1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomason » 21.04.2009 15:50

Diť ty rozpadlé motory sou z Renault föra žádná zanedbaná údržba :wink: Ten rozbitej focus 1.6 tak ten byl asi zanedbanej zde čtěte nelžu velmi smutný konec http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... ost+motoru
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
tomo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 15.09.2008 21:26
Bydliště: Lišov u Č. Budějovic
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomo » 12.05.2009 21:31

Ahoj, já mám 1.8 TDCI a do práce 15 km a o víkendech 150-300. Budu ho mít v červenci rok a už jsem najel 17 tis. km. Musím, ale potvrdit,že v zimě se zahřejvá dost pomalu. Jinak jsem max. spokojenej i když se mi motor zdá celkově dost hlučnej... 8O
Ford Focus 2 Trend X 5 dvr 2006 1,8 TDCI

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od martasak » 14.05.2009 12:15

Bavíte se o ohřátí nebo o topení ?
Pokud jde o topení, tak jsem dnes ráno po vyjetí pustil klima a dal topení naplno a během půl minuty a 300m to foukalo teplé (ale nevím zda to nejde i bez zapnuté klimy), pak jsem ji vypnul a bylo to teplé stejně. A teplota na budíku se začala zvedat tak po 2-3 km a po 5-6 km už to bylo teplé
Mám 1.6 TDCi 80kW.
Jinak jasně, DPF je mínus. Ale dneska bych šel asi do TDCI 2.0, tam je ten DPF lépe dělaný (píše se o tom jinde). V případě častého jezdění ve městě - 1.6 TI-VCT. Základní 1.6 motor ve FOFO II kombi ani omylem. A TDCI 1.6 66kW - to je slabé, to si neužiješ ten super podvozek.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

kako
Nováček
Nováček
Příspěvky: 84
Registrován: 05.09.2008 19:35
Bydliště: Revuca

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od kako » 14.05.2009 17:52

Ja ma 66kw bez PDF , combi. Niekedy si rad zajazdim sportovo, hociktore auto trhnem v beznej premavke. Mne uplne staci tento vykon motora. Taha to dobre od uplne nizkych otacok, aj v kopcoch musim podradit skor kvoli rychlosti v zatackach a nie kvoli vykonu. A okoli nas su poriadne kopce.
Fofo 2, combi, strieborny, 1.6 TDCI 66 kw, r.v. 05

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od martasak » 14.05.2009 22:06

Chtělo by to grafy krouťáku, tam by to bylo vidět.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2773
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od Raada » 15.05.2009 08:39

Ja si myslim, ze ten rozdil nebude u beznyho jezdeni moc znat. Pokud budeme chtit autu nalozit tak samozrejme ano a to asi myslel Martasak.

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od martasak » 15.05.2009 15:36

Bez těch grafů se tady bavíme o ničem. Nemáte to někdo ? Na ty 1.6 TDCi jsem je zatím nikde neviděl.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomason » 15.05.2009 15:44

krouťák hovoří za vše myslím že ti naklepu :mrgreen: ,kdy budu chtít a jak budu chtít :mrgreen: kopec nekopec diesle tahaj i do kopce
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od martasak » 15.05.2009 16:57

Bez grafu to nevidím, jak mi to naklepeš. Dodej grafy a tam se uvidí. Maximální krouťák není vše, důležitý je průběh krouťáku - tvar křivky. Proto jsem chtěl graf, ale asi ho nikdo nemá. No já se chtěl aspoň potěšit jak to naklepu těm 66kW :lol: . TeĎ vím jen že mám vyšší max. krouťák v jedněch otáčkách a vyšší maximálku a vyšší max výkon. Ale jak se liším třeba ve 3000ot. nemám zdání.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od Komi » 15.05.2009 17:07

krivky 1,6 zo stranky brnocar.cz su pripojene, nad 4200 je uz 1,6 80kW je silnejsia
ako 1,8 85kW takze v tam ho natreme ! (zart)
Přílohy
krivka80kW.jpg
krivka66kW.jpg
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od martasak » 15.05.2009 18:00

co nechápu, že v těch 4000 se podle modré křivky krouťáky 66 a 80ky moc neliší, zatímco výkony si liší o >20%. Zatímco do 3500 ot. je tam solidní převaha nad 66kW verzí (tedy do té doby, než se zanese filtr :( ) A to ještě nemluvím o overboostu 8)
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
Igy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 132
Registrován: 30.04.2009 21:40

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od Igy » 15.05.2009 18:08

Ako funguje overboost?
Focus Cmax 1.8 TDCi Ghia 2006

kako
Nováček
Nováček
Příspěvky: 84
Registrován: 05.09.2008 19:35
Bydliště: Revuca

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od kako » 15.05.2009 21:43

Ten max. krutiaci moment sa meria pri plnom zoslapnuti plynoveho pedalu ak sa nemylim. Kedze malokedy clovek musi jazdit na plny plyn tak ten rozdiel je mensi, niekedy nerozoznatelny. Ja len pre novych zaujemcov o focus aj s 66kw, ktory nahodou precitaju toto forum nech neodradime kupou aj s slabsim motorom. Mnohy aj tu co pozeram prechadzaju z omnoho slabsich aut /felicie, ../ na silnejsie, TY iste ostanu mile prekvapeny zo zatahu a vykonu motora a nemyslim,ze by s tym slabsim motorom bolo malo - ma mensiu spotrebu.
Fofo 2, combi, strieborny, 1.6 TDCI 66 kw, r.v. 05

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od martasak » 15.05.2009 22:07

Jo, dneska bych ho taky hned nevyřadil z výběru... Jen kupujte... Jako hlavní výhodu bych ale neviděl tu spotřebu (ten rozdíl je malý), ale to, že nemá DPF...Každý z těch motorů (1.6 66 kW, 1.6 80kW, 1.8 85 kW, 2.0) má něco do sebe, 66kW je provozně nejlevnější.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od SilverGhost » 16.05.2009 19:24

martasak píše:co nechápu, že v těch 4000 se podle modré křivky krouťáky 66 a 80ky moc neliší, zatímco výkony si liší o >20%. Zatímco do 3500 ot. je tam solidní převaha nad 66kW verzí (tedy do té doby, než se zanese filtr :( ) A to ještě nemluvím o overboostu 8)
Ano, správný postřeh, soudruzi z Francie udělali asi někde chybu :!:
Ze školy jsem sice již nějaký ten pátek pryč, ale doufám že se nemýlím, když řeknu, že výkon by měl být přímo úměrný jak otáčkám tak kroutícímu momentu. Podle mně těch 80kW/4000ot odpovídá 191Nm, kdežto 66kW/4000ot by odpovídalo 157Nm. Takže ten graf pro 66kW podle mně lže :mrgreen:

Jinak k porovnání charakteristik - plochá křivka výkonu u 66kW může být vlastně provozně příjemná :) Na dálnici ale asi dojde dřív dech.
Ještě bych připomněl, že samotné porovnání křivek stále ještě nestačí, je třeba porovnat například i zpřevodování :idea: :!:
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host