Stránka 6 z 6
Re: 1.6i nedrží v mrazech otáčky
Napsal: 28.01.2009 21:50
od Jemar
Jinak místo WD40 lze z úspěchem použít osvědčený MD sprej. Má stejné použití jako WD40 a obsahuje molybdendisulfid, což funguje jako suché mazadlo. Tekutina brzy vyprchá nebo vyschne a na povrchu součásti zůstane tahle sloučenina a dlouhodobě zvyšuje kluznost povrchu součásti. Tuším, že je to český výrobek a vyrábí se už hóóódně dlouho. Já jsem s ním byl vždy spokojen.
Re: 1.6i nedrží v mrazech otáčky
Napsal: 31.01.2009 09:57
od tomig
Tak jsem sebral odvahu, promazal to a (musim zaklepat na drev), zatim to jede.
Snad to bylo jenom tim...
Re: 1.6i nedrží v mrazech otáčky
Napsal: 31.01.2009 16:11
od Xele
Určitě to bylo jenom tím...aspoň tedy na 99%. Já už to testuji týden od promazání a vše absolutně v pořádku. Chytá na první ťuknutí

Musím říci že toto fórum se opět vyznamenalo
Re: 1.6i nedrží v mrazech otáčky
Napsal: 18.02.2009 16:17
od Mishel
čau, předpokládám, že u motoru 1.8 je volnoběžný ventil na stejném místě tutíž jakoby za motorem. Je to tak?
Re: 1.6i nedrží v mrazech otáčky
Napsal: 25.02.2009 15:07
od milford
Tak já mám taky tento problém.Řekl bych,že to nejlíp popsal Xele.Mě to začalo na podzim sem tam a začíná to zlobit čím dál tím víc.Takže jdu na ten ventil.Mimochodem jsem to konzultoval s mechošem a ten řeší to samý na fiestě,takže nejen u fokusů
Re: 1.6i nedrží v mrazech otáčky
Napsal: 22.04.2009 21:56
od Srnka
Zdarec
Celé vlákno jsem přečetl a taky se vrhnu na ten ventil. Vyměnil jsem kvůli tomu baterku a svíčky a stejné jako u vás. Jen se musím mrknou kde je u mě ( 1.8 16V ) bude asi na jiném místě než u 1.6-tek. Až se k tomu dostanu, dám vědět, jak jsem dopadl
