Stránka 6 z 33
Napsal: 08.01.2007 20:11
od pelen
to Foqus:
Pises pravdu, ze se to nedoporucuje, ale moje praxe je jina. Ted mam lepsi olej na zimu 5W40 misto toho, co jsem mel pred tim 10W40. Pokud motor bezi na volnobeh, tak neni takova potreba mazani, jako pri plnem zatizeni motoru. Je to take ojedinely stav, jen kdyz mam na prednim okne cca 0,5cm vrstvu ledu.

Napsal: 12.01.2007 21:06
od Hurvajs
Tak dnes jsem vyměnil termostat a vše je O.K. Ručička za chvilku vyjede do poloviny a ani se nehne.

Napsal: 12.01.2007 21:37
od Bery
Hurvajs píše:Tak dnes jsem vyměnil termostat a vše je O.K. Ručička za chvilku vyjede do poloviny a ani se nehne.

kolik tě stál??
Napsal: 13.01.2007 10:58
od Hurvajs
Bery píše:Hurvajs píše:Tak dnes jsem vyměnil termostat a vše je O.K. Ručička za chvilku vyjede do poloviny a ani se nehne.

kolik tě stál??
Koupil ho někde tchán (je automechanik) a chtěl po mně 230,- Je to nějaký francouzský výrobek. Koukal jsem, že u Kelly mají nejlevnější asi za 300,- s DPH.
Napsal: 19.02.2007 16:28
od Majo
Diesel u FoFa by mal mať ohrev motora, podľa " Jak na to" ma to poistku
a relé na ohrev motora. Neviem ako to funguje .ak niekto vie - napište.
Napsal: 19.02.2007 18:02
od Majo

Toto by mal byt asi ohrev kvapaliny ktora prudi do radiatora v kabine.
Napsal: 21.02.2007 18:02
od Ahmed
Nekde se tu o tom nekolikrat psalo. Nemaji to vsechny diesely. To, co mas na tech fotkach je pridavne topeni elektricke, ja mam ve svojem naftovy ohrivac (vykon 2,2 - 5kW).
Ohrivace se zapnou pri teplote pod 5°C a pri teplote motoru nizsi, nez
71°C (75°C u naftoveho ohrivace). Ten elektricky by mel mit tri urovne provozu a zapne se jenom pokud ma alternator v tu chvili dostatecnou proudovou rezervu pro napajeni spotrebicu. Zhavici svicky ale udajne nejdou menit, takze pokud jsou spatne, mel by se vymenit cely ohrivac.
Zatim jsi prvni, ktery se o tom elektrickem ohrivaci zminil - po kolika km se ti auto zahreje, aby rucicka byla v pulce, pokud ho tam teda mas?
Napsal: 21.02.2007 19:48
od mosad
Já musím říct, že mě Fík topí dost dobře a rychle. Porovnávám se starým Favoritem, se kterým sem dosud jezdil. Na stejné trase při stejných podmínkách začne topit v podstatě ve stejných místech jako Favorit. Jen vzduch je o malinko méně teplý, ale minimální rozdíl. Jinak teploměr velice svižně a po krátké vzdálenosti vyjede přesně do poloviny a tam zůstává. Většinou v této zimě nastartuju a jedu. Jen při namrzlém okně pustím vyhřívání na předním, počkám chvilku, pak stěrače a jede se. Uvidíme ve větších mrazech - jestli přijdou

Napsal: 21.02.2007 22:10
od Majo
Ten ohrievač je na vstupe do radiatora v kureni ,keď naštartujem ventilator
behom 30s fúka teplý vzduch ale na ohrev motora to veľký vplyv nemá. Ručičku na teplomery mam pri terajšich teplotách kolmo hore tak po 10 Km jazdy.
Napsal: 22.02.2007 09:59
od TDCi
Môj má prevádzkovú teplotu taktiež po cca 10 km, čo je zhruba ako pri predchádzajúcom aute (Favorit).Zo služobným Mitsubishi sa to nedá porovnať, ten topí po cca po 2 km pri teplotách okolo 0°C.No hold TDCi má vysokú účinnosť motora a s tým nič nenarobíme, jedine namontovať pridavné kúrenie.
Napsal: 22.02.2007 16:04
od Ahmed
Majo píše:Ten ohrievač je na vstupe do radiatora v kureni ,keď naštartujem ventilator
behom 30s fúka teplý vzduch ale na ohrev motora to veľký vplyv nemá. Ručičku na teplomery mam pri terajšich teplotách kolmo hore tak po 10 Km jazdy.
Aha, tak ten muj poznat jde, rucka je na pulce po 4-6km.
Napsal: 22.02.2007 21:32
od Majo
Je to riešene iba pre pohodu posadky v kabine ale funguje to dobre.
Napsal: 07.04.2007 12:56
od Loski
Ahoj, muj diesel topí dosti pomalu. Zhruba po 10 min pomalejší jízdy. Když na to šlapu zkrátí se to o polovic. Kupoval jsem na prodej 1.8 Zetec Ghia a ten byl ohřátej tza chvilku.
Napsal: 07.04.2007 16:38
od jamaka
Ahmed píše:Zhavici svicky ale udajne nejdou menit, takze pokud jsou spatne, mel by se vymenit cely ohrivac.
Su to klasicke zhavice firmi Beri. Idu normalne vyskrutkovat a vymenit. Nemal by s tym byt najmensi problem. Jeden vybrat, podla toho cisla na mon kupit novy a jeto.
Napsal: 19.04.2007 22:29
od Jozkablack
FOFO se neohřejvá zrovna rychle, aspoň diesel, ale když se ohřeje (cca 10km) tak topí hezky!! Mám ještě Fiestu 1.8D RV 90, ale ta je ohřátá snad po 3km! A topí výborně!! Další moje auto Mitsubishi Cordia 1.8T, benzín...ohřátá je do 5Km, takže Focus je na tom ztěch mejch aut nejhůř!!
