Stránka 46 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.05.2010 15:40
od Anndy
Tak tak miskooo :D spravne, presne tak som to myslel.
Ono tych 90% uplne postacuje pre ludi, ktorym by inak stacil len pohon jednej napravy :D

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.05.2010 17:56
od V12
OK, urcite sa dohodneme na tom, ze haldex nie je bohvie co, ale v stazenych podmienkach vie velmi pomoct, ale aj sposobit problem (VW T5 v priekope). Teraz sa ale vratme k teme - ma niekto TiVCT so 150 tisic km v kolesach ? Ako to jazdi ? Je to aj po tejto porcii kilakov spolahlive ?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.05.2010 18:26
od misoo
ja mam len 60 tisic, zatial jak od matela, ziadna porucha ani nic :perfect: az na tu vrodenu vadu, ze tam chyba takych 100 konikov :oops:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.05.2010 17:31
od maxo111
V12 píše:Teraz sa ale vratme k teme - ma niekto TiVCT so 150 tisic km v kolesach ? Ako to jazdi ? Je to aj po tejto porcii kilakov spolahlive ?
1.5 VTI v starych Civicoch ma tiez 115koni a jazdia od r.v. 1997 do dnes :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 28.05.2010 06:55
od V12
Problem je v tom, ze motor z Hondy do Focusu nedostanem. Ani nahodou.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 28.05.2010 11:56
od maxo111
Ja len nevidim dovod preco by malo po 150t km ti-vct nefungovat, ked je to v podstate stara osvedcena technologia.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 28.05.2010 19:28
od Luky2380
Přesně tak..nevím proč by měl být tento motor špatný. Znám jednoho chlapíka, který má Civic rok 98 s motorem 1.5 Vtec, 115koní a má najeto věřte nevěřte 450tisíc bez problémů :lol:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 28.05.2010 19:32
od Anduril
tak nejde o to, ze je to osvedcena technologie, ale ze neco muze byt provedeno spatne a muze to delat problemy.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.05.2010 20:48
od V12
Tak tato vec sa chlapcom od Fordu zjavne nepodarila - viem o dalsom aute s TiVCT mechanikou menenou po 109 tisic km... Z toho mi vychadza, ze ak TiVCT, tak kupit nove a po skonceni zaruky rychlo predat, nech sa s tym trapi niekto iny. A pre kupcov jazdeniek - ruky prec od Fordov s TiVCT...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.05.2010 20:51
od Anduril
Podobny problem byl i u Fiatu, u motoru 1.8 HGT, rovnez s promenlivym casovanim, kde odchazi variator.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.05.2010 23:26
od maxo111
Kolko vyjde oprava mechaniky variabilneho casovania ti-vct ? Je to ozaj taka casovana bomba ako pri kupe dizla ? (vstreky, zotrvacnik, EGR, turbo ... ) :?:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.05.2010 10:51
od MK2
Já bych jen dodal že systém Ti-VCT má i pětiválec montovaný do ST... :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.05.2010 11:01
od Anduril
MK2: Neni to nahodou az v EcoBoostech?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.05.2010 11:39
od MK2
Jo v EcoBoostech to bude taky :wink: Důkaz najdeš v ceníku pro ST - je tam napsano mimo jiné "variabilní časování ventilů"

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.05.2010 14:04
od el_Barto
zas tak bych se toho nebal, pokud to bude chtit vetsi opravu (nemyslim GO motoru, ta pravdepodobne treba nebude, leda by ten motor mel nejaky problem od vyroby, ale na to VCT nema vliv) tak to nebude takovy balik jako dat do pucu naftaka ....