Stránka 6 z 26

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 31.10.2012 21:42
od V12
Ako dlho svietila kontrolka zhavenia ? Plechac mi startoval lepsie a tichsie pri -5 az -10 ako pri teplotach 0 az -4, pretoze zhavenie trvalo 2x dlhsie.

žhavicí svíčky

Napsal: 01.03.2013 21:29
od brgr
Přesunuto,sloučeno. Příště, prosím, trochu iniciativy při hledání. L.J.

FoFo 1,6,tdci,80kw
Měnil někdo žhavicí svíčky? Kde jsou asi někde zezadu, protože ze předu není nic vidět. Jestli jsou zezadu tak to vidím jedině na servis nebo na kouzelníka, hlavně když většinou jsou připečené. Zkušenosti s výrobcem cena. Febi nejlevnější, Bosch střed, Beru dražší.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 01.03.2013 22:17
od lucky.jack
Jsou zezadu. Žádná slast, ale nechá se to udělat. Výrobce si vyber jakýho chceš. Ani s jedním neuděláš chybu.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 03.03.2013 19:21
od brgr
Tak jsem koupil Bosch 400 za kus,dobrá cena(na Novým Hradci, např.AutoKelly 625) Na Peugeotu jsem je měnil ale jsou krásně zepředu. Na tohle nemám nervy. Naštěstí kousek ode mě dělá kluk Fordy tak mi to udělá. Spadlo mi to mrška do nouzáku a na diagnostice je jediná chyba na ž. svíčkách. Hele lucky.jack nemáš typ na diagnostiku. V HK nemám kontakt. Budu si muset nechat vymazat chybu.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 03.03.2013 20:40
od lucky.jack
Chybu ti můžu smáznout. KDyžtak SZ.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 05.03.2013 09:44
od kiblik
Cau potrebuji urgentne poradit, chci se zeptat zda je opravdu nutne pripojovat to auto na diagnostiku po vymene zhavicek, kdyz uz to spadlo do nouzaku?

Jestli jo, staci klasicky smazat chybu z RJ (treba pres ELM) nebo se musi prehravat neajka cast softu pres FORDI WDS kabel???

Diky, specha to!!!!

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 10.03.2013 08:21
od brgr
Zdar
Já vyměnil žhavicí svičky a vše ok bez diagnostiky. Auto bylo v nouzovém režimu a svítila kontrolka a nápis závada na motoru. Po výměně a nastartování si to řidicí jednotka vyhodnotila a vše zhaslo.
Též jsem si myslel že to budu muset po výměně dát vymazat.

Výměna žhavicích svíček

Napsal: 12.03.2013 09:50
od pepa.marecek
Svičky už mam objednane,Bosch cca 311,-Kč za kus. Dělam to poprve a jsem zvědavej na komplikace. Zaroveň vyčistim EGR ventil. Motor 2,0TDCi r.v.2005 Focus C-Max.
PS: vyměna proběhla bez problemu, cca 5 hod. prace (žhav.svičky+vyčištěni EGRka)

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 18.03.2014 16:00
od Floppy
Ahoj, nemáte nějaké tipy co sundat, co si připravit, jakej "spešl" vercajk na žhaviče u 1.6?
Na straně k volantu je tam relativně místo, ale na druhé straně je tam mraky věciček a nevim jestli se tam dá co sundat abych se k tomu dostal...
Leda uříznout auto za motorem :lol:

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 01.09.2014 08:26
od seltudymeldudy
Zdravím, mám také problém se startováním při nižších teplotách, už teď v srpnu, když bylo ráno pouhých +5°C, se mi nepodařilo nastartovat. Včera jsem měřil napětí baterky - měřák ukazoval 12V. Zkoušel jsem rovnou i žhavicí svíčky, všechny po vyjmutí a připojení na baterku žhavily - vždy od špičky a postupně se žhavily dál, ale nenažhavila se úplně celá ta žhavicí část svíčky.
Startér se mi zdá, že točí dost, ale nemám to jak posoudit, jestli to stačí na nastartování - někde jsem se tu dočetl, že u tohohle motoru jsou otáčky startéru pro nastartování důležité... nevíte kolik by měl mít otáček ten startér??? nebo jak zjistit jestli točí málo??? popř. nenapadá Vás co bych měl ještě vyzkoušet?
Přemýšlím, že si koupím ten kabel na diagnostiku - co se tím dá všechno zjistit??? je to k něčemu??

Díky

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 01.09.2014 08:42
od sth-1
napětí baterky musíš měřit pod zátěží , jinak i KO baterka v pohodě ukáže správné napětí , zkus měřit napětí při startování , ale lepší je na měření ručkovej měřák, nebo kvalitní multimetr , levnej je na nic

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 01.09.2014 08:48
od phofy
A to jsi mel rovnych 12V, ja mel treba 11,7V a jeste sem to natocil.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 01.09.2014 08:59
od seltudymeldudy
Aha no mam takovej normální multimetr s kleštěma - ale nic extra asi neni... to budu muset počkat teda na zimu, jinak to nezměřim - ono to normálně chytne hned, leda odpojit žhavičky od napětí a zkoušet startovat. Kolik by měla ukazovat tedy baterka při startování???

No ještě mě napadla jedna věc, že až zase bude přes noc zima, tak zkusim vyndat a nabíjet baterku, pak jí ráno těsně před startem namontuju, a pokud to pak chytne normálně, tak bude chyba v baterce...

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 01.09.2014 09:02
od seltudymeldudy
phofy píše:A to jsi mel rovnych 12V, ja mel treba 11,7V a jeste sem to natocil.
na desetiny to neměří (ten měřák asi nebude fakt nic extra) - a měřil jsem to jen tak = vypnutý motor. :oops: Nejsem žádnej mechanik :)

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 01.09.2014 11:02
od seltudymeldudy
Jo a ještě jeden dotaz: jak jsem sundaval ty hadice od toho intercooleru, abych se dostal k žhavicím svíčkám, tak ty hadice byly uvnitř docela dost zaolejovaný - to je normální??? trochu mě to překvapilo...