Stránka 6 z 7
Re: kontrolka motoru 1.8 SCI
Napsal: 28.07.2016 21:29
od zeli
Tak muze to bejt ten snimac teploty vyfuk. plynu

Uz ho par lidi menilo...za peknych par penez bohuzel. Asi bych to drive nebo pozdeji poresil, aby se tim treba nejak nenicil zasobnikovy kat na noxy (pri vypalovani to teplotni cidlo kontroluje spravnou teplotu, aby se to dobre vypalilo). Pokud je to tedy skutecne problem te teplotni sondy.
Re: kontrolka motoru 1.8 SCI
Napsal: 30.07.2016 00:15
od Pavel_t
zeli píše:Tak muze to bejt ten snimac teploty vyfuk. plynu

Taky s tim sensorem bojuju. Je to klasicky kurvitko jako EGR, nic jineho. Tak se mi nechce davat moc penez, ktery radsi investuju treba do podvozku.
Po delsim boji se ho podarilo vymontovat ale nahradu zatim nemam. Teoreticky by to mel byt termoclanek K ale ten v tom nefunguje a jen se zmeni kod chyby. Puvodni sensor se mi nepodarilo uz nijak zmerit.
zeli píše:Uz ho par lidi menilo...za peknych par penez bohuzel.
Kde a za kolik? To kdybych nakonec musel kapitulovat...
marluc0007 píše:Uz se zase rozvsitilakontrolka motoru ale pise pouze jednu chybu:
Obvod snímače teploty výfukových plynů-řada 1,snímač 1
Jaky je kod chyby? P0546 je vysoka hodnota, P0545 je nizka hodnota. Pokud by byl jen poskozen kabel pod autem tak ta 546 je preruseny a 545 je naopak zkratovany. Sice si myslim, ze to bude samostny sensor ale nadeje na banalni zavadu umira posledni (u me je uz bohuzel dlouho pohrbena).
Re: kontrolka motoru 1.8 SCI
Napsal: 16.08.2016 12:01
od zeli
U Forda za sedmicku, kdyz jsem se naposled dival...
Re: kontrolka motoru 1.8 SCI
Napsal: 16.08.2016 18:12
od marluc0007
a neznamena to jen spatna lambda sonda?to mi rekli uz 2 mechanici...a dat tam nejakou univerzalni bosch ne zadnou cinu
Re: kontrolka motoru 1.8 SCI
Napsal: 16.08.2016 21:03
od Pavel_t
marluc0007 píše:a neznamena to jen spatna lambda sonda?to mi rekli uz 2 mechanici...a dat tam nejakou univerzalni bosch ne zadnou cinu
No i kdyz to obcas nekdo oznaci jako lambdu tak toto nejspise lambda neni.
1) byly by 2 lambdy za sebou jen s kusem potrubi a vlnovcem mezi.
2) z principu funkce je nekde v tomto miste potreba merit teplotu spalin, leda ze by to prvni byla teplota a toto skutecne lambda, ale bylo by to nelogicke vzhledem k ostatnim prvkum vyfukoveho systemu.
3) chyby i hodnota hlasene diagnostikou jsou interpretovany jako "Exhaust gas temperature" a na manipulaci se senzorem skutecne reaguji.
4) nevim jestli a jak by vadna lambda mohla mit vliv na teplotu spalin ale je divne, ze by diagnostika nehlasila jeji chybu ale chybu cidla teploty.
Na vymontovanem cidle je napsano
ESN B
04 33.6579 00046 (tady nerucim za spravnost, je to spatne citelne)
3S7A-9D378-CA
Re: kontrolka motoru 1.8 SCI
Napsal: 17.08.2016 11:32
od zeli
Co tak nejak sleduju, tak lambdy zatim nikdo nemenil (az na jeden pripad mech. poskozeni), zato ty teplotni cidla uz celkem dost lidi, viz anketa tady a jeste na jednom foru. Nahradu neznam, neresil jsem to. Asi se bude tezko hledat. SCi je takovy mohykan a nevim, ze by treba FSI motory mely zasobnikovy KAT na noxy. Ta vyfukova soustava je proste specificka. Zkusil bych pohledat nahradu podle FINISu a podle cisla co je v predchozim prispevku. Vic udelat nelze nebo proste koupit u Forda. Nebo risknout vrakoviste. Tech aut uz jezdi celkem dost, takze jiste k mani bude. Otazka je jak dlouho to vydrzi. Asi bych nedelal zadne experimenty, aby se ten zasobnikovy KAT neznicil. A ten v nahrade nebude stoprocentne a novej je drahej jako sfin.
BTW ta hlaska z diag je celkem vypovidajici...teplota vyfuk plynu...to muze merit jen teplotni cidlo

Napsal: 17.08.2016 12:20
od djdekl
Teplota snimac nox a melo by to bejt za katem... za timto cidlem je jeste lambda
Re: kontrolka motoru 1.8 SCI
Napsal: 18.08.2016 21:42
od Pavel_t
Neco na skladovani a pozdejsi vypalovani NOx by mely mit vsechny primovstrikove motory vcetne VW (T)FSI. Ale jak jsme pochopil tak ne vsechny motory to maji a resi se to jinak ale za cenu jinych omezeni.
Mereni teploty spalin maji i naftove motory.
No treba s brzdama pokusy delat nebudu ale s timto klidne. Navic elektronika me narozdil od aut zivi. Pokud to nejak vyresim tak dam vedet jak. Zatim na to nemam moc cas.
Re: kontrolka motoru 1.8 SCI
Napsal: 26.08.2016 16:53
od marluc0007
Jeste dotaz.kolik ma sci zapalovacich civek?na kazdej valec jednu?A cena?diky
Re: kontrolka motoru 1.8 SCI
Napsal: 26.08.2016 17:12
od Tomin123
Re: kontrolka motoru 1.8 SCI
Napsal: 30.08.2016 17:53
od marluc0007
Díky...Ještě dotaz originální svíčky jsou Beru Z309 ultra?
Re: kontrolka motoru 1.8 SCI
Napsal: 13.10.2016 22:05
od marluc0007
ahoj mám problem se startovanim...chci nastartovat a motor naskoci a hned chcipne...napodruhe uz v pohode...vetsinou to je jen prvni ranni start a pak uz cely den vali v pohode..svicky nove a palivovy filtr taky..jinak auto jezdi naprosto normalne.nemel jste nekdo podobny problem?diky
Re: kontrolka motoru 1.8 SCI
Napsal: 14.10.2016 00:11
od zeli
Dela to i kdyz je v nadrzi vic nez pulka benzinu? Jestli jo, tak muze byt problem s tlakem paliva at uz v nizkotlake nebo vysokotlake casti. Tu vysokotlakou cast je schopna ukazat i diag, pokud to cidlo tlaku ovsem nekeca. Ale jestli auto normalne jezdi, tak asi nekeca.
Re: kontrolka motoru 1.8 SCI
Napsal: 19.10.2016 22:12
od marluc0007
Dobrej napad zamerit se na stav nadrze...to me nenapadlo...je pravda ze ted tam je plna a startuje to v pohode i rano...diagnostika zadnou chybu neukazuje prave takze je to blby hledani...rikali ze by to mohlo byt nejaky cidlo teploty ze treba ukazuje spatnou teplotuno...mel sem to v servise ale tam jim to vzdycky nastartovalo hned takze nevedeli na co se zamerit...zatim to pozoruju a uvidime jak se to bude vyvijet..kazdopadne me to pekne stve
Re: kontrolka motoru 1.8 SCI
Napsal: 19.10.2016 22:37
od Pavel_t
marluc0007 píše:Dobrej napad zamerit se na stav nadrze...to me nenapadlo...je pravda ze ted tam je plna a startuje to v pohode i rano...
..kazdopadne me to pekne stve
Takze klasika, zaneseny filtr cerpadla, delaji to vsechny benziny nejen SCi. Bud tankovat nejpozdeji pri ctvrtce nadrze, tak to zatim delam ja. A nebo vycistit. Jenze to neni tak jednoduchy, bud vezmete nuzky na plech nebo vyndate nadrz. Jeste uvidim kterou variantu zvolim.
Tady se to resilo, Romanuv (Dr. Romca) vykrik neberte vazne, kdyz jsem s nim naposledy mluvil tak uz uznal, ze ten plech je vicemene jen kryci.
Az zase budete mit blizko k prazdne tak pro potvrzeni zkuste zapnout zapalovani, po cca 2-3 sekundach ho vypnout, zase zapnout a opet po par sekundach startovat. Cerpadlo by melo bezet dele a dostatecne natlakovat system. Bacha, myslim, ze 4 cvaknuti se zapalovanim jsou nejaky ucici rezim imobilizeru ci co.