Stránka 48 z 51

Re: Focus 3 RS

Napsal: 03.02.2018 19:49
od mischa123
Ano tak to je,mezi hlavou a těsněním údajně prostrčili minci.
Výměna těsnění je placebo!

Focus 3 RS

Napsal: 03.02.2018 20:21
od Fofan
A proc se divame na V5?

Re: Focus 3 RS

Napsal: 03.02.2018 20:33
od TomFocus
:roll: že by R5?

Re: Focus 3 RS

Napsal: 03.02.2018 23:36
od ACEMajky
Pardon, moje chyba, dal sem spatne video, napravim

tohle je to spravne video o problemu s hlavou na 2,3EB z RS

https://www.youtube.com/watch?v=5NYIdUztk8M

Re: Focus 3 RS

Napsal: 04.02.2018 06:51
od 6666667
Co lze obecně dohledat k této problematice je to, že použitím nesprávného těsnění došlo ke špatnému chlazení, přehřívání a v určitých místech ke změně skupenství chladicího media. Což mělo za následek deformaci hlavy i samotného bloku.
Proto Ford, v případě problémů, měnil na záruku celý agregát.

Re: Focus 3 RS

Napsal: 04.02.2018 07:06
od ACEMajky
Tady bych si dovilil nesouhlasit v jedne veci, menil celej agregat, jelikoz nevedel co se deje...

Dnes je svolavacka a vsechny auta do tusim cervna 2017 (vyroba) povine vymena tesneni a test tesnosti, pokud neprojdou testem tesnosti, tak i vymena hlavy. Pokud by mohl byt zasazen i blok motoru, tak by se o bloku motoru ford zminovat v servisni akci, ale blok motoru se uz nemeni.
Me de prave o to, ze se objevuji informace, ze tesneni je takove placebo a nic nevyresi. Tak uvidime za 1-2 az auta s novym tesnenim najezdi zase ndjake km, co to udela.
Moc se mi nezda, ze jednou chybejici dirou v tesneni by se deli takove to skody na motoru (hlave).

Psal sem manikoj do Spanelska, jako neden z prvnich nel RS a jako jeden z prvnich mel meneny motor, jenze co sem koukal na videa, jeho novy motor je pred zminovanym datem, tak me zajima, zdali se svolavacka tyka i jeho... (zatim sem odpoved nedostal)

Re: Focus 3 RS

Napsal: 04.02.2018 08:16
od stano.
Ak tam diera chybala, mozno neprudila kvapalina tak, ako ma. Potom medzi 2. a 3. valcom naozaj mohlo vznikat prehriatie. Pripadne tam zostala vzduchova bublina, ktoru nemalo co a ako vytlacit. Potom sa tiez hlava lokalne prehriala.
To by chcelo niekoho, kto ma na stole otvoreny motor. A je schopny preskumat prudenie kvapaliny.

Focus 3 RS

Napsal: 04.02.2018 09:53
od Fofan
Nechcete to nechat na lidi z fordu? Nemyslim si ze by to byly uplni tupci ti inzenyri co to zkoumaj, urcite toho vedi vic nez my takze naky polemizovani o tom kde se jak co v tom motoru deje je v tuto chvili asi zbytecny, bud je to jeste ve fazi kdy je hlava v pohode (zjisti tlakova zkouska) a nebo uz to zaslo tak daleko, ze je potreba ji vymenit, kazdopadne na vine je to tesneni a pokud s tim bude i nadale problem, tak nezbyva nez pockat jak se k tomu zas ford postavi, auta sou v zaruce tak to nechte na nich a je. Nikoho timhke neobhajuji, jen bych si tim tak moc nezatezoval ted hlavu.

Re: Focus 3 RS

Napsal: 04.02.2018 10:10
od ZaQik
presne, nemyslim si, ze by si dovolili udelat drahou svolavacku, pokud by to nemelo vest k finalnimu reseni

Re: Focus 3 RS

Napsal: 04.02.2018 10:55
od ACEMajky
Jako jasny, jen to je to jediny, co clovek muze delat :) (zatezovat hlavu)

Zase je zajimave, kdyz to jsou takovy profici, ze by 2 roky montovali spatna tesneni z mustanga - ale tak je to ford ze....

Dalsi zajimave vec je v tomhle videu, kde manit tvrdi, ze 1. unora vysla aktualizace svolavacky a ze se ma menit vice veci nez bylo v puvodni zprave a kdo uz byl na svolavacce, bude tam muset znova. Otazka do jake miry je to pravda, ale cte to z nejakeho lejstra od servisu...
https://www.youtube.com/watch?v=EIkIasELLiM

Re: Focus 3 RS

Napsal: 04.02.2018 12:37
od ZaQik
nasel jsem jen 17B32 - Focus RS – těsnění hlavy válců / koroze hlavy

U některých dotčených vozidel může kvůli netěsnosti těsnění hlavy válců docházet k pronikání chladicí kapaliny do spalovacího prostoru motoru. U netěsnícího těsnění hlavy válců může být patrný bílý kouř a/nebo může docházet k poklesu hladiny chladicí kapaliny motoru, aniž by byl zvnějšku patrný nějaký únik.

Prodejci musí provést tlakovou zkouškou chladicí soustavy a vyměnit těsnění hlavy válců. Na základě výsledků zkoušky může být nutné u některých vozidel namontovat novou sestavu hlavy válců.
--------------
potrebne dily:
Popis Výrobní číslo dílu Objednací číslo dílu Množství
Sada těsnění hlavy (bez hlavy válce) – OBJEDNAT, POKUD ZKOUŠKA PROKÁŽE, ŽE JE VOZIDLO V POŘÁDKU G1FY-6079-AA 2231961 1
Sada těsnění hlavy (se sestavou hlavy válce) – OBJEDNAT, POKUD ZKOUŠKA PROKÁŽE, ŽE VOZIDLO NENÍ V POŘÁDKU G1FY-6079-BA 2231963 1
Olejový filtr AA6E-6714-AA 1751529 1
Motorový olej Specifikace: WSS-M2C937-A 6 litrů
Nemrznoucí směs Specifikace: WSS-M97B44-A Podle potřeby pro 50% směs.
Těsnění příruby 5U7J-M2G348-BA 1377767 1

Re: Focus 3 RS

Napsal: 04.02.2018 13:02
od Quickie
Týka sa toto aj motorov v mustangu? Kamoš ho má tak by som ho varoval

Re: Focus 3 RS

Napsal: 04.02.2018 14:09
od ZaQik
ne, mustang je OK

Re: Focus 3 RS

Napsal: 04.02.2018 16:54
od ACEMajky
ZaQui - ano to co si poslal je v CR zatim jedina svolavacka (info) - ono v CR je vse opozdene.

Uzasne na tom je, ze zprava uz je nejaky ten patek venku (a nemyslim v cizine, ale v CR - jelikoz bez prisla ofiko zprava do CR servisu, tak v nemecku meli jiz prvni lide auta opravene v ramci svolavacky) a me jeste zadny dopis od forda neprisel, to jen jak rychly umi byt a jak moc velkou mam posledni dobou duveru v to, ze vedi co delaj :)

Re: Focus 3 RS

Napsal: 15.02.2018 17:42
od TomFocus