Stránka 44 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.05.2010 11:25
od Anndy
74kw sa vobec neoplati. je to malo na auto vaziace viac ako 1200kg a na znacke nezalezi.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.05.2010 11:30
od misoo
misoka píše:Jj, tiez som toho nazoru , ze 1.6 tka velmi vela zerie na svoj vykon , ale moze to byt vahou auta ;)
prisiel si si z nas robit prcu ?? :lol:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.05.2010 14:37
od Nepér
Já mám po Praze nad 8 litrů a průměrnou rychlost okolo 30 kmph. Při rozumné jízdě po okreskách se dá držet pod 7litrů. Na dálníci při 130-140 kmph se pod 8l/100km taky nedostanu... ale Favorit mi žere stejně a to váží o mnoho méně a má zatím jen 46kW :D

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.05.2010 07:28
od V12
Znamy kupil 63 kW Fobiu TSI a bol mi ju predviest. Poviem Vam, paradne zvezenie, v meste do 60 km/h sa nechytalo nic a to som mu moc na krk nesliapal (spotreba po tej ukazkovej jazde ale bola sialenych 15/100). No po majitelovom pokriku "Drz ho co da !" som s nou vyklepal jeden 1.6 74 kW benzinak Focus II ! V Hlohovci na parkovisku sa nechapavo pytal, ci je ta Fobia RSka... Mal velke hlinikove kolesa, bez klubovej nalepky, cierny, SPZ si nepamatam, bola ale HC. A to nebola iba rovna cesta, ale aj prejazdy zakrutami a Sianec pred Hlohovcom. Ta TSI Fabia (man. 5 kvalt) je maly zazrak. Nechcem si predstavit, ako potom jazdi silnejsia verzia 77 kW, popripade s DSG. Len jednu vec nechapem - preco tomu autu hovoria, ze rodinne. Nedokazal som sa pohodlne posadit "za seba", ani za volantom mi to akosi nesedelo - stiesneny pocit, stale mi nieco nepasovalo do ruky, maly kufor, skratka zbalit do toho 2 dospelych a 2 deti je problem. Zlaaatyyy Focus. No na co len trochu dynamicku jazdu rozhodne nie 74 kW, na tazky FF2 je to zalostne malo. Ked benzinovy Focus II, tak jedine 1.8i. Dvojliter je sice o cosi silnejsi, no ta spotreba.
Ked to mam uzavriet - tu Fabiu by som ja prave z vyssieuvedenych dovodov nekupil. A ako jazdenku uz duplom nie - to by bola samovrazda - male turbo = ultravysoke otacky = problematicka zivotnost, aj ked je chladene vodou...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.05.2010 08:44
od jack-3d
S Fabii jsem delal autoskolu, byla to 1,9 SDI. Pripadala mi jako dobre auto, dokud mi tata nepujcil rodinneho Favorita. No to byla jizda, svizny, rychly, no Fabia mi ihned prisla jako leniva mala mrcha.

Vse se potom zmenilo, kdyz jsem si koupil vlastni FoFo1 a 1,8 benzinem a ted 1.6 Ti-VCT, to uz je zase jina liga ;o)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.05.2010 09:06
od V12
jack-3D :
Ktory z tych 2 Focusov ide lepsie ? Stary 1.8i alebo tento novy 1.6 TiVCT ?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.05.2010 09:48
od Anndy
fabia bola donedavna rodinne auto kvoli jej cene a nasej kupi schopnosti obyvatelstva. nic viac, nic menej.

to ze si natrel focusa, neznamena ze je ta fabia lepsia - v beznych dnesnych autach ma, podla mna, 80-98% vplyv na jazdu vodic a jeho (ne)umenie, az potom zbytok auta.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.05.2010 09:59
od misoo
V12 píše:jack-3D :
Ktory z tych 2 Focusov ide lepsie ? Stary 1.8i alebo tento novy 1.6 TiVCT ?
pamatam si ked sme isteho casu sli s mosakom (1,8i kombik FF1) spolu do kopca a slo nam to narovnako. (ja - 1,6tivct FF2 5dv.HB)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.05.2010 12:13
od V12
misoo :
Inymi slovami 11kW TiVCT bolo skrotenych vacsou hmotnostou...

anndy :
Ja sa za bohvieakeho dobreho sofera nepovazujem, to potom ten druhy musel byt babrak. Navyse sme v tej fobii boli dvaja, on sam.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.05.2010 12:27
od misoo
asi tak nejak :)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.05.2010 12:41
od Anndy
mozno on bol este horsi :D

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.05.2010 12:59
od jack-3d
V12 píše:jack-3D :
Ktory z tych 2 Focusov ide lepsie ? Stary 1.8i alebo tento novy 1.6 TiVCT ?
Předpokládám, že máš na mysli z motorového hlediska (protože z hledicka designu, pohodlí, a 11 ti let rozdílu, je jasně lepší FF2).

Protože Ferda I. byl 3dv hatch a o něco lehčí, motor 1,8 byl úžasný už od 2000 otáček. Ferda II. je 5dv hatch, auto je větší a těžší... dobré motorické vlastnosti se projevují až tak kolem 3000 otáček. Řeknu to asi takhle, 1,8ka byla žihadlo, ale ve vysokých rychlostech se mi zdálo, že mě nestíhá podvozek. Oproti novému Ferdovi, jeho podvozek si vyloženě říká o silnější a rychlejší motor než je 1.6 Ti-VCT.

Mám s novým Ferdou najeto zatím jen 2900 km, takže motor se stále ještě zabíhá, ale už teď mohu říct, že jsem spokojený, ale na 1,8ku tomu chybí ta "síla od spodu". Až vyjde nový Focus s novými motory, za nějakých 5 let se budu poohlížet po motorou výrazně výkonějším.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.05.2010 14:02
od V12
Anndy :
Dal som ho dole po vyjazde z miernej zakruty do kopca kusocek od Bojniciek, kde som videl dostatocnu vzdialenost pred seba (nie som kamikaze :mrgreen: ). Takze si myslim, ze o umeni to velmi nebolo, skor o schopnostiach motora, jedine ak chybne zaradil... V kazdom pripade ma ta Fobia riadne prekvapila a uz na nu pozeram trochu inak.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.05.2010 14:26
od jack-3d
To není Fábií, ale Volkswagnem a jejich novými motory. Ford má benzínové motory staré a nevýkonné, srovnávejme tedy spíš motory MPI s Duratecy a FSI s Ti-VCT. Ale s novými Focusy přijde konečně odpověď právě na nové TSI VW motory. Sám jsem velmi zvědav, tak se nechme překvapit.

Na druhou stranu Fábie je malá, hnusná a předražená mrcha. Když Škodovku, tak asi Yetiho.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.05.2010 14:27
od Anndy
O.k. vela ludi pozera na fabiu horsie ako v skutocnosti je. Ako som pochopil, ty skor myslis, ze mala lepsi motor ako ten ford, to kludne moze byt :D.