Stránka 52 z 110
Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 22.09.2008 21:31
od kachnak
ja som si spravil ze radio sa mi zapne ked otovrim central a vypne sa ked zamknem auto.. stacili mi dve relatka nato

je to take kablikarcenie ale funguje mi to v poho uz pol roka
Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 22.09.2008 22:57
od spirt
Stehnak píše:Jestli se nepletu tak ACC (accessories - přislušenství) je poloha klicku v zapalovani (kterou FFI nema). V poloze ACC se na "takto oznacenych" vodicich obevi napeti....
jj, to dava smysl

trochu se v tom pohrabu, diky moc
kachnak píše:ja som si spravil ze radio sa mi zapne ked otovrim central a vypne sa ked zamknem auto.. stacili mi dve relatka nato

je to take kablikarcenie ale funguje mi to v poho uz pol roka
a na tohle asi nebudu mit koule

ne ze bych byl zaostavaci kutil, ale mam k tomu autu trochu respekt, kdyz sem ho nekupoval z vlastniho
ale bylo by to opravdu dobry
diky vsem, jezdil sem asi ve dvou fokusech a jednom mondeu a u vsech techto aut nehralo radio bez klicku (neorg), tak sem se az posledni chvile nechtel se rozloucit s originalem, ted jak tak koukam, tak je to jen spatne zapojena kabelaz

Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 23.09.2008 07:56
od zewl
jj, tohle budu resit jako dalsi vec, po namontovani neorig. radia

Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 23.09.2008 09:19
od Stehnak
Peter píše:AAC je Klucik v polohe I
No pokud tam primo poloha "ACC" jako takova nejni, tak ano. Ale na nekterych skrinkach je navic primo poloha ACC. (ACC - 0 - 1 - 2, nebo treba 0 - ACC - 1 - 2).
p.s.: uz sem to tu psal. I u me je jakasi poloha ACC - je tesne pred dosazenim polohy 1. Nejni samo vyznacena na skrince, ale ja kdyz pomali otacim klickem, tak me zacne hrat radio bez toho aby mi zacli svitit kontrolky, cerpadlo natlacilo benzin popripade se mi rozehli svetla (mam auto sviceni). No ale tady jde o hrani bez klicku, vim.
Jinak samo na vodici MEMORY od radia taky musi byt stale napeti (kuli uchovani nastaveni radia). Takze pokud se zapoji MEMORY "od baterky" na POWER "od radia" tak se musi este udelat klema (pujde to nejspis pomoci tech cinchu a rozdvojky ktera byva na kabelu - viz obrazky na predchozi strane) na radiu MEMORY a POWER. Nestaci zapojit volny POWER "od baterky" na MEMORY "od radia"

Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 23.09.2008 12:28
od Peters56
Já mám autoradio PIONEER DEH 2920, a k němu byla přidaná i kabeláž s ISO konektorem kde jsou různý propojky, když jsem ho nainstaloval do předchozího vozu tak mi taky nehrálo dokud jsem nezapl klíček, když jsem prohodil propojky tak to hrálo i bez klíčku bez problémů. V souboru je schéma uvedené kabeláže kam jaký kabel jde. Předpokládám, že když mi to fungovalo předtím tak to bude fungovat i teď.
Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 23.09.2008 13:28
od WnemOne
Chalani, mate k original radiu pripojene externe zariadenie ? discman, mp3 ? ak to niekto ma, ako ste to spravili ???
Za reakcie dikes

Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 23.09.2008 19:45
od spirt
tak sem to nejak vyresil, propojil sem to napevno, ted mi to hraje porad
dokoce kdyz zazehnu motor, tak se mi na jednu sekundu ztlumi zvuk, ale hraje to bez restartovani dal

takovy kousky mi ani original nedelal
divni je to, ze sme to delali u kamose, do fabie, a jemu po tomhle triku prestalo fungovat dalkove ovladani

a jeste nejaky mensi zmatek v elektrine, tak nevim jestli taky neobjevim nejakou zavadu

Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 23.09.2008 21:03
od JardaB
Nejsem žádný autoelektrikář, ale na tomto zapojení bych viděl jeden zásadní problém - trvalých 12V (žlutý drát) se ti teď dostane i tam, kde byly jen po otočení klíčkem (červený drát).
Čekal bych, že tím zvýšíš odběr z baterie odstaveného auta. Záleží, co a kam máš ještě připojeno.
Také bych si tipnul, že je to příčina těch zmatků v elektrice u fabky tvého kámoše.
"Řešením" by bylo přeštípnout červený drát - stejně už ho tam teď k ničemu nepotřebuješ...
(
zapojení ISO)
Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 24.09.2008 08:53
od spirt
JardaB píše:Nejsem žádný autoelektrikář, ale na tomto zapojení bych viděl jeden zásadní problém - trvalých 12V (žlutý drát) se ti teď dostane i tam, kde byly jen po otočení klíčkem (červený drát).
Čekal bych, že tím z......
presne tohle sem si taky myslel ... ted uz to vim jiste

diky
doufam, ze dneska rano to auto nastartuji

Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 26.09.2008 15:37
od DannyM
Chlapci, mam dotaz ohladne ovladania pod volantom na neorigo radio. Teraz prvy krat som vybral original radio (6000CD 2004-s volume v strede)a mrkam na ten konektor, ze idu tam s ovladania volantu len 2 kabliky.
Mozno znie dotaz hlupo, neviem, nerozumiem tomu, ale na co je vlastne treba ten specialny adapter na ovladanie pod volantom. Mam redukciu ISO-Ford a nestaci vyviest tie 2 kabliky na jack a ten zapichnut do Alpine. V tom adaptery je nejaka elektronika (nevidel som to este), co prevadza ovladacie impulzy, povedzme FORD-Alpine?
Na origo netreba ziadnu elektorniku? Dik. Tatari, ze mi dali iba suchy prevodnik ISO-Ford, bez ovladania. Ak treba ten specialny adapter, je mi vlastne ten prevodnik ISO-Ford na figu.
Rozumiem tomu dobre, alebo trepem?
A nie je nejaky navod na tu elektroniku ako to zbastlit?
Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 27.09.2008 08:56
od spirt
DannyM píše:Chlapci, mam dotaz ohladne ovladania pod volantom na neorigo radio. Teraz prvy krat som vybral original radio (6000CD 2004-s volume v strede)a mrkam na ten konektor, ze idu tam s ovladania volantu len 2 kabliky.
Mozno znie dotaz hlupo, neviem, nerozumiem tomu, ...
ja sem daval neoriginalni radio a z originalniho mi taky zustaly dva kabliky (zeleny a zluty), ale ovladani pod volantem nemam, takze ti aso moc neporadim

Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 30.09.2008 12:52
od vitacz
DannyM píše:Na origo netreba ziadnu elektorniku? Dik. Tatari, ze mi dali iba suchy prevodnik ISO-Ford, bez ovladania. Ak treba ten specialny adapter, je mi vlastne ten prevodnik ISO-Ford na figu.
Rozumiem tomu dobre, alebo trepem?
A nie je nejaky navod na tu elektroniku ako to zbastlit?
Covece, velice dobry dotaz. Driv jsem si rikal. To je jasny na co tam ta redukce je kdyz tam jsou jen dva draty stejne jako na tom jacku.
A napda me jen jeden duvod. Pradavaji se redukce na konkretni znacky autaridi a asi univerzal neni. Aspon tak jsem to pochopil podle E-Shopu. Ja si myslim, ze ovladani funguje na bazi odporu. Takze by byla v krabicce logika ktera by mohla fungovat treba takhle: kdyz
in (z ovladani) 12Ω tak prepoj, na 20Ω
out.
12Ω je pro Ford autradia a 20Ω znamena to same pro sony.
urcite by se to dalo postavit, ale kdo vi jake jsou ty hodnoty?
Pochopitelne ty Ω jsem si vymyslel.
Co myslite? Nemohlo by to tak byt?
Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 06.10.2008 20:11
od vitacz
Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 06.10.2008 21:33
od spirt
nejak tam ani nepisou vykon v RMS
ja sem nedavno mel penize a chtel sem jit do Blaupuktu
odkaz to byl ve sleve na nejaky strance za 1400,- a mel 250 W RMS.... je to dost popularni subwoofer a znackovy
PS.: kamos je takovej vetsu tuner a rikal, ze do auta nema cenu davat subwoofer pod 500 W RMS

Re: Jaké máte neorig. autorádio?
Napsal: 06.10.2008 22:02
od vitacz
To je fakt. Asi to je nejaka sr....
Jeste jsem kouka na zesilovac JBL s 2x150W RMS za 2500