Stránka 6 z 9
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 30.03.2010 20:11
od pavel28
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 31.03.2010 15:40
od BobTDCi
A to by malo byť ako?
Rozprával si sa s nimi aj o tom, že si tie ventilátora po takejto zvolávačke "žijú vlastným životom"?
PS - na jednej z tých foto je na štítku toho nového kábovania kód - ten je podobný tomu ako ti označili tú zvolávačku - ale má o číslo dve menej...akoby sa realizácia zvolávačky chronologicky vyvýjala a menila - teda že tebe robili už iné ako mne a iným predo mnou.
Napovedá tomu i číslo kódu zvolávačky, a aj tie čísla na tom štítku.
Hmm?

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 31.03.2010 15:42
od BobTDCi
Kam ti dali to relátko? Mám dojem, že mne relátko nedávali - ak to odfotíš pokúsim sa ho nájsť...pozriem si tie káblovania.
Mne ale menili krabičku teda RJ ventilátora....podľa všetkého.

Vypýtal si si ten protokol?
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 31.03.2010 18:35
od pavel28
Když odmontuješ př.světlo,tak je pod nim taký ocel.tunel,nebo co to je a jsou na něm s každé strany dva šrouby,tak na ten šroub,co je blíže ke chladiči je to relé .A ještě jeden kabel,do pojistkové skříně,tam jak je ten velký svazek káblíků a to na č.14.Já jsem ještě platil doplnění klimatizace,a tak jsem se na fakturu nedíval co je tam napsané,až doma a o této akci tam nic není.Asi tam zajedu znovu,at mě ji dodatečně vytisknou.
Ten červený káblík.
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 01.04.2010 18:11
od george2
Zdravím diskutující. Jen pro informaci, Vámi popisované problémy se netýkají jen dieselových motorů. Asi před měsícem se mi začal objevovat stejný problém. Po zahřátí motoru na provozní zteplotu (i po krátké jízdě, třeba 15 km v zimě) se mi začal spouštět ventilátor chladiče. Po vypnutí motoru se mi i okamžitě vypne i tento ventilátor. Podotýkám, že nemám klimatizaci. Asi o 14 dní později se mi k tomuto problému přidal ještě jeden, a to problém se startování studeného motoru. Startuji ho vždy na 3x. Vždy naskočí a hned zhasne a nebo běží velmi nepravidelně a motor se dusí, jako kdyby nefungoval sitič. Zhruba po 3-tím nastartování je vše již bez problémů a motor běží úplně normálně (až na ten ventilátor chladiče). Zatím jsem nepřišel na to, co by to mohlo být, ale napadlo mě, jestli to nedělá nějaké čidlo, které má přímou souvislost s ŘJ a následným tvořením směsi a také s teplotou motoru. Možná, že by to mohl být snímač teploty hlavy motoru, ale to opravdu jen hádám. Na diagnostice jsem zatím nebyl a obávám se, že to stejně nic nepřinese. Nemám totiž v tomto ohledu moc dobré zkušenosti.

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 05.04.2010 11:51
od BobTDCi
george2 píše:Zdravím diskutující. Jen pro informaci, Vámi popisované problémy se netýkají jen dieselových motorů. Asi před měsícem se mi začal objevovat stejný problém. Po zahřátí motoru na provozní zteplotu (i po krátké jízdě, třeba 15 km v zimě) se mi začal spouštět ventilátor chladiče. Po vypnutí motoru se mi i okamžitě vypne i tento ventilátor. Podotýkám, že nemám klimatizaci. Asi o 14 dní později se mi k tomuto problému přidal ještě jeden, a to problém se startování studeného motoru. Startuji ho vždy na 3x. Vždy naskočí a hned zhasne a nebo běží velmi nepravidelně a motor se dusí, jako kdyby nefungoval sitič. Zhruba po 3-tím nastartování je vše již bez problémů a motor běží úplně normálně (až na ten ventilátor chladiče). Zatím jsem nepřišel na to, co by to mohlo být, ale napadlo mě, jestli to nedělá nějaké čidlo, které má přímou souvislost s ŘJ a následným tvořením směsi a také s teplotou motoru. Možná, že by to mohl být snímač teploty hlavy motoru, ale to opravdu jen hádám. Na diagnostice jsem zatím nebyl a obávám se, že to stejně nic nepřinese. Nemám totiž v tomto ohledu moc dobré zkušenosti.

Napriek zdanlivo podobnému problému - tvoj ale má iný pôvod i genézu a nesúvisí s tým čo naše - aj keď ventilátor ti divne chodí...
V tvojom prípade je to na liečbu šikovného mechanika - naše "vlastné životy" ventilátorov súvisa s DPF a softvérom preň určeným...

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 05.04.2010 18:19
od pavel28
Tak že,svolávačka na chod ventilátora nepomohla,už si zase dělá co chse.Opravdu za to může asi DPF

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 12.04.2010 11:55
od BobTDCi
pavel28 píše:Tak že,svolávačka na chod ventilátora nepomohla,už si zase dělá co chse.Opravdu za to může asi DPF

No to je mi ľúto - trochu nádeje som po tvojich slovách mal....
Čo dodať ten DPF je kurňa odporné ku.v.tko...z nejakých kváziekologických mozgov...
Môže za to soft pre DPF - škoda, že p.Reckziegel zatiaľ na to neprišiel ako mu to "vyhnať z hlavy"...

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 12.04.2010 16:26
od pavel28
Po delším provozu po svolávačce můžu říct,aspon to tak zatím vypadá,že si ventilátor dělá co chce,ale určitě už ne tak často jak před tím.
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 12.04.2010 18:20
od BobTDCi
Ak ide o to - tak to mi môj chodí podstatne menej aj po pitve DPF u p. Reckziegela.
Kým mi DPF žil - chodilo mi to oveľa častejšie...asi tak o dve tretiny až tri štvrtiny v porovnaní s obdobím od septembra 2009...

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 12.04.2010 20:07
od pavel28
BobTDCi píše:Ak ide o to - tak to mi môj chodí podstatne menej aj po pitve DPF u p. Reckziegela.
Kým mi DPF žil - chodilo mi to oveľa častejšie...asi tak o dve tretiny až tri štvrtiny v porovnaní s obdobím od septembra 2009...

Je zajímavé,že máš DPF pryč a stejně ten ventilátor dělá co chce.

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 13.04.2010 15:04
od BobTDCi
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 15.04.2010 17:15
od C-MAX 1,6Tdci
mne sa to stáva tiež, ručička príde max. po 90° a väčšinou sa vtedy púšťa ventilátor... netuším prečo to robí ale zatiaľ si z toho ťažkú hlavu nerobím

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 16.04.2010 19:00
od BobTDCi
Kým ti nenabieha aj v stavoch, kedy ručička teplomera ani zďaleka nedosahuje pracovné - nominálne teplotné rozmedzie, tak je škoda s a s tým zaťažovať...

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 21.04.2010 17:14
od zuntak
Já mám vždy tak 1mm tod prostřední čárku teplotu takže ok,vždy když nastartuju tak do 10sekund naskocí hl. větrák ale to jen v případě když mám zaplou klimatizaci(automatickou),při jízdě se mi vypne,když ale vypnu klimačku tak se mi větrák nespustí.Takhle to má fungovat