Stránka 6 z 12

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 29.01.2009 20:37
od Rumcajs1
dávalo by to smysl. Taky souhlasím. Může to někdo zjistit u Forda, co by se mělo sepínat nebo rozepínat. Tady v Jihlavě se o takovýhle moudra moc dělit nechtěj, spíš by raději aby jim tam člověk nechal 3 dny auto a oni vymění co je napadne, no a ty se pak nedoplatíš a stejně to nezmizí :roll:

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 29.01.2009 20:59
od ballu
Znám to z vlastní zkušenosti. Člověk by například rozebral celou přední nápravu pro kmitání volantu , a ono to ptákovina , povolené dvě matky na disku. :mrgreen: Myslím, že to bude něco podobného. :mrgreen:

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 30.01.2009 08:19
od AxemanX
rumcajs1: Zdravím, jo tak nějak pracujou značkový servisy. Většinou jsou to prodejci aut a servis je tam jen jako nutný apendix. :wink: Podle toho to vypadá. Nadruhou stranu, je fakt, že nikdo se nebude jen tak dělit o svoje know-how. Oni to řeknou a šikovný dieselservis to pak opraví za nižší cenu.

ballu: To škubnutí se projeví při růstu otáček nikdy při jejich klesání. Je zajímavé, že to jde tak nějak "napříč fordím politickým spektrem", projevuje se to jak u TDDi tak u TDCi a stejně tak i u různých výkonových variant. Tudíž bych tipoval, že je to něco co maj všechni Mondea společný...

Někde jsem tu četl, že nějaký servis bude psát dotaz k tomuhle na FMC, nevíte někdo, jak to dopadlo?

Ax

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 06.02.2009 10:15
od AxemanX
Zdravím, tak mi bylo na dieselpower fóru řečeno, že by to škubání mohl dělat EGR ventil. Máte někdo nějakou zkušenost s tímhle?

Ještě se zeptám, jestli tu není někdo z Plzně nebo okolí a nezná na plzeňsku nejaký slušný diesel servis? Býval tu Intech, ale někam zmizli nebo krachli a nejde je vystopovat...:(

Díky, Ax

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 06.02.2009 12:01
od ghostx5844
Ano, ja som tak isto nazoru ze to sposobuje EGR.

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 06.02.2009 13:43
od AxemanX
A kde se vlastně nachází EGR v motoru? Jsem někde četl, že zkoušeli zaslepovat EGR, aby ho ŘJ viděla, ale aby nepouštěl zplodiny do motoru... Nevíte o tom něco?

Díky, Ax

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 09.02.2009 11:23
od kutil
Ahoj, EGR jsem měl z výroby auta vadný-načnutý, zjistilo se to až po 40tis.km, kdy mi úplně odešel za polárním kruhem a já jel 4000km částečně v nouzáku, protože v Norsku Fordy neznají. Po výměně začalo konečně auto jezdit. Prý je EGR a IMV ventil běžná závada u Mondea, stejně jako vstřiky a trojkombinace. Mě se vadný EGR choval tak, že auto nechtělo nad 3000ot jet a při zrychlování byl zátah motoru proměnlivý. Je to vidět na tomto grafu jako zuby na křivce. Obrázek

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 09.02.2009 17:41
od AxemanX
Ahoj, můžu se ještě zeptat co je IVM ventil a co znamená termín trojkombinace? :o

Díky, Ax

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 10.02.2009 09:05
od kutil
AxemanX: Tady máš něco o problémech dieselových vstřiků včetně IMV. IMV by měl být regulační ventil na sání common-railu, dost často se zasekává. http://www.autopress.cz/download/ukazko ... u/download

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 10.02.2009 13:01
od AxemanX
Ahoj, tak to je v pohodě, páč common-rail v autě nemám. Mám TDDi.

Ax

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 12.02.2009 12:16
od kutil
Ahoj, dotaz na majitele TDCI: Když hodně přidám v otáčkách mezi 1600-2000ot, tak motor jakoby párkrát zaškubá a pak už je to dobrý. Dělá Vám to taky?

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 12.02.2009 18:30
od Kóťa
kutile ne.jde plynule.Občas mi to ale udělá mezi 1000-1250,ale v tom jedu mimořádně.spíš když nestihnu podřadit a ještě musí být motor studený...

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 13.02.2009 10:11
od kutil
Já mám pocit, že ten motor nemám v pořádku, ale nemám jak to ověřit a servis říká, že je vše v pořádku. Měl jsem to na brzdě, vylezly divné grafy s propady a servis znovu tvrdil, že je to v pořádku a že grafy nejsou podklad pro reklamaci. Po výměně EGR se motor hodně zlepšil, ale teď zase nechce jezdit. Respektive nemá takový zátah jako třeba 2.0TDI 103kW v Golfu.

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 27.02.2009 23:17
od kutil
Ahoj, mám problém s proměnlivým tahem motoru. Někdy motor táhne perfektně a za chvíli nechce táhnout skoro vůbec. Podle servisu je to danné tím, že motor ve snaze minimalizovat emise dává málo paliva. Nestalo se Vám to taky někdy?

Re: Škubání motoru a podobné starosti

Napsal: 27.02.2009 23:22
od Rumcajs1
podle toho jak moc velkej rozdíl v tom výkonu je. Mě se stávalo něco podobnýho, auto normálně jelo, táhlo, ale najednou jako by spadlo do nějakýho nouzáku a už jsem nepředjel ani 120ku, leda že to bylo z kopce :mrgreen:
Diagnostika ukazovala jen jedu chybu, ale později se ukázalo že to s tím nemělo nic společnýho. Nevěděl jsem co s tím, pak jsem na radu kámoše nechal vyměnit palivák a od tý doby vše OK. Ale jak říkám, ten rozdíl v tahu tam byl opravdu hodně, hodně markantní!