Příspěvek
od Yeshterr » 28.03.2012 14:45
Takže popořádku, našel jsi kola, která jsou sice s menším ET, ale o půl palce uzší, tudíž:
1) budou v autě o 2,7mm utopenější, než ty, co předepisuje techničák
2) pokud bys chtěl dodržet rozměr pneu v techničáku (jednak kvůli TK, pojišťovně ale takyaby Ti seděl údaj o rychlosti na tachometru), tak tento ráfek je pro gumu 235/45 R17 úzký, měl by být 7,5 palce až 9, jak se všeobecně uvádí. Oni Ti to v pneuservisu nazujou, ale může to vypadat už trochu nahuštěně. Pokud je ráfek o dost uzší nebo o dost širší, může se zbortit kord v pneumatice. V tomto případě bych se toho ale nebál, půl palce není tolik, spíš to bude blbě vypadat.
3) pojišťovna....to je kapitola sama pro sebe, už se to tu několikrát probíralo, pokud narazíš na likvidátora, říkejme mu slušně "puntičkář", který přijde likvidovat škodu, kterou jsi autem způsobil, je dost možné, že za tebe nebude pojišťovna plnit, neboť zjistí, že Tvoje auto nebylo v době nehody technicky způsobilé k provozu na pozemních komunikacích v ČR. Jak říkám, jde o přístupu toho daného likvidátora. Slyšel jsem o případech, že neplnili jen kvůli nesouhlasejícímu ET, ale taky že likvidátor ani nekouknul, kolik mm vzorku jsi v době nehody na autě měl...

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS