Stránka 6 z 10

Napsal: 02.11.2007 15:29
od chmelko
je to síce asi na založenie noveho vlakna,ale vkladam vám schemu (princíp) pracovania klimy a nasledneho ohrevu na požadovanu teplotu
snad to už všetky famy ohladom fungovania, sprevodovania, vycvakavania vyvrati..

Napsal: 02.11.2007 15:32
od chmelko
jamaka:teraz ma napada, že to tvoje vycvakavanie može mat na svedomí tiež expanzný ventil, ktorý prepušta chladivo z vysoko tlakeho do nizko tlakeho potrubia..
ked ti to cvaka, menia sa aj otačky motoru, alebo nie?

Napsal: 02.11.2007 17:46
od jamaka
chmelko - volal som koli tomu aj znamemu do Fordu (elektrikar a fakt dobry, zatialmi opravil aj neopravitelne) a povedal mi ze na fofo proste klima kompresor nejde stale, jednoducho ho musi vypinat. A otacky sa ti urcite budu menit, ved ak ti pripne a odopne kompresor tak to musi byt citi, ved je to zaber ako svina.
Kukol si sa ako to funguje tebe?

A este malickost, takze podla tejto schemy to vyzera tak, ze ty vlastne stale zohrievas vzduch ktory ide do kabina, len ide o to ci menej alebo viac alebo je to vypnute- mylim sa?

Napsal: 02.11.2007 17:48
od chmelko
slubujem zajtra :wink:

Napsal: 02.11.2007 17:51
od chmelko
ja len nevidím rozumný dovod, prečo by sa kompresor odpajal, ak samozrejme sa nerieši vyrovnavanie tlaku, teplotou to nebude, pretože mechanická klima žiadne take ako digi klima nema a neviem akoby vedela, že už vychladila čo mala

Napsal: 02.11.2007 17:57
od jamaka
ja ale netvrdim, ze to musi byt teplotou, moze to byt aj tym tlakom. mne to jednoducho vypina a zapina (uz nebudem pisat cvaka, aby si niekto nemyslel ze to je cvakanie vkuse za sebou) A viem ze to robi, aj pri 100% natlakovani na automatoch.

Napsal: 02.11.2007 18:04
od Realife
86532

Napsal: 02.11.2007 18:55
od jamaka
Realife píše:jamaka: Nemuze byt rozdil v ST? Vuci 1.6?
Ja to neporovnavam len z ST. a tam ma automat aj v druhom focuse. Ja som uz mal aj ine FOfa a porovnavam s tymi, aj napr s KA-ckami.

Napsal: 03.11.2007 13:45
od chmelko
tak sme prave s Donom urobili test: na volnobeh som zapol klimu:
1/ cvaknutie spojku a zapnutie kompresoru
2/ hned na to, zapnutie ventilatoru
nechali sme to bežat 17 min a žiadne vycvakavania, čo by len jedno, ake bolo na začiatkusa nekonalo..
vážne si myslím, že sa jedna o nejaky problem, kde si system sam vycvakavanim koriguje tlak...inak to nič ine nemože byt..

presne ako som spomínal mal rovnaky problem kamos na tranzite a tiež mi tvrdil, že je to normalne...doplnil klimu a prestalo mu to...

Napsal: 03.11.2007 20:01
od jamaka
No nic - ked sa dorobi fofo s manualom, tak to odskusam. nechcem to skusat na autach, ktore maju uz dlhsie nabitu klimu, ale mozem odskusat aj na tych.

Napsal: 03.11.2007 20:06
od chmelko
moj osobny nazor, že fordy asi na to trpia, ale stojím si za tým, že to normalne nieje..

Napsal: 03.11.2007 20:55
od Don
chmelko píše:tak sme prave s Donom urobili test
Pro upřesnění: Chmelko testoval klimu a já mu měnil gumičku na stěrači. A ještě k tomu lilo jako z konve.

Napsal: 03.11.2007 20:57
od chmelko
Don:

:lol: :lol: :lol:

ešte jednou díky..
inak musíme to zkusit aj na tvojom fofu, aj ked si myslím, že po FL sa na klime nijake razantne zmeny nerobili :wink:

Napsal: 03.11.2007 21:05
od Tad
to Chmelko:Tak to by mě zajímalo kdo ti zabudovával ten BC, když i na gumičku do stěrače potřebuješ Dona 8O :roll: :lol:

Napsal: 03.11.2007 21:09
od chmelko
su veci, na ktoré radšej nechavam iných lusí a Don sa sám ponukol,...ak by nie, urobím si to sám...
BC sme robili s jedným našim spoločným kamaratom s Donom, on pajal, ja som študoval schemu a hovoril, čo a kam..taky manager..to mi ide :lol: :lol: