Stránka 45 z 74
Re: Koroze
Napsal: 04.02.2008 21:16
od chmelko
no zase to tak nieje pravda...o plnení rozhoduje servis, samozrejme to može po čase skontrolovat centrála formou auditu

Re: Koroze
Napsal: 04.02.2008 21:18
od Kóťa
Tak uvidíme...Kdyžtak tam dám dřevěný a budu je co měsíc měnit....

Re: Re:
Napsal: 04.02.2008 21:32
od HARY
Rozhodnutí ANO ,ale všechno se řeší ,fotí a posuzuje v servisu,který je někde v okolí -můj případ.
Re: Koroze
Napsal: 04.02.2008 21:38
od HARY
Servis sice rozhoduje ,ale všechny reklamace jdou na centrálu. Servisy jsou soukromé mají pouze zastoupení a nevezmou si na triko někomu spravit auto na reklamaci,aniž by jim to potom někdo proplatil.
Re: Re:
Napsal: 05.02.2008 09:37
od FordGuru
HARY píše:..... bylo mě technikem řečeno že tento problém má asi 70 % focusů nejvíce však tmavé a červené barvy...... výrobní vada která vzniká chemickou reakcí pod tmelem......
Na barve vazne vubec nezelezi, akorat jde o to, ze na svetlych barvach to driv najdes.
K te chemicke reakci pod tmelem - kazda koroze je chemicka reakce, kdy reaguje zelezo v materialu se vzduchem a vlhkosti, a vznikaji oxidy zeleza
Oprava lemu spociva v tom, ze se zabrani pristupu vlhkosti (paliva) a vzduchu, takze koroze uvnitr lemu se zastavi a uz nevyleze na povrch. Stejne jako pri horeni - prestan prikladat, nebo zabran pristupu vzduchu a horeni se zastavi. Uplne stejne jak ta koroze.
Re: Koroze
Napsal: 05.02.2008 09:39
od chmelko
nikdy nevysušíš koroziu tak, že ak jej totalne zameziš prísun vzduchu, prestane oxidovat..
musíš to najprv uplne vyčistit
Re: Koroze
Napsal: 05.02.2008 17:24
od FordGuru
chmelko píše:nikdy nevysušíš koroziu tak, že ak jej totalne zameziš prísun vzduchu, prestane oxidovat..
musíš to najprv uplne vyčistit
Ve 21. stoleti postoupila chemie tak daleko, ze i tohle se da lehce vyresit. Myslis, ze by Ford platil opravy, kdyby byly k nicemu?
Dneska se na to pouziva opravna sada od PPG, ktera obsahuje nejaky sajrat s isokyanatem.
Vysledek opravy je otestovany v solnych laznich a PPG s Fordem tvrdi, ze to 10 let vydrzi.
Re: Koroze
Napsal: 06.02.2008 16:46
od Kóťa
Tak ke konci února jede fofánek na Kladno k Charouzovi na záruční výměnu dveří!!!!

Re: Koroze
Napsal: 06.02.2008 16:48
od pbjun
Vymenu? Myslim ze to dopadne jak u me, opravou... Mi tez rikali ze bude vymena za nove a nakonec je jen opravili ale hezky

Re: Koroze
Napsal: 06.02.2008 16:51
od Kóťa
Uvidíme,pan technik byl a doufám i nadále bude

velice solidní.Abych se přiznal,bylo by mi milejší ta oprava.Ale vlastně i po opravě se bude stříkat,takže i tam by mohl být odstín trochu jiný.Hlavně,že se s tim prostě něco udělá....

Re: Koroze
Napsal: 06.02.2008 17:49
od pppavel
a co jsi řekl u forda? Že jdeš reklamovat korozi?
Re: Koroze
Napsal: 06.02.2008 18:20
od pbjun
Tak hlavne at je to spravene, a odstin je u metly blby no, tedka sem zkoumal taitkovu octavu ktery ma stribrnou a lakovali kapotu a naraznik a je to hodne poznat tak snad u forda odstin trefi...
Re: Koroze
Napsal: 06.02.2008 18:32
od Kóťa
Jojo,řekl jsem,že chci reklamovat korozi na focusu....Je to asi běžné,protže jen řekl ano,servisní knížku...
Jinak iluze si nedělám,že by to poznat nešlo,ale doufám,že jen při řádném zkoumání....Prý se to někde stříká i tak,že jakoby změří přesný odstín laku(i s podepsáním stáří laku).Je to možný?
Re: Koroze
Napsal: 06.02.2008 19:05
od pbjun
Tak na fiestu sem si nechal taky namichat barvu pocitacem a odstin trefili krasne, ale to nebyla metla... To byla tez cervena klasika a na mojem i prechody zvladli hezky, taky je najdu az po dukladnem hledani

Re: Koroze
Napsal: 06.02.2008 19:28
od FordGuru
Kota píše:Jinak iluze si nedělám,že by to poznat nešlo,ale doufám,že jen při řádném zkoumání....Prý se to někde stříká i tak,že jakoby změří přesný odstín laku(i s podepsáním stáří laku).Je to možný?
Jak se jim podari trefit odstin je kombinaci hodne faktoru. Hodne zalezi na barvocitu lakyry, na osvetleni kdyz to porovnava. Kazda barva ma nekolik pododstinu, od kazdeho lakoveho dodavatele je to malinko jine, nekdy se to musi navic doladit podle stari. Nekdy se nastrikaj porovnavaci vzorky a vybere se co je nejbliz. Nekdy se musi udelat rozstrik do okolnich dilu, jindy to staci dobre rozlestit....... Je toho fakt hodne. Ale nejdulezitejsi je stejne cit a kumst lakyrnika co to micha a strika. Na hodne caste barvy uz maji treba vlastni, vyzkousene receptury, takze to trefi uplne v pohode. Na kazda barva je to navic jinak videt. Obecne se hodne blbe trefuje napr. stribrna. Naopak Colorado red uz maj vetsinou v pazi
Spektrometrem by to teoreticky merit slo, pak namichat presne ten spravny odstin, ale nakonec to stejne na aute muze byt poznat. Dodavatele laku delaj predvadecky, kdy napr 8 lakyrniku strika testovaci vzorek stejnou pistoli, se stejnou barvou a na zaver z toho vznikne 8 "ruznych" barev
A ted babo rad
