Stránka 6 z 6
Re: FF a pohon na plyn
Napsal: 06.11.2008 11:48
od stin
akumulator: S tím "Flashlube do 1.8 - pro klid duse" souhlasím. Přiznám se, že kdybych ho tam měl tak bych ho i doplňoval. Ale když už mi to tam na radu výrobce nedali tak to zkusím bez něj.
Na fóru se toho píše hodně, ale ještě jsem nečetl, že by ho tam někdo neměl a najezdil mraky kilometrů. Tak slibuju, že jestli se mi to kvůli nepřítomnosti Flashlube "po..." dám to do fóra jako smutnou zkušenost a dobrý varování pro ostatní.
Je tu ještě někdo s 1.8 či 2.0 bez Flashlube ?
Re: FF a pohon na plyn
Napsal: 09.11.2008 22:09
od hanyz
zdar pánové opět pár aktuální info stav na LPG k dnešku 66500 poslední dobou jsem se dostal při denních jízdách kdy jsem jezdil cca.200 km někde na hranici 7,6l (to ale jezdila manželka

když jedzím já tak jsem někde k 8,7 to je divné že

. Ale jinak flash mám na 4 kapky a přitom mi vydží cca 3000 - 4000 km víc ne, tak nevím něco tu nesedí, ale na matematiku jsem byl vždy dostatečný

. cena dnes 15,50 ale slovensko opět 14,40 to je výzva
pro všechny co uvažují mám třetí auto na LPG a na Landi zatím nemělo žádné znich-ps. bydlím v blízkosti polských hranic ale z vlastní skušenosti bych si vážil investici do jejich systému, protože když porovnám 100 m drátu od nás a 100 m drátu z polska tak věřte nebo né ten náš je sakra těžší a rozdíl ve váze určitě neudělala izolace...Ale záleží na každém. zdar
Re: FF a pohon na plyn
Napsal: 10.11.2008 19:25
od misakxt
Já si myslim že se to trochu moc přehání.Mám už najeto 215000km a žádnej problém.Ptal jsem se i na to zázračný Flash lube nebo jak se to jmenuje a člověka co mi instaloval LPG mi zdělil že si osobně myslí že je to pouze tahání peněž z lidí.Potvrdil mi to i můj dobrej kamarád co dělá motory protože dnešní sedla ventilů už jsou všechny dělaný na bezolovnatý benzín tudíž tam není problém jako u 120tek.a i kdyby-řikal mi že neni problém za 3000Kč udělat nový sedla a zabrousit ventyly.Spočítejte si na kolik vás vyjde za 100000km ten zázračnej přimazávač a kolik by stála případná oprava hlavy(i kdyby jí to poškozovalo což neni tak jistý protože se opotřebovává i při provozu na benzín).Potom je tu i jedna z nejdůležitějších věcí na kterou se pořád úplně zapomíná!!Pokud jezdíš na LPG tak se v motoru netvoří vůbec žádný karbon a usazeniny vytvořené při spalování A TO ANI NA VENTILECH takže motor je pořád krásně čistý a průchodný.
Re: FF a pohon na plyn
Napsal: 11.11.2008 00:26
od akumulator
Sem to tu nekde pocital a psal i tady, Flashlube vyjde cca 0.015kc na kilak, tedy 1500 na 100tis km. Opravdu zanedbatelna polozka...
Pokud by i tak se neco se sedlama stalo, tak hlava z vrakace vyjde na cca tri litry. Pokud by k propaleni doslo jednou za 100tis km, tak je to taky zanedbatelna polozka vzhledem k usporam za palivo plus za dobry pocit z toho, ze jezdim ekologicky...
Prestavby LPG bych se nebal...
Re: FF a pohon na plyn
Napsal: 11.11.2008 10:43
od misakxt
jo jo.přesně tak to vidim taky
Re: FF a pohon na plyn
Napsal: 06.12.2008 06:43
od berry
stin: Mám najeto zatím přes 20 000 km na Landi Renzo bez přimazávání.(Nebylo mi na 1.8 doporučováno, podle výrobce má 1.8 sedla ventilů z odolnějšího materiálu). Jezdí to bez problémů, tak to neřeším. A o tom usazování karbonu, to je pravda. Při výměně oleje je hned poznat, že ten starý olej není černý jak bota.
Re: FF a pohon na plyn
Napsal: 06.12.2008 08:14
od misakxt
jakou máš spotřebu s tou 1.8?
Re: FF a pohon na plyn
Napsal: 07.12.2008 18:52
od berry
obyčejně kolem 8,5 l plynu.