Stránka 6 z 115
Napsal: 30.10.2007 20:35
od honolulu
Tiež by som nehovoril sračka na kvalitné palivá a ich pradajcov.
Shell je špica , ostatné s pridaním adittiv su tiež paliva uplne v pohode.
Do tej našej sračkovej kategorie by som zaradil ´´no name´´ benzínky kde si treba pýtať vodu do pohára a nie do nádrže, skackavý benzín a pod.
Čo narobíme mi (ja) keď najbližší Shell máme 35km? Aj ja by som tam rád tankovával ale musim sa uspokojiť aj s OMV,SLOVNAFT a pod + additivum, a zatial spokojnosť,tichý chod, dobrá spotreba
Napsal: 30.10.2007 20:41
od ClairVOYanT
bral jsem asi cca 48l
Napsal: 30.10.2007 21:07
od polkiboj
ClairVOYanT píše:bral jsem asi cca 48l
No tak to si uz skoro na sucho siel. Moze byt ze to zacalo tak skoro reagovat. neda sa to ani vyvratit a ani potvrdit. No ale ty sam si poznas auto a vies co a ako ide. takze ak mas s toho OK pocit tak som rad aj s tebou. JA berem stale len na shell a teraz k zime pridavam aditiva. Nieze by som shell neveril to v ziadnom pripade, ale co ked nahodou. nechcem prist o cerpadlo.
Napsal: 30.10.2007 21:16
od ClairVOYanT
No ja bych rad taky tankoval u lepsich pump, ale kdyz rocne najezdis prumerne cca 50tis km, tak se budes rozmyslet ...
Napsal: 31.10.2007 07:39
od mansart
ClairVOYanT píše:Tak jsem to take chtel zkusit a dneska jsem koupil aditivum od sheronu. asi nic moc, ale chvilku po nastartovani se motor sklidnil a po par desitkach km na dalnici mi to taky prislo trosku mene hlucne. je to vubec mozny, aby se to tak rychle projevilo?
a btw: aditivum lejete do prazdne, nebo plne nadrze? je mi jasne, ze se ma lejt do prazdne tesne pred natankovanim, ale i tak se ptam
Mě to udělalo úplně to stejné co tobě....takže je to asi normální
A má se to lít do prázdné nádrže, takže to dělám
. Tak se to lépe promísí s naftou
Napsal: 31.10.2007 07:43
od mansart
A co se týče Benziny tak ten frk byl dobrej.
Jenom tak pro zajimavost. Na benzině tankuju pořád!!!! Už sem tam jezdil se svojim Peugeotem a vždy se tam budu vracet. Když už jsem měl FF tak jsem tam jezdil a tankoval jenom čistý Top Q BEZ aditiv. A vůbec jsem neměl takový problém jako se tady píše. Aditivum jsem začal přidávat až tak po čtyřech pěti měsících.
Je třeba taky možné, že tam zrovna měli nějaké vadné palivo.
A nemyslím si, že klasická nafta od Shellu je o tolik lepší jako u ostatních kvalitních dealerů jak si tady snad všichni myslíte. Podle mě mají jenom dobrou reklamní politiku a výhodu, že byli jedni z prvních benzinek, které tady byli.
Napsal: 31.10.2007 08:30
od ClairVOYanT
Ja prave to aditivum zkousel uplne v zacatcich, ale to jsem auto neznal a nevidel jsem rozdil, tak jsem prestal aditivum pouzivat - bylo to nekdy pred podzimem predminuly rok
. Obcas sem ho tam zapomnel pred tankovanim dat, tak jsem ho dolil pak. Je nejaky opravdu zadadni rozdil nalejt aditiva do prazdne nadrze a do plne? Je mi jasne, ze do prazdne nadrze tesne pred tim, nez tam zacnu cmrndat naftu je lepci pac se to lip promisi. Ale promichat by se to melo i kdyz se to naleje do plne ne? I kdyz asi hur.
Napsal: 31.10.2007 08:50
od mansart
Jo taky se to prmíchá, ale trochu později. Protože když jedeš tak se ta nafta v té nádrži taky ,,hýbe" nebo jak to říct. Takže by se to taky mělo promísit.
Napsal: 31.10.2007 09:19
od omik
ClairVOYanT píše:No ja bych rad taky tankoval u lepsich pump, ale kdyz rocne najezdis prumerne cca 50tis km, tak se budes rozmyslet ...
no neviem, prave mam na to opacny nazor, rocne najazdim tak cca. 30t a viac a tankujem zasadne na shellke a vzdy len v-power diesel (ked som nasucho tak nalejem par litrov niecoho ineho ale len aby som dosiel na najblizsiu shellku s v-powerom). A podla mojich experimentov mam na spotrebe o cca.0.5 l/100 menej ako s niecim inym (aditiva som ale neskusal), a tym padom sa mi to minimalne vyrovna. A pri ostrejsej jazde sa ten rozdiel v spotrebe este trosku zvyrazni...
Napsal: 31.10.2007 10:52
od ClairVOYanT
to omik: ja jsem zkousel u kazde (te proflaknutejsi jako shell, aral, benzina, OMW, atp.) z pump tankovat cca 4x za sebou a nikdy nebyl rozdil vetsi jak +- 0.4l. Kdyz si vezmu financni rozdil Shell vs Jett, tak jsem na cca 2,5 az 3kc/l nafty. Pokud to rozpoctu do 50k km/rok, tak mi vychazi, ze na lepsi nafte dam o cca 8 az 8,5k kc vic. Vsechno jsem pocital presne z meho excelu ve kterem si vedu spotrebu od uplnych zacatku. Coz je neco kolem 700kc mesicne. Vse pocitano Shell bez aditiv a Jett s aditivem za 150kc, ktery vydrzi cca 10 tankovani. Ale neberte mi ted vsichni 'na korunu presne za slovo'. Jezdim kolem Shellek a vetsinou jsou kolem 32kc/l a Jett kolem 29kc/l. Z toho soudim ten rozdil cca 2,5 az 3kc/l. At to pocitam jak to pocitam (kdyz se pokousim i zapocitavat usporu 0.4l) - jsem tam stejne kolem 7k az 8k rocne navic. Pro me to jsou penize, ktere znat jsou, pac mi na dopravu firma neprispiva
. Pokud ale neni Shellka obecne tak draha jako vidam na karlovarce, tak se omlouvam a pocital jsem to blbe
Napsal: 31.10.2007 13:02
od omik
to ClairVOYanT: no ja som to nikdy nepocital uplne presne, ale vychadza mi to pri prepocte ktory som si len tak teraz v hlave spravil na cca. 3Kc rozdiel na 100km v neprospech Shell. Ceny mas priblizne spravne, ale donedavna (asi dva mesiace dozadu) som tankoval shell v-power diesel za 29,8 pri obi na Proseku. Teraz je to tusim 31,5... TAkze pri 40000km rocne je to cca. 1200kc. A nepocital som ziadne aditivum, ktore rozdiel zmensuje... Zapocital som rozdiel v cene paliva 3kc/liter a rozdiel v spotrebe 0.5l/100km a priemernu spotrebu (neznizenu) 6l/100.
Napsal: 31.10.2007 13:39
od ClairVOYanT
Ja spis uvazuju tak jak jsem psal a navic i beru v potaz to, ze mam TDDI a to by mohlo vydrzet horsi paliva jak TDCI
. Doufam ...
Napsal: 31.10.2007 13:48
od honolulu
ClairVOYanT píše:Ja spis uvazuju tak jak jsem psal a navic i beru v potaz to, ze mam TDDI a to by mohlo vydrzet horsi paliva jak TDCI
. Doufam ...
Ani nahodou si to nemysli
Nekvalitna alebo menej kvalitna nafta, bez adittiv a s vysokym obsahom siry može veľmi rychlo zničiť palivove čerpadlo..
Nedavno mi v servise ukazali ako vyzera zdochnute čerpadlo, paráda..niektoré časti boli už tenké ako žiletka, zodrané
Nekvalitne palivo z ´´JRD´´ je vhodne max do aut 1990 a menej, +Avie a iné dymovnice
Napsal: 31.10.2007 14:14
od ClairVOYanT
honolulu píše:ClairVOYanT píše:Ja spis uvazuju tak jak jsem psal a navic i beru v potaz to, ze mam TDDI a to by mohlo vydrzet horsi paliva jak TDCI
. Doufam ...
Ani nahodou si to nemysli
Nekvalitna alebo menej kvalitna nafta, bez adittiv a s vysokym obsahom siry može veľmi rychlo zničiť palivove čerpadlo..
Nedavno mi v servise ukazali ako vyzera zdochnute čerpadlo, paráda..niektoré časti boli už tenké ako žiletka, zodrané
Nekvalitne palivo z ´´JRD´´ je vhodne max do aut 1990 a menej, +Avie a iné dymovnice
Tak mene kvalitni jsem mel na mysli spis od Jett, Benzina atp. Ne uplne nejake noname na poli za zlicinem
.
Napsal: 31.10.2007 14:43
od lubec
honolulu píše:...Čo narobíme mi (ja) keď najbližší Shell máme 35km? Aj ja by som tam rád tankovával ale musim sa uspokojiť aj s OMV,SLOVNAFT a pod + additivum, a zatial spokojnosť,tichý chod, dobrá spotreba
A čo asi tankuješ na tej Shellke? Myslíš, že si Shell dováža nejaké vlastné palivá odniekial z tramtárie? Pokial viem, tak na slovensku majú vlastné palivá iba OMV (vozia z Rakúska) a Slovnaft. Iné firmy nakupujú od nich! Teda tuším ešte JETT vozí z čiech. Nebojím sa tankovať u týchto firiem (teda okrem JETTky) a keď chcem raz za čas lepšiu naftu, natankujem EVO Diesel na Slovnafte, radšej ako Shell