
Ostřikovače předního skla (vč. US)
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6804
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Ostřikovače př.skla
el_Barto: Jak to dopadlo s placením? Podařilo se rozeslat o víkendu resp. teď začátkem týdne? Kua, já bych stříkal 

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: Ostřikovače př.skla
predpokladane se to trochu zkomplikovalo, jsem ted pracovne mimo, ale 5 sad je dneska odeslanych 
zbytek hned jak dorazim, ale vazne panove, jina liga ...

zbytek hned jak dorazim, ale vazne panove, jina liga ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: Ostřikovače př.skla
tak co? uz neco prislo?
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6804
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Ostřikovače př.skla
Tady zatím nic..
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- KASHA
- Pokročilý
- Příspěvky: 972
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Ostřikovače př.skla
el_barto je ještě nějaký volný??
FORD FOCUS C-MAX, 2,0 TDci, r.v. 2006, titanová šedá, Kola hnusný plechový 16ky od JUNIORA
), GHIA...kůže, navi...bla bla bla

- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6804
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Ostřikovače př.skla
Beru zpět - dneska do firmy dorazila pošta extrémně pozdě (asi to horko) a ostřiky mám na stole. Možná se do toho ještě dneska pustím. Pokud teda nezdechnu teplem.
Hlavně musím zjistit, jak šetrně sundat ten tlumící materiál ze spodu kapoty.
Hlavně musím zjistit, jak šetrně sundat ten tlumící materiál ze spodu kapoty.
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: Ostřikovače př.skla
jo vypada to an jednu volnou sadu. Dneska bych mel dorazit tak odeslu zbytek, za zdrzeni se omlouvam.KASHA píše:el_barto je ještě nějaký volný??
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: Ostřikovače př.skla
ty bambrstouchy jsou zacvakavaci, jde to sundat jednoduse rukou, kombinackama to jde ale lip
vetsi problem bylo sundat hadicku z ostriku.

FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6804
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Ostřikovače př.skla
Tak demontáž tlumení pod kapotou proběhla v pohodě. Vycvaknutí hadiček taky šlo - o trošku dýl mě potrápily konektory vyhřívání. Montáž samotných ostřiků v pohodě. Na čem jsem se ale hrubě zaseknul, tak bylo nacvaknutí hadiček (konektorů) zpět. Zkoušel jsem to největší silou co jsem mohl, téčko nakonec po chvilce šlo. Ostřik před řidičem jsem tam ale rval dobrých 10 minut. Palce totálně omačkané - už jsem myslel, že to prostě nepůjde. Nové ostřiky pasují pefektně, ale netěsní - ještě vylepším silikonem. Udělal jsem si krátké zkušební kolečko - navštívil jsem i dálnici, která ale byla u Brna mezi 194 a 196 tradičně ucpaná, nicméně vyhnal jsem to alespoň na 120. Při menších rychlostech a při této krásně na celé sklo - paráda
. Kapota trošku ušpiněná a kolem ostřiku mi trošku náplně nateklo dovnitř - dořeším.
Další věc, kterou jsem tam dneska dal byl zpětný ventil. Nakoupil jsem levné škodovácké. Chtěl jsem je dat před obě trysky - jeden jsem dal před to "téčko" (u spolujezdce) - druhý jsem tam ale už nedal, protože by pak stejně mohlo dojít k tomu, že se voda seklá u ventilu u řidiče vrátí zpět a vycáká se tryskou před spolujezdcem.. Jak to máte ošetřeno vy zkušenější? Mám tam dát ventil i před druhou trysku? Nebo ještě 3. za téčko? Aby to pak čerpadlo přetlačilo
.

Další věc, kterou jsem tam dneska dal byl zpětný ventil. Nakoupil jsem levné škodovácké. Chtěl jsem je dat před obě trysky - jeden jsem dal před to "téčko" (u spolujezdce) - druhý jsem tam ale už nedal, protože by pak stejně mohlo dojít k tomu, že se voda seklá u ventilu u řidiče vrátí zpět a vycáká se tryskou před spolujezdcem.. Jak to máte ošetřeno vy zkušenější? Mám tam dát ventil i před druhou trysku? Nebo ještě 3. za téčko? Aby to pak čerpadlo přetlačilo

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: Ostřikovače př.skla
ja tam ventil nemam, co s nim vsichni blaznite? to vam ta voda pada?
mmch, ale strika to bez kompromisu super ze
mmch, ale strika to bez kompromisu super ze

FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- KASHA
- Pokročilý
- Příspěvky: 972
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Ostřikovače př.skla
Chlapy, nějakej fotonávod pro losery nemáte? 

FORD FOCUS C-MAX, 2,0 TDci, r.v. 2006, titanová šedá, Kola hnusný plechový 16ky od JUNIORA
), GHIA...kůže, navi...bla bla bla

- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostřikovače př.skla
Mi nerikej, ze to nezvladnes i bez fotonavodu, otevrit kapotu je na tom nejtezsi ...
Jinak ostriky mam doma, diky moc "el_Barto". Ja mam na Focusu skodovacke a nemam vyhrad. Zmena uz neni mozna, protoze jsem musel upravit hadicky, ted bych je musel vymenit.
Testovat zatim tedy US ostriky nemuzu, pripravuju je na S-MAXe. Jeste si najit cas na implementaci vyhrivani a muzu to osadit. Dam pak info, jak to chodi na Maxikovi ...

Jinak ostriky mam doma, diky moc "el_Barto". Ja mam na Focusu skodovacke a nemam vyhrad. Zmena uz neni mozna, protoze jsem musel upravit hadicky, ted bych je musel vymenit.
Testovat zatim tedy US ostriky nemuzu, pripravuju je na S-MAXe. Jeste si najit cas na implementaci vyhrivani a muzu to osadit. Dam pak info, jak to chodi na Maxikovi ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7238
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: Ostřikovače př.skla
ja som riešil presne to isté čo aj tyAdow píše:Další věc, kterou jsem tam dneska dal byl zpětný ventil. Nakoupil jsem levné škodovácké. Chtěl jsem je dat před obě trysky - jeden jsem dal před to "téčko" (u spolujezdce) - druhý jsem tam ale už nedal, protože by pak stejně mohlo dojít k tomu, že se voda seklá u ventilu u řidiče vrátí zpět a vycáká se tryskou před spolujezdcem.. Jak to máte ošetřeno vy zkušenější? .
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 26#p545126
v podstate to mam teraz takto
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: Ostřikovače př.skla
1. sundat polstr na kapote (nektere verze ho nemely, takze tento bod preskocit)KASHA píše:Chlapy, nějakej fotonávod pro losery nemáte?
2. sundat hadicky z aktualnich ostriku, z leveho i praveho
3. vycvaknout stare ostriky zevnitr kapoty
4. nasadit nove ostriky (bez gumove podlozky)
5. !!!nepovinny bod!!! mozno zespoda zamaznout silikonem, pro lepsi tesnost
6. pripojit hadicky
7. nasadit kryt kapoty a vsechny spunty ktere ho drzely
8. jezdit a vsem se smat jak jim to blbe strika

FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- KASHA
- Pokročilý
- Příspěvky: 972
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Ostřikovače př.skla
Teď sem si to živě představil, lepší jak fotonávod
, díky el_barto 


FORD FOCUS C-MAX, 2,0 TDci, r.v. 2006, titanová šedá, Kola hnusný plechový 16ky od JUNIORA
), GHIA...kůže, navi...bla bla bla

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů