Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 30.05.2010 20:21

Dat do 100% -neho pucu naftak s 200 tisic km stoji cca 4000 EUR. Brrrr. V tej cene je nove cerpadlo, vstrekovace, turbo a spojka s dvojhmotou. Vymenu rozvodov do toho neratam, tu porebuje aj benzinak. Taktiez tam nie je DPF. Zaujimava je aj dvojhmota - maju ju aj niektore benzinaky, podla vsetkeho aj Focus 2.0i.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19258
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od foki » 31.05.2010 22:17

no a kolo na tivct stoji 2800kc . takze TiVCT 2800kc <=> 4000euro TDCI
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Kombík
Nováček
Nováček
Příspěvky: 102
Registrován: 02.01.2009 18:42
Bydliště: Přerov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Kombík » 01.06.2010 00:00

Chtělo by to výkonově kolem 100 kw, aby byla rezerva výkonu při naložení. F I a FII se liší pokud vím ve zpřevování stálého převodu a také každé kilo navíc je poznat ,11 kw moc poznat asi není.Já mám trend FI a delší převod mi vyhovuje,když chci akcelerovat podřadím na 3 a jede do 155 km.Kolik jede F II na 3 do omezovače.Chtělo by to turbo :hhura: :hhura: :hhura:
FOCUS 1.6 16V kombi modrá metalíza 2001

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 01.06.2010 07:36

No 1.8 ide na 3 do cca 145 km/h
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 01.06.2010 18:59

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 01.06.2010 20:51

foki píše:no a kolo na tivct stoji 2800kc . takze TiVCT 2800kc <=> 4000euro TDCI
Ale TiVCT nepozostava iba z jedneho kola. Myslim, ze kolesa su tam dve, dva solenoidy, dva snimace natocenia hriadelov a co ja viem co este. V kazdom pripade ale mas pravdu, 4000 EUR to nikdy nebude.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 04.06.2010 21:46

Máte někdo načipovanou 1.6 nebo 1.6 Ti-VCT? Někde slibují 10 kW, má to cenu?
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 04.06.2010 22:14

Kdyby za načipování chtěli 5tis. třeba bych do toho šel, ale za desítku určo ne. Ale stejně není jisté kolik mají Ti-VCTčka reálný výkon (kdo byl na měření měl víc než 85kW), takže otázka je, jestli načipování dá 85kW+10 nebo realných kW+10 :idea:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 04.06.2010 22:49

jack-3d píše:Máte někdo načipovanou 1.6 nebo 1.6 Ti-VCT? Někde slibují 10 kW, má to cenu?
ja som to vyskusal - vysledok po zmerani na brzde + 0,000 kw !! :idea: hladke motory sa nedaju nachipovat, maximalne tak upravit krivku, ale zdvihnut vykon bohuzial... :)

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 11.06.2010 18:01

Začal jsem být s 1,6 Ti-VCT spokojený, ale jak jsou teď ta šílená vedra, zapnul jsem automatickou klimu a spokojenost je pryč... Vůbec to nejede (jakoby 30 kW sežrala klima), v předchozím FF1 jsem klimu neměl, tak nevím, jestli je to normální?
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 11.06.2010 18:25

Jak zapneš klimu tak najedou se s toho stane 1,2 HTP :lol: Nic se nedá dělat...
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 11.06.2010 19:09

Netušil jsem že je to tak brutální. Obrázek Co pak třeba takový focus s motorem 1.4? Obrázek
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 11.06.2010 19:12

Jj, taky jsem to pocitil. Ale v predchozim aute s 1.2kou jsem mel klimu, takze me to neprekvapilo. U Focusu je to snesitelnejsi.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 11.06.2010 19:49

Ja to nejako nepocitujem. Vidim to na spotrebe najma.

To ale chce na zaciatku otvorit vsetky okna a to najvacsie horko nech ide prec. Potom je vyhodne aj si zapnut vnutorny okruh, nech sa zbytocne nechladi horuci vonkajsi vzduch.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

PetrAT
Junior
Junior
Příspěvky: 459
Registrován: 09.12.2008 23:12

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od PetrAT » 12.06.2010 22:15

Je to tak, u 1,6 zapnutí klimy okamžitě pocítíš
Jednak poklesem výkonu za jízdy a hlavně rozjezdy, obzvlášť do kopce :evil: .
To nezbyde než klimu rychle vypnout
Prostě ten motor je na tu káru slabý
FF II 1,6 benzín kombi Trend

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti