Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 25.05.2010 18:01
jack-3D :
Od Skodovky ani Yetiho, ak si mam kupit SUV, tak nech to ma aspon trochu schopnosti v terene. A na to sa haldex nehodi. Aby sa s tym ako tak dalo aj v blate, potrebuje to pevne zapnutelny pohon oboch naprav ako Duster ci Hyundai Tucson, nie zapinany a vypinany podla lubovole elektroniky. A to uz nehovorim o svetlej vyske ci najazdovych uhloch. Ked sme uz pri SUV - ako ma rieseny pohon zadnej napravy Kuga ? Viskoza, haldex alebo Borg-Wagner ? Ma tlacidlo AWD lock na pevne "pripojenie" zadku ? (admin, sorry za OT)
Anndy :
Ano, po motorickej stranke sa mi ta Fobia TSI zda lepsia, ako benzinovy Fofo II so 74kW motorom. Vo vsetkom ostatnom je ale Focus jednoznacne lepsi. A hlavne ta cenova politika Skodovky, ked si priplacas aj za to, ze sa s Tebou rozprava predavac v salone
Od Skodovky ani Yetiho, ak si mam kupit SUV, tak nech to ma aspon trochu schopnosti v terene. A na to sa haldex nehodi. Aby sa s tym ako tak dalo aj v blate, potrebuje to pevne zapnutelny pohon oboch naprav ako Duster ci Hyundai Tucson, nie zapinany a vypinany podla lubovole elektroniky. A to uz nehovorim o svetlej vyske ci najazdovych uhloch. Ked sme uz pri SUV - ako ma rieseny pohon zadnej napravy Kuga ? Viskoza, haldex alebo Borg-Wagner ? Ma tlacidlo AWD lock na pevne "pripojenie" zadku ? (admin, sorry za OT)
Anndy :
Ano, po motorickej stranke sa mi ta Fobia TSI zda lepsia, ako benzinovy Fofo II so 74kW motorom. Vo vsetkom ostatnom je ale Focus jednoznacne lepsi. A hlavne ta cenova politika Skodovky, ked si priplacas aj za to, ze sa s Tebou rozprava predavac v salone
