozbehom) hravo prekonaju. Zakruty sa s predokolkou lahsie prechadzaju, nie je tam take obrovske riziko vyletenia z trate.
Pozri, v niektorych usekoch (rovinky po prudkych zakrutach) bude mat jasne navrch Zko, v rychlych tiahlych zakrutach bude mat podla mna navrch RS, rovinky su v prospech vyhodnejsej vahy a sprevodovania. Zalezi na tom, ake zlozenie ma trat.

Chcel som len napisat, ze zadny pohon nie je vzdy vyhodou, niekedy ma navrch predny pohon.

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 11:25
od misoo
preco by som nemal ist 100kmh ked viem ze pri 120kmh mi uleti zadok ? vidno ze si ziadnu zadokolku nesoferoval, tam jazda na hrane smyku a aj samotny smyk neznamena strach, ale radost ! preco ? lebo smyk v predokolke je pruser, ale v zadokolke je to radost ! neviem ako by som ti to popisal, proste si to uz konecne chod vyskusat !! :wink:
a rally sem neplet, bavime sa o uplne inom.

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 11:30
od vcedula
jj, aj vsetky okruhove auta jazdia v riadenom smyku a maju z toho radost. Alebo zeby sa vtedy dostali do hodin ?
Misoo, nepiseme o radosti z jazdy, ale o case. Ked pneumatika presmykuje, tak uz stracas cas. Takze riadeny smyk nie je najlepsi sposob na dosiahnutie najlepsieho casu. A prave o tom pisem, ze predokolka sa na hrane sprava stabilnejsie, rychlejsie sa zrovna a chyti plny grip.

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 11:36
od misoo
no sak presne ako pisem, strata gripu = strata casu. cize ak sa ti v zakrute odlahceny predok smykne, stracas cas. zatazeny zadok sa ti smykne neskor, takze mozes ist rychlejsie.
radsej sa so mnou stav kym este plati kruz ! :D

Re: FOFO RS - 5-ti válec

Napsal: 09.09.2009 12:11
od zirafak
misoo...skutocne v tomto pripade nepojde o zabavu,smykanie,taky,alebo onaky smyk,ale o to,kto bude rychlejsi,aj ked o5 toto nieje rovnocenny suboj,ale iba porovnanie,dokaz a vyzdvihnutie prednosti takeho,ci onakeho pohonu naprav :idea: