Stránka 51 z 52
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 24.04.2017 16:33
od spooon
tak po výměně volnoběžáku místo chcípání máme pro změnu vysoké otáčky

Ale jen za pohybu, když stojím, tak jsou normálně těch +- 750, ale rozjedu se a stoupne to někam ke 2 000rpm. Čidlo rychlosti? Podtlaková hadička? Restart jendotky? Spálit a zakopat?...
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 24.04.2017 17:00
od stano.
Reset RJ
Po vrtani sa v podtlakoch/riadeni volnobehu/zapalovani treba spravit reset. Alebo mat trpezlivost, pokym sa to nauci same.
Tu podtlakovu hadicu, co ide z odvetrania klukovky dozadu do sania aj tak skontroluj. Zvykne sa scucnut/prederavit prave v ohybe ako vchadza do sania.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 24.04.2017 17:44
od spooon
Blbě sem to napsal, samozřejmě sem hned po výměně reset udělal, chvíli (100km) se to chovalo normálně ale pak tohle.
Podtlakovku z kliky mám vyměněnou už dýl, tam problém nebude.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 25.04.2017 10:35
od vladka1
Podtlakovku z kliky mám vyměněnou už dýl, tam problém nebude.[/quote]
Na to bych nespoléhal

Vadná klidně může být i nedávno měněná.. + ventilek v ní.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 25.04.2017 11:52
od stano.
Popisovanym sposobom sa mi btw. spraval zly volnobezak. Dal si druhovyrobu? A mas verziu pre 1.8? To ma taky "stuplik" kovovy zboku. A predFL verzia musi mat diery kruhove. PoFL ma hranate.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 25.04.2017 12:52
od Lafr
Mám stejný problém. Podtlaková hadička a ventilek nové, volnoběžný ventil nejdříve vyčištěný, potom nový, reset ŘJ po výměně obou věcí a při jízdě (obzvláště při dobržďování na místo) letí otáčky k 2 tisícům a pomalu padají otáčky při přeřazení. Pročetl jsem tu všechna vlákna a odpověď jsem na to nenašel. Několikrát jsem kontroloval všechny ostatní podtlakové hadičky a žádná se nezdá, že by byla špatná.
Ještě jsem zkoušel na Fordu Ka odpojit konektor z volnoběžného ventilu a motor chcípnul. Na mém když odpojím, tak běží vesele dál. Že by někde přisával vzduch? Kde? Jak to zjistit? Běžným okouněním a ošmatáváním nic poznat není.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 25.04.2017 13:06
od vladka1
Pokud vim tak při odpojení by mělo chcípnout = šel bych po volnoběžným ventilu.
Okouní a ošmatávají se baby, vzduchy se hledají cigaretovým kouřem

Napsal: 25.04.2017 14:21
od Nonid
Popr. polejt vsechny podezrely mista mydlovou vodou, dela to pekny bublinky, kdyz to utika

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 25.04.2017 14:27
od miki21
Když to saje dovnitř, tak se bublinky nekonají.

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 25.04.2017 14:56
od vladka1
Mydlinky se konají i při podtlaku, akorát uvnitř

Šlo by fouknout do sání a pak to bude bublat, háček to má že něco na přetlak může být OK a při podtlaku tam je díra...
Takhle jsem hledal netěsnosti na svodech - omydlit a stačilo pusou lehce fouknout do výfuku (proti olizování výfuku jsem měl kus duše z kola). Šlo to krásně vidět - nic se netřepe ani neni horký jako když běží motor a i malá netěsnost šuměla jak šumák.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 25.04.2017 17:01
od petulak
vyházet všechny hadice, pod klapkou. nechat tam jen posilovač brzd + podtlak reg. ventilu z lišty.
psal jsem to už sem xxxx-krát.

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 25.04.2017 17:13
od vitr73
tak tak..a hned je po problemu s moznosti prisavani falesneho vzduchu....lepsi je vzdy resit pricinu nez dusledek

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 25.04.2017 17:33
od spooon
stano -> díry kluhový měl, jen nevím jestli měl ten "stuplik". Je to přesně
tenhle (a mimochodem tam je psaný že je stejný jak pro 1.8 tak pro 2.0...takže možná to je nějaký ksindl univerzální...) a jinak jak z toho vyplývá, dal jsem druhovýrobu.
Chová se mi to přesně jako popisuje Lafr. Ještě zkusím do odpojení volnoběžáku, jestli to chcípne, tak by se dala dobře diagnostikovat netěsnost v někde v sání.
A kdyby nic nepomohlo, tak zkusím koupit originál.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 25.04.2017 18:13
od petulak
originál je taky stejnej pro 1.8 + 2.0.

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 25.04.2017 23:18
od stano.
Podla obrazku mas spravny. Tak este pohladaj ci neprisava niekde.